Przetargi.pl
dostawa materiałów zużywalnych do hemoglobinometrów Low Hb Photometr firmy HemoCue

Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 65-046 Zielona Góra, ul. Zyty 21
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3298360 , fax. 068 3298399
  • Data zamieszczenia: 2009-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
    ul. Zyty 21 21
    65-046 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 3298360, fax. 068 3298399
    REGON: 00029193100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.zgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa materiałów zużywalnych do hemoglobinometrów Low Hb Photometr firmy HemoCue
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów zużywalnych do hemoglobinometrów Low Hb Photometr firmy HemoCue. Pełen zakres zamówienia określa formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 1 Wymagania dotyczące materiałów zużywalnych. Materiały zużywal
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331400000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy - Pzp, tj.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp), b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp), c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy - Pzp), d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - Pzp); 2.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 3.W przypadku, o którym mowa w pkt V.2. SIWZ, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4.Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w pkt V.2. SIWZ, zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 5.Warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy - Pzp (pkt VI.1.1 oraz VI.1.4. SIWZ) muszą być spełnione oddzielnie przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6.Warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy - Pzp (pkt VI.1.2. oraz VI.1.3. SIWZ) mogą być spełnione łącznie przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 7.Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 3 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków. 8.Okoliczności stanowiące podstawę wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego są określone w załączniku nr 2 do SIWZ (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Pzp). 9.Ocena spełnienia warunków, o których mowa w pkt V.1. SIWZ dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentach potwierdzających spełnianie tych warunków, na zasadzie: wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca dostarczy zamawiającemu wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt V.1. SIWZ oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków. Wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowi załącznik nr 2 i 3 do SIWZ. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków podmiotowych, składanych razem z ofertą. 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie. Za spełnienie warunku posiadania doświadczenia zamawiający uzna, gdy wykonawca przedstawi w wykazie minimum trzy zrealizowane dostawy wyrobów medycznych lub sprzętu medycznego lub odczynników, których wartość jest, co najmniej tożsama z zamówieniem, z podaniem daty wykonania zamówienia, zamawiających oraz dokumentów wskazujących na należyte wykonanie zamówienia - załącznik nr 4. 3. Polisa ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - polisa OC. 4. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków przedmiotowych, składanych razem z ofertą. Zamawiający wymaga, aby wykonawcy w celu potwierdzenia jakości oferowanych wyrobów dołączyli do oferty: Deklarację Zgodności o spełnieniu wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro dla oferowanych mikrokuwet i krwi kontrolnej (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 3.11.2004r. w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro - Dz.U. 2004 Nr 251, poz. 2515). Dokumenty, o których mowa w pkt VI.1oraz VI.2 SIWZ są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Zasady składania dokumentów potwierdzających spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt VI. SIWZ określa rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605, ze zm. w Dz. U. z 2008 r. Nr 188, poz. 1155).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.zgora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach