Przetargi.pl
Dostawa mebli dla dzieci do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania: ZP-72/WZŻ/2014

Wrocławski Zespół Żłobków ogłasza przetarg

  • Adres: 53-609 Wrocław, ul. Fabryczna 15
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 358 46 46 , fax. 71 358 46 47
  • Data zamieszczenia: 2014-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławski Zespół Żłobków
    ul. Fabryczna 15 15
    53-609 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 358 46 46, fax. 71 358 46 47
    REGON: 02154505100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzz.wroc.pl/bip.wzzz.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli dla dzieci do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania: ZP-72/WZŻ/2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli dla dzieci do niżej wymienionych obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków: 1) Żłobek nr 1 - ul. Lwowska 20, Wrocław; 2) Żłobek nr 2 - ul. Zemska 33, Wrocław; 3) Żłobek nr 3 - ul. Białowieska 27, Wrocław; 4) Żłobka nr 4 - ul. Kłodnicka 25, Wrocław; 5) Żłobek nr 5 - u. Dokerska 5, Wrocław; 6) Żłobek nr 7 - ul. Drukarska 9, Wrocław; 7) Żłobek nr 9 - ul. Wrońskiego 13d, Wrocław; 8) Żłobek nr 15 - ul. Łukowa 37, Wrocław; 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: załącznik nr 2 - zestawienie kosztów zadania (załącznik nr 2 stanowić będzie załącznik do umowy) i załącznik nr 6 do SIWZ - Projekt umowy . 3. Dostarczony przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania norm UE. Produkty, które tego wymagają muszą posiadać niezbędne aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 4. Materiały użyte do produkcji muszą posiadać: Klasyfikację Ogniową co najmniej B, s2, d0, Klasyfikację reakcji ogniowej zgodnie z normą DIN EN 13501-1, Atest Higieniczny potwierdzający klasę E1, Świadectwo Jakości Zdrowotnej wydane przez odpowiedni organ, Deklarację Właściwości Użytkowych, Deklarację Zgodności producenta laminatu. 5. Meble dla dzieci muszą posiadać certyfikaty zgodności z odpowiednimi normami uwzględniającymi wymagania ergonomii, bezpieczeństwa i zagwarantowania wyposażenia dobrej jakości wyrobów (PN-EN 1729-1:2007 I PN-EN 1729-2:2007) oraz być dopuszczone do użytkowania dla dzieci do lat 3. 6. W ciągu najpóźniej 3 dni roboczych od momentu podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z przedstawicielem Zamawiającego kolory i kształty mebli - w tym celu przedstawi próbnik oklein. Zamówienie może być realizowane jedynie po zatwierdzeniu próbnika przez kierownika lub osobę upoważnioną w poszczególnym żłobku. 7. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania mebli nowych, kompletnych, zdatnych do użytkowania w momencie odbioru. 8. W przypadku dostarczenia przedmiotu umowy wymagającego montażu tj. złożenia, Wykonawca zobowiązany jest dokonać ich montażu we wskazanym miejscu, przy czym datą odbioru będzie przekazanie mebli kompletnych tj. złożonych bądź zmontowanych. 9. Dostawa, wyładunek, wypoziomowanie i montaż przedmiotu umowy nastąpi w miejscach wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego i dokonane będą przez Wykonawcę na jego koszt. 10. Wszelkie czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia winny być prowadzone między godziną 7.30 a 15.00 od poniedziałku do piątku. Dopuszczalne jest prowadzenie prac w innym czasie, jednak wymaga to zgody Kierownika żłobka. 11. Wykonana dostawa musi zostać pisemnie potwierdzona przez Kierownika lub osobę upoważnioną w formie dokumentu zawierającego numer i adres żłobka, datę i rodzaj wykonania dostawy oraz ilość dostarczonych mebli (protokół odbioru). Kopię powyższej dokumentacji należy dołączyć do faktury. 12. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za skutki spowodowane niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy. 13. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć razem z przedmiotem umowy : 1) instrukcje obsługi sporządzone w języku polskim, włącznie ze wskazówkami dot. użytkowania i konserwacji, jeśli zostały wystawione przez producenta, 2) karty gwarancyjne. 14. Przedstawiciel Zamawiającego potwierdzi odbiór dostarczonego i zmontowanego przedmiotu umowy wraz z wymaganymi dokumentami i wykonanie należyte umowy poprzez podpisanie protokołu odbioru. 15. Przedstawiciel Zamawiającego odmówi podpisania protokołu odbioru w przypadku nie spełnienia przez Wykonawcę któregokolwiek z warunków opisanych w przedmiocie umowy oraz zawartych w opisie przedmiotu zamówienia, jak również w przypadku stwierdzenia nienależytego wykonania umowy, wskazując przyczynę odmowy podpisania protokołu odbioru. 16. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego nienależytego wykonania umowy, Zamawiający wyznaczy Wykonawcy termin do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 390000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 300,00 zł (trzysta złotych 00/100) w formie zgodniej z art. 45 ust. 6 ustawy PZP, tj.: a) w pieniądzu; b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) w gwarancjach bankowych; d) w gwarancjach ubezpieczeniowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 2. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej, wadium należy wnieść przelewem na konto w Banku PKO BP nr 69 1020 5226 0000 6402 0416 7797 Dowód potwierdzenia złożenia wadium należy załączyć do oferty. Wadium winno być na koncie Zamawiającego nie później niż przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał tak przelew przed upływem składnia ofert. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty ustawową formą wadium zostanie wykluczony z postępowania z mocy art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą (art. 24 ust. 4). Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych. 3. W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji, poręczeń, oryginał dokumentu należy złożyć nie później niż przed upływem terminu składania ofert w Sekretariacie WZŻ. Kopię dokumentu, należy dołączyć do oferty, za wyjątkiem pkt. 4. 4. Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą/przekaże za pośrednictwem kuriera lub innej osoby, winien kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w oznaczonej kopercie oryginał dowodu wniesienia wadium. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zastrzeżeniem pkt. 12. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, z zastrzeżeniem pkt. 10. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument ten winien zawierać klauzulę gwarancji zapłaty wymaganej kwoty wadium po zaistnieniu niżej wymienionych w pkt 11 i 12 okoliczności. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z punktem 5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 10. Wadium wraz z odsetkami wniesione w pieniądzu przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, na wniosek tego Wykonawcy, zaliczane jest przez Zamawiającego na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeśli dotyczy) c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1,lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wzz.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach