Przetargi.pl
Dostawa mięsa i wędlin ZP18/1/mięso/2009

Szpital Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 77-100 Bytów, ul. Lęborska 13
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8228500 , fax. 0-59 822 39 90
  • Data zamieszczenia: 2009-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o.
    ul. Lęborska 13 13
    77-100 Bytów, woj. pomorskie
    tel. 059 8228500, fax. 0-59 822 39 90
    REGON: 22079963600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.spzoz.bytow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Sp. z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mięsa i wędlin ZP18/1/mięso/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa i wędlin do kuchni szpitalnej w Bytowie i w Miastku w/g załącznika nr 1 do SIWZ. 1) Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: a) wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wszystkimi wymaganiami zamawiającego wskazanymi w niniejszej SIWZ, b) rozliczenia pomiędzy zamawiającym a wykonawcą będą następowały po każdym zrealizowanym prawidłowo zleceniu, według cen jednostkowych przedstawionych w ofercie na podstawie faktycznie zrealizowanych dostaw, c) miejscem dostaw jest: Szpital Powiatu Bytowskiego, 77-100 Bytów, ul. Lęborska 13 oraz 77-200 Miastko, ul. Wybickiego 30. d) zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania przesunięć ilościowych pomiędzy pozycjami wyszczególnionymi w załączniku nr 1 do SIWZ. Wartość dokonanych przesunięć nie może przekroczyć 10% ceny oferty wybranej w postępowaniu jako oferta najkorzystniejsza, e) zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wyszczególnionego w załączniku do SIWZ asortymentu na inne podobne wyroby masarnicze. Wartość powyższej zamiany nie może przekroczyć 10% ceny oferty wybranej w postępowaniu jako oferta najkorzystniejsza.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych 2. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej i przewidzianej zamówieniem działalności lub czynności, jeżeli: - przedmiot zamówienia znajduje się w zakresie jego działalności, a zakres ten wynika z zapisów właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - wdraża lub stosuje system HACCP - posiada aktualną decyzję administracyjną wydaną przez Państwowego Inspektora Sanitarnego lub Inspektora Weterynaryjnego o spełnieniu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie środkami spożywczymi - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówień, jeżeli; - przedstawi wykaz podmiotów, którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, z wyszczególnieniem asortymentu i dokumentami wymienionymi w rozdz. IX pkt. 4 i 5 /dotyczy wykonawców nie będących producentami/ - złoży oświadczenie o posiadaniu przez zakład specjalistycznych pojazdów do przewozu wyrobów z zaświadczeniami Sanepid - u 4. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli; - złoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 5. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2004 r. nr 19, poz. 177 z późn. zm.), jeżeli: - złoży oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 6. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki określone w punktach 1 - 5 jeżeli złoży oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdz. IX pkt. SIWZ. 7. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów przedłożonych przez wykonawcę w ofercie. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg. formuły spełnia/ nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy według załącznika nr 1. Na potwierdzenie spełniania warunków określonych w rozdz. VIII SIWZ Zamawiający żąda złożenia do oferty niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 i art 24 ustawy pzp z dnia 29.01.2004 r z wykorzystaniem wzoru załącznika nr 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie Wykonawcy o wprowadzeniu lub stosowaniu systemu HACCP. 5. Decyzja właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnego lub Państwowej Inspekcji Sanitarnej stwierdzające spełnienie wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub obrocie oraz do zapewnienia jakości zdrowotnej produkowanych środków spożywczych. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 6. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - na załączniku nr 3 dokument DOTYCZY TYLKO WYKONAWCÓW, NIE BĘDĄCYCH PRODUCENTAMI: W przypadku, jeśli Wykonawca nie jest producentem i będzie dostarczał towar od podwykonawców (w tym wypadku producentów) należy przedstawić wykaz podwykonawców (producentów) z wyszczególnieniem asortymentu, który będzie od nich dostarczany i załączyć dla nich odpowiednio dokumenty wyszczególnione w pkt. 4 i 5. Dokumenty te stanowią: 1) Oświadczenie Wykonawcy o wprowadzeniu lub stosowaniu systemu HACCP. 2) Decyzja właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnego lub Państwowej Inspekcji Sanitarnej stwierdzające spełnienie wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub obrocie oraz do zapewnienia jakości zdrowotnej produkowanych środków spożywczych. 7. Oświadczenie o posiadaniu przez zakład specjalistycznych pojazdów do przewozu wyrobów (samochód - chłodnia) wraz z wykazem samochodów przeznaczonych do przewozu (marka, typ, numer rejestracyjny) z zaświadczeniami Sanepid - u. Wskazane dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. W przypadku podpisania oferty przez osobę nieuprawnioną do reprezentacji wprost z postanowień KRS lub ewidencji działalności gospodarczej należy dołączyć pełnomocnictwo. X. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.spzoz.bytow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach