Gmina Tarnogród ogłasza przetarg
- Adres: 23-420 Tarnogród, ul. T. Kościuszki 5
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 084 6897161 , fax. 084 6897731
- Data zamieszczenia: 2016-01-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Tarnogród
ul. T. Kościuszki 5 5
23-420 Tarnogród, woj. lubelskie
tel. 084 6897161, fax. 084 6897731
REGON: 00055148000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiału kamiennego na remont dróg gminnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dolomitowego materiału kamiennego - kruszywa drogowego posiadającego atest oraz odpowiednie parametry pozwalające do użycia jako podbudowa dla potrzeb remontu dróg gminy Tarnogród w asortymencie: - 0/32 mm w przewidywanej ilości 1 800t; - 20/63 mm w przewidywalnej ilości 250t; - 31,5/63mm w przewidywalnej ilości 250t; - mieszanka technologiczna w przewidywanej ilości 100t. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zamawianego materiału kamiennego oraz w razie potrzeby do zwiększenia zamówienia o ok. 20%. Dostawy mają być realizowane sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego na zgłoszenie telefoniczne, faksem lub drogą mailową ze wskazaniem terminu ilości i miejsca dostawy. Wykonawca dostarczać będzie kruszywo transportem samochodowym i samodzielnie rozładowywać w miejscu wskazanym przez Zamawiającego lub jego przedstawiciela. Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania zamówioną dostawę w terminie nie dłuższym niż 3 dni roboczych od daty określonej w zgłoszeniu. Do każdej dostawy ma był dołączony dokument określający rodzaj i ciężar dostarczonego materiału oraz na dodatkowe wezwanie ma dołączyć atest. Zamawiający zastrzega sobie prawo zważenia dostarczonego materiału. Rozliczenie za dostarczone kruszywo będzie rozliczane po dostawie w okresach miesięcznych na podstawie ilości faktycznie odebranego materiału. Dostarczony materiał ma być dostarczony bez zanieczyszczeń nie powinien być zmieszany z ziemią. Dostarczenie materiału w znacznym stopniu zanieczyszczonego będzie skutkowało wymianą materiału kamiennego na wolny od zanieczyszczeń na koszt Dostawcy. Dostawy mają być realizowane w dni powszechne w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Tarnogrodzie w godzinach od 730 do 1430 dnia roboczego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441137002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 2000,00 zł. słownie zł. dwa tysiące 00 100 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach pieniądzu poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym gwarancjach bankowych gwarancjach ubezpieczeniowych 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn zm Wadium wnoszone w pieniądzu, wpłaca się przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Tarnogrodzie Bank Spółdzielczy w Tarnogrodzie pod Nr 51 9637 0001 2001 0000 0404 0012 z dopiskiem wadium - Dostawa materiału kamiennego na remont dróg gminnych Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania z ofertą. Wadium wnoszone w w.w formie powinno być wystawione na Zamawiającego tj na Gminę Tarnogród; 23-420 Tarnogród NIP 9181985983; REGON 950369161.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tarnogrod.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa kruszywa drogowego ( mineralnego) z przeznaczeniem do utrzymania i bieżącego remontu dróg gminnych i osiedlowych w latach 2016 - 2018 na terenie gminy Głusk
Dodano: 2016-06-23 - Dostawa emulsji asfaltowej kationowej szybko rozpadowej C69 B3 PU wraz z transportem dla Zarządu Dróg Powiatowych
Dodano: 2016-04-18 - Dostawa mieszanki mineralno - asfaltowej na zimno do RDW w Puławach
Dodano: 2016-04-13 - Dostawa mieszanki mineralno asfaltowej na zimno
Dodano: 2016-04-11 - Dostawa masy asfaltowej na zimno dla RDW w Lublinie z/s w Bychawie
Dodano: 2016-04-07 - Dostawa gruzu betonowo-ceglanego na drogi powiatowe
Dodano: 2016-04-05 - Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno do RDW w Białej Podlaskiej.
Dodano: 2016-03-29 - Dostawy masy na zimno do RDW w Parczewie
Dodano: 2016-03-24 - Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno do RDW we Włodawie.
Dodano: 2016-03-24 - Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno do RDW w Białej Podlaskiej.
Dodano: 2016-03-16