Przetargi.pl
Dostawa mebli i wyposażenia do świetlic w miejscowości Brzezina i Ziemomyśl A

Gmina Dolice ogłasza przetarg

  • Adres: 73-115 Dolice, ul. Ogrodowa 16
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 5640129 , fax. 091 5640237
  • Data zamieszczenia: 2014-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dolice
    ul. Ogrodowa 16 16
    73-115 Dolice, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 5640129, fax. 091 5640237
    REGON: 81168565100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli i wyposażenia do świetlic w miejscowości Brzezina i Ziemomyśl A
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do świetlic wiejskich w miejscowościach Brzezina i Ziemomyśl A w gminie Dolice obejmująca: a) Brzezina część 1 - stół świetlicowy 120x80 cm - szt. 20 - krzesło wyściełane - szt. 80 - telewizor - szt. 1 - uchwyt do telewizora - szt. 1 - zestaw muzyczny - szt. 1 - zestaw komputerowy - szt. 2 - biurko - szt. 2 - krzesło do komputera - szt. 2 - projektor - szt. 1 - ekran - szt. 1 - szafa biurowa - szt. 2 - kuchenka gazowo-elektryczna - szt. 1 - urządzenie wielofunkcyjne - szt. 1 - warnik do wrzątku - szt. 2 - wieszak ubraniowy stojący - szt. 3 - kosz na śmieci wewnętrzny - szt. 5 - pojemnik na ręczniki - szt. 3 - pojemnik na mydło - szt. 3 - pojemnik na papier toaletowy - szt. 2 - kosz na zużyte ręczniki - szt. 3 - ławka zewnętrzna - szt. 2 - kosz na śmieci zewnętrzny - szt. 2 - tablica sucho ścieralna - szt. 1 - szafka kuchenna pod zlewozmywak - szt. 1 - szafka kuchenna stojąca 80cm - szt. 3 - szafka kuchenna stojąca 60 cm z szufladami - szt. 1 - szafka kuchenna narożna 80/80 - szt. 1 - regał magazynowy - szt. 3 - tablica korkowa - szt. 1 - gablota ogłoszeniowa wewnętrzna - szt. 1 - rolety wewnętrzne - m? 24,85 - kubek szklany dymny 250 ml - kpl. 4 - serwis obiadowo- kawowy na 12 osób - kpl. 1 - komplet sztućców na 6 osób - kpl. 4 b) Ziemomyśl A część 2 - stół świetlicowy 120x80 cm - szt. 12 - krzesło wyściełane - szt. 50 - telewizor - szt. 1 - uchwyt do telewizora - szt. 1 - zestaw muzyczny - szt. 1 - zestaw komputerowy - szt. 2 - biurko - szt. 2 - krzesło do komputera - szt. 2 - projektor - szt. 1 - ekran - szt. 1 - szafa biurowa - szt. 2 - kuchenka elektryczna - szt. 1 - urządzenie wielofunkcyjne - szt. 1 - warnik do wrzątku - szt. 1 - wieszak ubraniowy stojący - szt. 2 - kosz na śmieci wewnętrzny - szt. 3 - pojemnik na ręczniki - szt. 3 - pojemnik na mydło - szt. 2 - pojemnik na papier toaletowy - szt. 2 - kosz na zużyte ręczniki - szt. 3 - ławka zewnętrzna - szt. 2 - kosz na śmieci zewnętrzny - szt. 2 - tablica sucho ścieralna - szt. 1 - szafka kuchenna pod zlewozmywak - szt. 1 - szafka kuchenna stojąca 80cm - szt. 2 - szafka kuchenna stojąca 60 cm z szufladami - szt. 2 - tablica korkowa - szt. 1 - rolety wewnętrzne - m? 7,68 - kubek szklany dymny 250 ml - kpl. 4 - serwis obiadowo- kawowy na 12 osób - kpl. 1 - komplet sztućców na 6 osób - kpl.4
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391500008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium kwocie 1 700,00 zł w zakresie dotyczącym łącznie części 1 i 2 zamówienia lub w kwocie 1000,00 zł w zakresie dotyczącym tylko części 1 lub w kwocie 700,00 zł w zakresie dotyczącym części 2 zamówienia w terminie wyznaczonym na składanie ofert (29 lipiec 2014 r. do godz.10.00). 2. W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w formach: - pieniądza, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu PARP (tekst jednolity Dz.U. z 2007r Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w Pyrzycko-Stargardzkim Banku Spółdzielczym oddział Dolice Nr 78 9387 1026 2600 0358 2000 0030. Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu załączona do oferty. Wadium uznaje się za wniesione w terminie jeżeli do terminu wyznaczonego na wniesienie wadium środki będą znajdowały się na wyżej wskazanym rachunku Zamawiającego. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8. Oferta nie zabezpieczona w wymaganym terminie wadium, spowoduje wykluczenie wykonawcy przez zamawiającego. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.dolice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach