Przetargi.pl
DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH i innych produktów do prowadzenia terapii podciśnieniowej ran

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4 ogłasza przetarg

  • Adres: 20954 Lublin, ul. dr K. Jaczewskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-81 72-44-360 , fax. 081 746-71-55
  • Data zamieszczenia: 2017-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4
    ul. dr K. Jaczewskiego 8
    20954 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 0-81 72-44-360, fax. 081 746-71-55
    REGON: 28875100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk4.lublin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH i innych produktów do prowadzenia terapii podciśnieniowej ran
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH i innych produktów do prowadzenia terapii podciśnieniowej ran wg następującego asortymentu szczegółowo wyspecyfikowanego w załącznikach: Zadanie nr 1 Materiały opatrunkowe dla pacjentów kardiochirurgicznych, osprzęt do urządzenia wraz z dzierżawą urządzenia do leczenia podciśnieniowego Załącznik Nr 1 Zadanie nr 2 Materiały opatrunkowe dla pacjentów ogólnochirurgicznych, osprzęt do urządzenia wraz z dzierżawą urządzeń do leczenia podciśnieniowego Załącznik Nr 2 Zadanie nr 3 Specjalistyczne opatrunki jałowe powlekane preparatami silikonowymi Załącznik Nr 3 Zadanie nr 4 Antybakteryjny jałowy opatrunek z siatki poliamidowej pokrytej srebrem metalicznym Załącznik Nr 4
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, przez co rozumie się, iż wykonawcy, którzy składają ofertę na przedmiot oferty kwalifikowany jako produkt leczniczy posiadają aktualną koncesję/ zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej/składu celnego/składu konsygnacyjnego/ zezwolenie na wytwarzanie produktów stanowiących przedmiot oferty
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7. jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego – dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego – w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia (w zakresie analogicznym jak Wykonawca) oraz spełnienia (w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby) warunków udziału w postępowaniu 1) wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 5 do SIWZ); 2) kosztorys ofertowy wyrażony w PLN wskazujący co najmniej na: a)nazwę przedmiotu zamówienia a także producenta wyrobu oraz (jeżeli jest wprowadzone i będzie stosowane przy rozliczeniach) nazwę własną (handlową) i numer katalogowy, 13-cyfrowy kod EAN ( jeżeli jest wprowadzony) b)wielkość zamówienia w sztukach lub zestawach lub pełnych opakowaniach o wskazanej przez Wykonawcę w kosztorysie wielkości a dodatkowo w zadaniu r 1 i 2- zakres dzierżawy w osobodniach c)ceny jednostkowe netto poszczególnych elementów (sztuki/opakowania/osobodnia) d)stawkę podatku VAT e)wartość ogółem netto i brutto pozycji asortymentowej f)wartość netto i brutto oferty danego zadania – jeżeli w zadaniu ujęta jest więcej niż jedna pozycja asortymentowa 3) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy. 4)wypełnione tabele parametrów granicznych wymienionych w Zał. nr 1-2 (wypełnić należy kolumnę oznaczoną „Parametry oferowane przez Wykonawcę”).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach