Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie ogłasza przetarg
- Adres: 21-400 Łuków, ul. Dr Andrzeja Rogalińskiego 3
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 025 7989074 , fax. 025 7989074
- Data zamieszczenia: 2016-07-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie
ul. Dr Andrzeja Rogalińskiego 3 3
21-400 Łuków, woj. lubelskie
tel. 025 7989074, fax. 025 7989074
REGON: 00030647200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.lukow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli medycznych i sprzętu medycznego do SPZOZ w Łukowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli medycznych i sprzętu medycznego do SPZOZ w Łukowie. Zamówienie zostało podzielone na następujące pakiety: Pakiet nr 1 - Łóżko medyczne hydrauliczne - 1 szt., Pakiet nr 2 - Łóżko szpitalne ze wzmocnieniem - 1 szt., Pakiet nr 3 - Łózka szpitalne - 4 szt., Pakiet nr 4 - Szafki przyłóżkowe - 44 szt., Pakiet nr 5 - Krzesło pod prysznic z możliwością transportu - 1 szt., Pakiet nr 6 - Wózki inwalidzkie - 3 szt., Pakiet nr 7 - Wózek inwalidzki specjalistyczny - 1 szt., Pakiet nr 8 - Wózek leżący przystosowany do resuscytacji - 1 szt., Pakiet nr 9 - Łóżka noworodkowe - 10 szt., Pakiet nr 10 - Rejestratory Holterowskie - 6 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Zestawienie parametrów technicznych zawiera załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 1. Przedmiot zamówienia: 1) musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2016 r., kompletny, oznakowany i gotowy do funkcjonowania bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji, 2) musi być nieużywany - tzn. nie będący przedmiotem wystaw i prezentacji, wolny od wad fizycznych i prawnych, 3) spełniać właściwe, ustalone w obowiązujących przepisach prawa wymagania odnośnie dopuszczenia do użytkowania przedmiotowych wyrobów i urządzeń w polskich zakładach opieki zdrowotnej, 4) posiadać deklarację wyrobu medycznego i certyfikat wydany przez jednostkę notyfikowaną zgodności (znak CE), w oparciu o przepisy ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2015 r., 876 z późn.zm.), 5) musi gwarantować bezpieczeństwo pacjentów oraz personelu medycznego, a także zapewniać wymagany poziom świadczonych usług medycznych. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia dla wskazanych pracowników Zamawiającego szkolenia stacjonarnego w języku polskim w siedzibie Zamawiającego w zakresie użytkowania, obsługi i konserwacji Przedmiotu umowy. Szkolenie odbędzie się w wymiarze 1 godziny zegarowej na poszczególnych oddziałach i pracowniach na których będzie użytkowany przedmiot umowy, po uprzednim uzgodnieniu jego terminu z Zamawiającym. Przeprowadzenie szkolenia zostanie udokumentowane przez Wykonawcę protokołem zawierającym listę uczestników. W ramach wykonania Przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązuje się do odbioru na własny koszt posiadanych przez Zamawiającego rejestratorów holterowskich. W ramach Przedmiotu zamówienia w zakresie pakietu nr 2 i 10 Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzania w okresie gwarancji przeglądów i konserwacji Przedmiotu zamówienia (min. co 12 miesięcy) oraz zgodnie z wymaganiami producenta. Wykonawca posiada lub zapewni autoryzowany serwis na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331931000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium na całość zamówienia wynosi 2200 PLN. W SIWZ wadium podzielono na pakiety.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Długość okresu gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://spzoz.lukow.pl/aktualnosci/kanal-274/zamowienia-publiczne.html
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną