Przetargi.pl
DOSTAWA MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH, OSPRZĘTU ELEKTROIZOLACYJNEGO, APARATURY POMIAROWEJ ORAZ ELEMENTÓW I PODZESPOŁÓW LOTNICZYCH INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH I ŁĄCZNOŚCI ( 46/ZP/16 )

31 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Konstantynowska 85
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 261 442 098 , fax. 261 442 101
  • Data zamieszczenia: 2016-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Konstantynowska 85 85
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 261 442 098, fax. 261 442 101
    REGON: 10106725600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.31wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Obrona

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH, OSPRZĘTU ELEKTROIZOLACYJNEGO, APARATURY POMIAROWEJ ORAZ ELEMENTÓW I PODZESPOŁÓW LOTNICZYCH INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH I ŁĄCZNOŚCI ( 46/ZP/16 )
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów elektrycznych, osprzętu elektroizolacyjnego, aparatury pomiarowej oraz elementów i podzespołów lotniczych instalacji elektrycznych i łączności. Wykaz przedmiotu zamówienia oraz ilości określone zostały w załączniku nr 2 do SIWZ - formularz cenowy (osobna zakładka dla każdego zadania). Zamówienie zostało podzielone na 4 zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub na wszystkie zadania, z tym, że na każde zadanie można złożyć tylko jedną ofertę. Zadanie 1 - materiały elektryczne Zadanie 2 - sprzęt elektroizolacyjny i aparatura pomiarowa Zadanie 3 - materiały do lutowania oraz utrzymania sprawności instalacji elektrycznej Zadanie 4 - elektrolit do akumulatorów kwasowych Wymagania - zadanie 1, 2 1.Towary muszą odpowiadać obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego. 2.Towary muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, oraz spełniać wymagania techniczno - jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób oraz odpowiednie normy. 3.Towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania. 4.Towary muszą być dopuszczone do użytku na terenie krajów UE i posiadać oznaczenie CE (Conformite Europeenne). 5.Wykonawca dostarczy towary w opakowaniu umożliwiającym rozładunek i przechowywanie bezpośrednio do magazynu. 6.Wykonawca zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11.09.2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (t.j. Dz. U. z 2015r., poz. 1688 ) oświadcza, iż przyjmuje na siebie obowiązek odbioru od Zamawiającego zużytych źródeł światła w ciągu 3 lat od podpisania protokołu odbioru tożsamego asortymentu w ilości nie większej niż dostarczona. 7.Odbiór zużytych źródeł światła będzie realizowany dwa razy w roku (przez okres trzech lat), na zlecenie Zamawiającego z miejsc wskazanych przez Zamawiającego, zgodnych z miejscem wykonania umowy. Odbiór zużytych źródeł światła nastąpi w terminie ustalonym przez strony, nie później niż w ciągu 7 dni od daty otrzymania przez Wykonawcę zlecenia od Zamawiającego. 8.Towar zostanie dostarczony przez Wykonawcę w terminie - maksymalnie 30 dni od daty podpisania umowy. 9.Miejscem wykonania umowy jest: Zadanie 1 a)31 WOG Zgierz, ul. Konstantynowska 85, 95-100 Zgierz. b)GZ Łódź ul. Źródłowa 52, 91-735 Łódź c)GZ Tomaszów Mazowiecki, ul. Piłsudskiego 72, 97-200 Tomaszów Mazowiecki d)GZ Nowy Glinnik 6 97-217 Lubochnia e)GZ SOI Skład Kutno ul. Boh. Walk nad Bzurą, 99-300 Kutno f)GZ Leźnica Wielka, 95-043 Leźnica Wielka g)GZ Łódź Rejon Skład Regny Zadanie 2 a)31 WOG Zgierz, ul. Konstantynowska 85, 95-100 Zgierz. 10.Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy, w dniach roboczych (poniedziałek-piątek) w godzinach od 8.00 - 14.30. 11.Okres gwarancji na cały przedmiot umowy wynosi 2 lata od daty odbioru towaru, tj. od daty podpisania protokołu odbioru. 12.Parametry wskazane w Formularzu cenowym są minimalnymi parametrami bezwzględnie wymaganymi przez Zamawiającego. Wymagania - zadanie 3, 4 1.Towary muszą odpowiadać obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego. 2.Towary muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, oraz spełniać wymagania techniczno - jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób oraz odpowiednie normy. 3.Towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania. 4.Towary muszą być dopuszczone do użytku na terenie krajów UE i posiadać oznaczenie CE (Conformite Europeenne). 5.Wykonawca dostarczy towary w opakowaniu umożliwiającym rozładunek i przechowywanie bezpośrednio do magazynu. 6.Towar zostanie dostarczony przez Wykonawcę w terminie - maksymalnie 30 dni od daty podpisania umowy. 7.Miejscem wykonania umowy jest: Zadanie 3 GZ Nowy Glinnik 6 97-217 Lubochnia - magazyn ZLT Zadanie 4 GZ Leźnica Wielka, 95-043 Leźnica Wielka - magazyn ZLT 8.Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy, w dniach roboczych (poniedziałek-piątek) w godzinach od 8.00 - 13.00. 9.Okres gwarancji na cały przedmiot umowy wynosi 2 lata od daty odbioru towaru, tj. od daty podpisania protokołu odbioru. 10.Parametry wskazane w Formularzu cenowym są minimalnymi parametrami bezwzględnie wymaganymi przez Zamawiającego. 11.Wykonawca, który składa ofertę na zadania 3 i lub 4 zobowiązany jest wskazać w ofercie (załączniku nr 2 do SIWZ) nazwy producentów i model produktów, które oferuje - dotyczy wszystkich pozycji. Oferta w której Wykonawca nie poda ww informacji zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. 12.Wykonawca, który składa ofertę na zadania 3 i lub 4 zobowiązany jest złożyć szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w postaci np. dokumentacji technicznej, kart charakterystyki, katalogów sporządzonych w języku polskim, na podstawie których Zamawiający będzie miał możliwość jednoznacznie potwierdzić, że oferowany asortyment spełnia wymagania wskazane w załącznikach nr 2 do SIWZ. Przedstawiony dokument musi zawierać informację na temat producenta i modelu oferowanego asortymentu. Produkty równoważne Podane przez Zamawiającego nazwy, znaki towarowe mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust 5 ustawy pod warunkiem, że spełniają one określone w załączniku nr 2 do SIWZ parametry, a ich standard techniczny i jakościowy nie jest gorszy od opisanego przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 315329106
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.31wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach