Przetargi.pl
Dostawa mebli gabinetowych i biurowych

Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc 3
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3421901, 3421677, 3421576 , fax. 41 3445265, 3445723
  • Data zamieszczenia: 2014-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
    al. IX Wieków Kielc 3 3
    25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3421901, 3421677, 3421576, fax. 41 3445265, 3445723
    REGON: 29101900500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejmik.kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli gabinetowych i biurowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli gabinetowych i biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach wraz z ich rozładunkiem i montażem w siedzibach zamawiającego, w miejscach przez niego wskazanych. 2. Zamawiający nie podzielił niniejszego zamówienia na części i nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ. 4. Wymagany przez zamawiającego okres gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące, licząc od dnia podpisania protokółu odbioru ilościowo-jakościowego. 5. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie, w terminie 3 dni roboczych zamawiającego od dnia zawarcia umowy, przedstawić do wyboru i akceptacji zamawiającego zdjęcia lub próbki tkanin, o których mowa w pozycjach nr 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 i 33 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1 do SIWZ. 6. W terminie 2 dni roboczych zamawiającego od dnia przekazania zdjęć lub próbek tkanin, o których mowa w pkt. 5, zamawiający dokona wyboru i akceptacji tkanin, które następnie zostaną zastosowane w produktach określonych w pozycjach nr 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 i 33 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1 do SIWZ. 7. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia był wysokiej jakości, fabrycznie nowy i kompletny oraz aby spełniał wszystkie wymagane standardy i normy. Meble muszą być wykonane z fabrycznie nowych i bezpiecznych materiałów dopuszczonych do obrotu i użytku na terenie RP, a zastosowana tapicerka musi posiadać atest trudnopalności (nie wymaga się załączania do oferty atestów/certyfikatów). 8. Wyszczególnienie przedmiotu zamówienia: 1. Kredens - szt. 3; 2. Stół owalny - szt.1; 3.Stolik okrągły - szt.1; 4. Witryna I - szt. 2; 5. Biurko I - szt. 4; 6. Łącznik - szt. 2; 7. Komoda dwudrzwiowa - szt. 2; 8.Kontener - szt. 2; 9. Szafa aktowa I - szt. 2; 10. Witryna II - szt. 3; 11. Biurko II - szt. 9; 12. Szafka 2-drzwiowa średnia - szt. 14; 13. Szafka 1-drzwiowa niska - szt. 1;14. Szafka pod zlewozmywak - szt. 1; 15. Szafka nadstawka - szt. 15; 16. Szafka nadstawka na nóżkach - szt. 7; 17. Szafa aktowa II - szt. 34; 18. Szafa aktowa wysoka - szt. 1; 19. Szafa ubraniowa - szt. 2; 20. Stolik - szt. 6; 21. Stolik prostokątny I - szt. 1;22. Stolik prostokątny II - szt. 1; 23. Regał otwarty wysoki szeroki - szt. 3; 24. Witryna III - szt. 1; 25. Krzesło - szt. 15; 26. Krzesło drewniane - szt. 18; 27. Krzesło obrotowe I - szt. 29; 28. Krzesło obrotowe II - szt. 1; 29. Fotel - szt. 2; 30. Fotel gabinetowy - szt. 3; 31. Fotel typu club - szt. 4; 32. Sofa - szt. 1; 33. Sofa typu club duo - szt. 2; 34. Wieszak stojący - szt. 3.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.sejmik.kielce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach