Przetargi.pl
Dostawa materiału kamiennego na remont dróg gminnych

Gmina Tarnogród ogłasza przetarg

  • Adres: 23-420 Tarnogród, ul. T. Kościuszki 5
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6897161 , fax. 084 6897731
  • Data zamieszczenia: 2016-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tarnogród
    ul. T. Kościuszki 5 5
    23-420 Tarnogród, woj. lubelskie
    tel. 084 6897161, fax. 084 6897731
    REGON: 00055148000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiału kamiennego na remont dróg gminnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dolomitowego materiału kamiennego - kruszywa drogowego posiadającego atest oraz odpowiednie parametry pozwalające do użycia jako podbudowa dla potrzeb remontu dróg gminy Tarnogród w asortymencie: - 0/32 mm w przewidywanej ilości 1 800t; - 20/63 mm w przewidywalnej ilości 250t; - 31,5/63mm w przewidywalnej ilości 250t; - mieszanka technologiczna w przewidywanej ilości 100t. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zamawianego materiału kamiennego oraz w razie potrzeby do zwiększenia zamówienia o ok. 20%. Dostawy mają być realizowane sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego na zgłoszenie telefoniczne, faksem lub drogą mailową ze wskazaniem terminu ilości i miejsca dostawy. Wykonawca dostarczać będzie kruszywo transportem samochodowym i samodzielnie rozładowywać w miejscu wskazanym przez Zamawiającego lub jego przedstawiciela. Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania zamówioną dostawę w terminie nie dłuższym niż 3 dni roboczych od daty określonej w zgłoszeniu. Do każdej dostawy ma był dołączony dokument określający rodzaj i ciężar dostarczonego materiału oraz na dodatkowe wezwanie ma dołączyć atest. Zamawiający zastrzega sobie prawo zważenia dostarczonego materiału. Rozliczenie za dostarczone kruszywo będzie rozliczane po dostawie w okresach miesięcznych na podstawie ilości faktycznie odebranego materiału. Dostarczony materiał ma być dostarczony bez zanieczyszczeń nie powinien być zmieszany z ziemią. Dostarczenie materiału w znacznym stopniu zanieczyszczonego będzie skutkowało wymianą materiału kamiennego na wolny od zanieczyszczeń na koszt Dostawcy. Dostawy mają być realizowane w dni powszechne w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Tarnogrodzie w godzinach od 730 do 1430 dnia roboczego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441137002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 2000,00 zł. słownie zł. dwa tysiące 00 100 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach pieniądzu poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym gwarancjach bankowych gwarancjach ubezpieczeniowych 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn zm Wadium wnoszone w pieniądzu, wpłaca się przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Tarnogrodzie Bank Spółdzielczy w Tarnogrodzie pod Nr 51 9637 0001 2001 0000 0404 0012 z dopiskiem wadium - Dostawa materiału kamiennego na remont dróg gminnych Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania z ofertą. Wadium wnoszone w w.w formie powinno być wystawione na Zamawiającego tj na Gminę Tarnogród; 23-420 Tarnogród NIP 9181985983; REGON 950369161.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tarnogrod.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach