Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze ogłasza przetarg
- Adres: 65-454 Zielona Góra, ul. Generała Władysława Sikorskiego
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. +48 68 4560700 , fax. 68 456 07 01
- Data zamieszczenia: 2019-11-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze
ul. Generała Władysława Sikorskiego 2
65-454 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. +48 68 4560700, fax. 68 456 07 01
REGON: 00102088400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lubuskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-zielonej-gorze/ogloszenia/zamowienia-publiczne ; https://platformazakupowa.pl/pn/lubuskie.kas/proceedings
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli biurowych tj. szaf aktowych, biurek z kontenerem mobilnym, foteli obrotowych do Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze oraz jednostek podległych zlokalizowanych w województwie lubuskim - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zamówienie zostaje podzielone na 3 części. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybrane części zamówienia, tj:., Część 1 SZAFA AKTOWA (z zamkiem) - wykonana zgodnie z wymogami Zamawiającego przedstawionymi w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) – załącznik nr 1.1 do SIWZ -311 sztuk; Część 2 BIURKO PROSTE z półką na klawiaturę i kontenerem na kółkach z 3 szufladami (z zamkiem) - wykonane zgodnie z wymogami Zamawiającego przedstawionymi w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) – załącznik nr 1.2 do SIWZ - 204 kpl; Część 3 FOTEL OBROTOWY - wykonany zgodnie z wymogami Zamawiającego przedstawionymi w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) – załącznik nr 1.3 do SIWZ - 458 sztuk. 2. Zamawiający dopuszcza zrealizowanie dostawy w ramach danej Części zamówienia w następujący sposób: 1) Dostawa mebli z montażem – polegająca na dostarczeniu mebli biurowych wraz z ich rozładunkiem, montażem i ustawieniem w pomieszczeniach Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze i jednostek podległych zlokalizowanych w województwie lubuskim zgodnie z Wykazem ilościowym i miejscowym stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ; Poprzez montaż Zamawiający rozumie należyte, zgodne z zasadami sztuki i przyjętymi normami zmontowanie i rozstawienie dostarczonych mebli, gwarantujące ich pełną funkcjonalność oraz usunięcie opakowań. (montaż mebli stanowi dodatkowe kryterium poza cenowe oceny ofert opisane w Rozdziale XXIII). Lub 2) Dostawa mebli biurowych bez montażu- dostawa polegająca na dostarczeniu mebli biurowych w paczkach wraz z ich rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego zgodnie z Wykazem ilościowym i miejscowym stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie uszczegóławia warunku w przedmiotowym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo, które musi być złożone w formie oryginału, tj. pełnomocnictwo należy przesłać w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej lub w formie odpisu pełnomocnictwa sporządzonego przez notariusza w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza - jeżeli dotyczy;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli biurowych i wyposażenia wraz z montażem
Dodano: 2024-05-14 - „Adaptacja poprzez zmianę sposobu użytkowania budynku szkoły podstawowej na Gminną Bibliotekę Publiczną w miejscowości Dzietrzychowice, gmina Żagań – dostawa wyposażenia”.
Dodano: 2023-06-26 - „Dostawa wyposażenia meblowego dla Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze i jednostek podległych w województwie lubuskim - postępowanie II”
Dodano: 2022-11-15 - Dostawa wyposażenia i sprzętu oraz urządzeń multimedialnych i komputerowych na potrzeby zadania inwestycyjnego pn. " Zagospodarowanie Parku Przyzamkowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Łagowie"
Dodano: 2021-03-02 - Dostawa wyposażenia i sprzętu oraz urządzeń multimedialnych i komputerowych na potrzeby zadania inwestycyjnego pn. " Zagospodarowanie Parku Przyzamkowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Łagowie"
Dodano: 2020-12-31 - Zakup i dostawa mebli dla potrzeb PSM I i II stopnia w Żaganiu – II postępowanie
Dodano: 2020-11-26 - Zakup i dostawa mebli dla potrzeb PSM I i II stopnia w Żaganiu
Dodano: 2020-11-10 - Dostawy mebli i wyposażenia w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa Szkoły Podstawowej na Osiedlu Górczyn”, Szkoła Podstawowa nr 20 z Oddziałami Integracyjnymi im. Bohaterów Westerplatte w Gorzowie Wlkp.
Dodano: 2020-08-11 - Dostawy mebli i wyposażenia w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa Szkoły Podstawowej na Osiedlu Górczyn”, Szkoła Podstawowa nr 20 z Oddziałami Integracyjnymi im. Bohaterów Westerplatte w Gorzowie Wlkp.
Dodano: 2020-06-19 - „ Przebudowa i remont budynku willowego Regionalnego Centrum Animacji Kultury – dostawa wyposażenia”.
Dodano: 2019-11-04