Przetargi.pl
Dostawa mebli- MEDREH (DP/2310/3/15)

Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-369 Kielce, ul. Żeromskiego 5
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3497277 , fax. 41 3497278
  • Data zamieszczenia: 2015-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
    ul. Żeromskiego 5 5
    25-369 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3497277, fax. 41 3497278
    REGON: 00000140700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujk.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli- MEDREH (DP/2310/3/15)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu, dostawy i montażu nw. mebli, w ramach projektu MEDREH budowa i wyposażenie obiektu naukowo-dydaktycznego UJK przy Al. IX Wieków Kielc dla wsparcia wdrożenia innowacyjnych metod leczenia Przedmiot zamówienia obejmuje również usługę transportu do siedziby odbiorcy i użytkownika wraz z rozładunkiem i wniesieniem w miejsca wskazane przez Zamawiającego. Wykaz mebli: 1.Pojedyncza szafa ubraniowa z drzwiami w kształcie litery L - 4szt. 2.Podwójna szafa ubraniowa z drzwiami w kształcie litery L - 4szt. 3.Potrójna szafa ubraniowa z drzwiami w kształcie litery L -12 szt. 4.Ławka socjalna - 2szt. 5.Szafa z drzwiami skrzydłowymi - 33szt. 6.Szafa z blachy stalowej - 9szt. 7.Dwudrzwiowa szafa metalowa - 3szt. 8.Podstawa do szaf ubraniowych- 2szt. 9.Podstawa do szaf ubraniowych - 2szt. 10.Trzydrzwiowa szafa ubraniowa - 2 szt. 11.Meble do aneksu kuchennego - 9 szt. 12.Blat kuchenny - 1szt. 13.Zlewozmywak jednokomorowy z ociekaczem i baterią - 1szt. 14.Zlew jednokomorowy z baterią - 1szt. 15.Stolik- 1szt. 16.Krzesło - 3szt. 17.Biurko komputerowe 1400 - 19szt. 18.Biurko komputerowe 1200 - 4szt. 19.Kontener podbiurkowy - 1szt. 20.Fotel obrotowy -1szt. 21.Szafka rackowa- 1szt. 22.Krzesło konferencyjne - 30szt. 23.Krzesło na kółkach - 1szt. 24.SZAFA 100/35 - 1szt. 25.SZAFA 130/40 - 1szt. 26.SZAFA 105/50 - 1szt. 27.SZAFA 120/30 - 1szt. 28.SZAFA 100/35 - 1szt. 29.Szafka 160/40 - 2szt. 30.Szafka 80/40 - 4szt. 31.Taboret laboratoryjny - 72szt. Szczegółowy opis parametrów technicznych wraz z wymaganiami ilościowymi i jakościowymi Zamawiającego dotyczący mebli składających się na przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w kwocie 2000,00 zł (słownie : dwa tysiące złotych 00/100). Wykonawca, który zamierza wnieść wadium w pieniądzu powinien przelać ww. kwotę: przed upły?wem terminu składania ofert na konto, Zama?wiającego: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Raiffeisen Bank Polska S.A. Nr 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318. Na dowodzie przelewu należy wpisać: Wadium- Znak sprawy DP/2310/3/15. Potwierdzoną za zgodność kopię dowodu dokonania przelewu wadium należy dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w innych formach (tj. w formie gwarancji lub poręczeń), dopuszczonych przepisami ustawy Prawo zamó?wień publicznych art. 45 ust. 6, należy stosowny dokument w formie oryginału dołączyć do oferty, który w swej treści musi zawierać: 1) nazwę i adres: a) dającego zlecenie tj. Wykonawcy, b) beneficjenta gwarancji tj. Zamawiającego, c) gwaranta tj. banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) kwotę gwarancji, 4) termin ważności gwarancji, 5) przesłanki do zatrzymania wadium określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp 6) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia bezwarunkowo, nieodwołalnie na pierwsze pisemne żądanie beneficjenta- Zamawiającego, kwoty gwarancji w przypadku spełnienia przesłanek, o których mowa powyżej (pkt. 5). Brak którejkolwiek z przesłanek zatrzymania wadium w treści gwarancji spowoduje uznanie wadium za wniesione nieprawidłowo, co będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy. Wnoszona gwarancja ubezpieczeniowa lub bankowa musi mieć charakter samoistny, nieodwołalny, bezwarunkowy oraz płatny na każde żądanie Zamawiającego. Oferta niezabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona zgodnie z art.24 ust.4 ustawy Pzp. Zwrot wadium na?stąpi zgodnie z art. 46 ust. 1, ust. 1a i ust. 2 ustawy Pzp. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku banko?wego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty pro?wadzenia ra-chunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pienię?dzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie,o którym, mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie,nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonychw ofercie; -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ujk.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach