Przetargi.pl
dostawa mikroskopu z optyką oraz laryngoskopów i osprzętu do endoskopu dla SPZOZ w Sanoku.

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 38-500 Sanok, ul. 800-lecia 26
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4656290 , fax. 013 4656290
  • Data zamieszczenia: 2010-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. 800-lecia 26 26
    38-500 Sanok, woj. podkarpackie
    tel. 013 4656290, fax. 013 4656290
    REGON: 37044434500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zozsanok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa mikroskopu z optyką oraz laryngoskopów i osprzętu do endoskopu dla SPZOZ w Sanoku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    .Przedmiotem zamówienia jest jednorazowy zakup wraz z dostawą, montażem i uruchomieniem fabrycznie nowego sprzętu medycznego tj. jednego kompletnego mikroskopu z optyką dla potrzeb Zakładu Analityki Medycznej pięciu laryngoskopów osprzętu do Duodenoskopu firmy Olimpus dla SPZOZ w Sanoku, Wspólny Słownik Zamówień CPV 38.51.00.00-3 mikroskopy CPV 33.16.80.00-5 przyrządy do endoskopii, endochirurgi Oferowany wyrób musi być: fabrycznie nowy rok produkcji 2010 wolny od wad fizycznych i prawnych dopuszczony do obrotu i używania w Polsce odpowiednio oznakowany i posiadać wymagane prawem certyfikaty bezpieczeństwa, dopuszczony do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, posiadający właściwe certyfikaty zgodnie z wymaganiami UE, posiadać dokumentację techniczną w języku polskim, jak w szczególności: instrukcje, opisy techniczne (schematy), itp. Szczegółowy opis i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu zestawienia parametrów techniczno- użytkowych stanowiących załącznik nr 2a oraz zał. nr.2- formularz cenowy do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia na we własnym zakresie i na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego. Warunki gwarancji: Wykonawca musi objąć sprzęt gwarancją, która w szczególności będzie zwierać zobowiązanie Wykonawcy do zagwarantowania co najmniej: zadanie nr.1,2 - okres obowiązywania gwarancji: gwarancja biegnie od dnia instalacji i uruchomienia (stwierdzonego protokołem technicznego przekazania- odbioru) i kończy się z upływem minimum 24 miesięcy. Szczegółowe warunki gwarancji zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. zadanie nr.3- okres obowiązywania gwarancji: gwarancja biegnie od dnia dostarczenia sprzętu kończy się z upływem 12 miesięcy Warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 385100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Obowiązek wniesienia wadium. Przystępując do przetargu wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium odpowiednio dla oferowanego asortymentu w wysokości: Zadanie numer 1- 260,00 zł Zadanie numer 2- 62,00 zł Zadanie numer 2- 176,00 zł 2. Forma wniesienia wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach : pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 1. Termin i sposób wniesienia wadium w pieniądzu. Płatne do dnia 09.08.2010 r. do godz. 10.00, z dopiskiem ,,Wadium nr SPZOZ/PN/24/2010. na konto Zamawiającego Podkarpacki Bank Spółdzielczy Oddział w Sanoku nr 58 8642 0002 2001 0060 1685 0004 Do potwierdzenia kopią dowodu wpłaty 2. Termin i sposób wniesienia wadium w innej formie. Inne dokumenty wniesienia wadium (poręczenia, gwarancje, itp.) należy dostarczyć do siedziby zamawiającego w kopercie z dopiskiem ,, Wadium nr SPZOZ/PN/24/2010 , nie później jednak niż do dnia 09.08.2010 r. do godz. 10.00 i złożyć w Sekretariacie SPZOZ Sanok Kopię w/w dokumentu należy załączyć do oferty (jako załącznik) Oferta nie zabezpieczona wadium w wymaganej formie zostanie odrzucona bez rozpatrywania. 3. Informacje dodatkowe o wadium: a)Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego zamawiającego. b) Wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46 ustawy - prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu zwrot nastąpi przelewem na rachunek bankowy wskazany na piśmie przez Wykonawcę, a wniesionego w innej formie - w kasie Zamawiającego. c) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego, przy czym data wpływu pieniędzy na rachunek zamawiającego, jest uznana jako data wpłacenia wadium. d)Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium (zgodnie z art. 46 ust.1ustawy - prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku), jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 4. Zwrot wadium następuje: a) niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnienia postępowania, wszystkim wykonawcą z wyjątkiem wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem sytuacji opisanej w pkt. 5 ppkt. 2 (zatrzymanie wadium) b) wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy- jeżeli jego wniesienia żądano c) niezwłocznie na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli: 1) wykonawca, którego oferta została wybrana : a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wyko­nania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy 2) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust.1 lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie W ofercie należy podać numer konta, na jakie Zamawiający dokonuje zwrotu wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozsanok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach