Przetargi.pl
Dostawa mebli gabinetowych i biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (nr sprawy UM-ZP-262-66/15)

Uniwersytet Medyczny w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-059 Lublin, Al. Racławickie 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 4485200 , fax. 81 4485201
  • Data zamieszczenia: 2015-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny w Lublinie
    Al. Racławickie 1 1
    20-059 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 4485200, fax. 81 4485201
    REGON: 00028871600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umlub.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli gabinetowych i biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (nr sprawy UM-ZP-262-66/15)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli gabinetowych i biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (zwanego dalej także przedmiotem zamówienia/meblami) określonych w dwóch zadaniach w następujący sposób: Zadanie nr 1 a) Zadanie obejmuje dostawę mebli biurowych - szczegółowy opis wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia (mebli) zawarty jest w załączniku do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1. b) Oferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania zawarte w załączniku do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1; Zadanie nr 2 c) Zadanie obejmuje dostawę mebli gabinetowych i biurowych - szczegółowy opis wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia (mebli) zawarty jest w załączniku do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2, oraz załączniku do OPZ - Szczegółowy opis techniczny zamówienia dla zadania nr 2 d) Oferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania zawarte w załączniku do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2; oraz załączniku do OPZ Szczegółowy opis techniczny dla zadania nr 2 2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3 - Meble 39130000-2 - Meble biurowe 39516100-3 - Meble tapicerowane 39112000-0 - Krzesła Rozwiązania równoważne: 3. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 4. Wykonawca, który powoła się na rozwiązanie równoważne, obowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Za rozwiązanie równoważne Zamawiający uzna te, którego standardy, cechy jakościowe, parametry techniczne i użytkowe są identyczne lub nie gorsze od wskazanych odpowiednio w załączniku do SIWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1, 2) oraz które spełniają wszystkie wymagania Zamawiającego określone odpowiednio w załączniku do SIWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1, 2). 6.W przypadku wątpliwości Zamawiającego związanych ze stwierdzeniem równoważności złożonej oferty wszelkie obowiązki związane z potwierdzeniem równoważności spoczywają na Wykonawcy. 7. Ewentualne wskazanie przez Zamawiającego nazwy, producenta mają na celu określenie klasy mebli będących przedmiotem zamówienia i służą ustaleniu standardu, nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwaranacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umlub.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach