Uniwersytet Gdański ogłasza przetarg
- Adres: 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 5232344 , fax. 058 5232484, 5523741
- Data zamieszczenia: 2013-12-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Gdański
ul. Bażyńskiego 1A 1A
80-952 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 058 5232344, fax. 058 5232484, 5523741 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mieszadła magnetycznego z płytą grzejną dla Pracowni Biologicznej Ochrony Roślin Uniwersytetu Gdańskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 38500000-0. 2.Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa mieszadła magnetycznego z płytą grzejną (9 szt.) dla Pracowni Biologicznej Ochrony Roślin Uniwersytetu Gdańskiego, zwanego w dalszej części urządzeniem. 3.Parametry urządzenia: -prędkość obrotowa nie mniej niż 1200 obrotów na minutę, -możliwość płynnej regulacji szybkości obrotów, -objętość płynu (woda): minimalna 10 l, maksymalna 15 l, -średnica powierzchni roboczej minimum 120 mm, -możliwość regulacji temperatury w zakresie od temperatury pokojowej do 250 °C, -powierzchnia robocza odporna na działanie żrących chemikaliów. 4.Oferowany przedmiot zamówienia musi odpowiadać wszystkim cechom określonym powyżej i musi: 1)być fabrycznie nowy, tzn nieużywany przed dniem dostarczenia, pełnowartościowy i wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, 2)pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących rynek polski, zapewniający w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych, 3)być dostarczony Zamawiającemu w oryginalnych fabrycznych opakowaniach, których przechowywanie przez Zamawiającego nie jest wymagane do zachowania udzielonej gwarancji, 4)posiadać oznakowanie CE, zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (tekst jednolity Dz.U. 2010r. nr 138 poz. 935 z późn. zmianami), 5)jeśli przepisy dotyczą, mieć dołączone do sprzętu wykorzystującego energię: etykiety i karty produktu sporządzone w języku polskim, które będą zawierały informacje o klasie efektywności energetycznej i podstawowych parametrach urządzenia, np. zużyciu energii i poziomie hałasu (wydane zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 14.09.2012r. o obowiązkach w zakresie informowania o zużyciu energii przez produkty wykorzystujące energię (Dz. U. z 2012r. poz. 1203). 5.Wykonawca zobowiązuje się do: 1)dostawy zamówienia w sposób kompletny, zgodny z opisem w rozdz. II SIWZ, 2)poniesienia ryzyka wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą do czasu przekazania przedmiotu zamówienia do miejsca przeznaczenia, 3)poniesienia kosztów przewozu, opakowania i ubezpieczenia na czas transportu, 4)poniesienia kosztów rozładunku i wniesienia przedmiotu zamówienia do miejsca przeznaczenia, 5)zapewnienia gwarancji i serwisu dla dostarczonego przedmiotu zamówienia. 6.Wykonawca oświadcza, że przed realizacją zamówienia skontaktuje się z Zamawiającym i potwierdzi dokładny termin dostawy. 7.Miejscem dostawy jest Pracownia Biologicznej Ochrony Roślin UG, ul. Kładki 24, pok. 53, 80-822 Gdańsk. 8.Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia, Wykonawca dostarcza do jednostki organizacyjnej Zamawiającego, wypełnioną i podpisaną kartę gwarancyjną oraz instrukcję obsługi w języku polskim. 9.Zamawiający dokona odbioru ilościowego i jakościowego dostarczonego przedmiotu zamówienia zgodnie z dołączoną do oferty specyfikacją techniczną i sporządza i podpisuje protokół zdawczo-odbiorczy, który jest podstawą wystawienia (na Uniwersytet Gdański) faktury VAT. 10.Faktura opłacona będzie przelewem bankowym w ciągu 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego oryginału faktury. 11.Zamawiający odmówi odbioru dostarczonego przedmiotu zamówienia, w przypadku: 1)stwierdzenia rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonego przedmiotu zamówienia a przedstawionymi w SIWZ i dołączonej do oferty specyfikacji technicznej, 2)uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej jego użycie, 3)braku dostarczenia któregokolwiek z dokumentów, wymienionych w pkt. 8 niniejszego rozdziału. 12.W przypadkach określonych w pkt. 11 Zamawiający sporządza protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania przedmiotu zamówienia, a Wykonawca jest obowiązany do jego niezwłocznej wymiany na nowy, wolny od wad. Jeżeli termin dostarczenia Zamawiającemu przedmiotu zamówienia wolnego od wad przekroczy termin realizacji zamówienia określony w rozdz. III SIWZ, Zamawiający będzie miał prawo do naliczenia kar umownych zgodnie z § 6 ust. 1 pkt. 1 projektu umowy (załącznik nr 7 do SIWZ). 13.Gwarancja na przedmiot zamówienia nie krótsza niż 24 miesiące. 14.Szczegóły dotyczące gwarancji i serwisu podane są w § 7 projektu umowy (załącznik nr 7 do SIWZ). 15.Termin realizacji zamówienia: do 14 dni roboczych od daty zawarcia umowy. 16.Szczegóły zamówienia podane są w rozdziale II SIWZ oraz załączniku nr 7 do SIWZ- projekt umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 385000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- A120-211-142/16/WW - dostawa spektrometru dichroizmu kołowego dla Uniwersytetu Gdańskiego
Dodano: 2016-07-27 - A120-211-143/16/WW - dostawa aparatury laboratoryjnej do wyposażenia Laboratorium Izolacji Kwasów Nukleinowych Katedry Taksonomii Roślin i Ochrony Przyrody Uniwersytetu Gdańskiego
Dodano: 2016-07-27 - A120-211-105/16/WW - dostawa tensjometru dla Uniwersytetu Gdańskiego.
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa mikroskopu stereoskopowego dla Uniwersytetu Gdańskiego
Dodano: 2016-07-19 - Dostawa wytrząsarki kołyskowej dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Gdańskiego
Dodano: 2016-07-07 - Dostawa spektrofotometru UV-VIS dla Uniwersytetu Gdańskiego
Dodano: 2016-07-07 - Dostawa zestawu aparatury do oczyszczania białek dla Katedry Mikrobiologii Uniwersytetu Gdańskiego
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa zintegrowanego systemu elektroforezy kapilarnej i jonizacji w elektrospreyu w technologii OptiMS dla Uniwersytetu Gdańskiego
Dodano: 2016-06-24 - Dostawa suszarki laboratoryjnej z naturalnym obiegiem powietrza dla Wydziału Biologii Uniwersytetu Gdańskiego
Dodano: 2016-06-06 - Dostawa zintegrowanego systemu elektroforezy kapilarnej i jonizacji w elektrospreyu w technologii OptiMS dla Uniwersytetu Gdańskiego
Dodano: 2016-06-01