Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 07100 Węgrów, ul. Kościuszki
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 257 922 833 , fax. 257 922 833
- Data zamieszczenia: 2018-02-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Kościuszki 15
07100 Węgrów, woj. mazowieckie
tel. 257 922 833, fax. 257 922 833
REGON: 30462200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.wegrow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów opatrunkowych, plastrów, wyrobów higienicznych oraz zestawów, fartuchów i akcesoriów do zabiegów operacyjnych dla potrzeb SP ZOZ Węgrów. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych, plastrów, wyrobów higienicznych oraz zestawów, fartuchów i akcesoriów do zabiegów operacyjnych dla potrzeb SP ZOZ Węgrów. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 2 Specyfikacji „ Formularz cenowy”. 3. Liczba pakietów: 14. 4.Miejsce dostawy: Magazyn Opatrunków Apteki Szpitala Powiatowego w Węgrowie ul. Kościuszki 201. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Sporządzony przez Wykonawcę, według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do Specyfikacji, Formularz ofertowy, 2. Sporządzony przez Wykonawcę, według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do Specyfikacji, Formularz cenowy - należy również załączyć płytę CD z edytowalną wersją Excel Formularza cenowego. 3. Oświadczenie Wykonawcy wykazujące brak podstaw do wykluczenia, które stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ. 1) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających o zamówienie. 2) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnia – w zakresie w jakim powołuje się na zasoby- warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie. 4. Dokument KRS lub CEDiG w celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy, tym samym składania oświadczenia woli. 5.Oświadczenie o posiadaniu: dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r.o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. nr 107, poz.679) i przepisami wykonawczymi i udostępnienie w/w dokumentów na każde żądanie Zamawiającego zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 5 Specyfikacji. 6. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej , które Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego informacji o których mowa w art.86 ust. 5 , według wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 Specyfikacji. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w art.25 ust.1. min.: 1) dokumentów potwierdzających dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r.o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. nr 107, poz.679) i przepisami wykonawczymi; 2) katalogów, ulotek informacyjnych, kart danych technicznych (charakterystyk ); 3) próbek zaoferowanego przedmiotu zamówienia, w celu dokonania porównania ich zgodności z opisem SIWZ; 4) dot. pakietu VI poz. 1,2,4,6,7,8,13,14, 15, 16 i pakietu XI poz. 1: Oprócz w/w dokumentów określonych w ust.3 pkt.1-3) w niniejszej części : - 4 - a) kartę danych technicznych wyrobu gotowego po procesie sterylizacji zawierającą wyniki badań laboratoryjnych, potwierdzających zgodność zaoferowanych wyrobów z normą EN 13795- 1,2,3, raport z walidacji procesu sterylizacji.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego użytku .
Dodano: 2024-05-10 - Dostawę materiałów medycznych i drobnego sprzętu jednorazowego użytku
Dodano: 2024-05-09 - Dostawa staplerów, klipsów oraz siatek przepuklinowych dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-41/2024)
Dodano: 2024-04-11 - Dostawa drobnego sprzętu medycznego i rękawiczek jednorazowych dla Szpitala Nowowiejskiego
Dodano: 2024-03-26 - Dostawa jednorazowego sprzętu do wykonywania hemodializ, zabiegów plazmaferezy oraz technik ciągłych
Dodano: 2024-03-05 - Dostawa sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego użytku .
Dodano: 2024-02-19 - Dostawa sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego użytku.
Dodano: 2024-01-31 - Sukcesywne dostawy materiałów medycznych jednorazowego użytku dla Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Białołęka-Targówek
Dodano: 2023-11-30 - Dostawa wyrobów jednorazowego użytku do SPZZOZ w Wyszkowie
Dodano: 2023-09-18 - Dostawa środków jednorazowego użycia.
Dodano: 2023-09-08