Przetargi.pl
Dostawa materiałów elektroinstalacyjnych dla potrzeb wymiany oświetlenia drogowego finansowana z oszczędności po ich zamontowaniu

Urząd Gminy Grunwald z siedzibą w Gierzwałdzie ogłasza przetarg

  • Adres: 14-107 Gierzwałd, Gierzwałd 33
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6472052 , fax. 089 6472150
  • Data zamieszczenia: 2009-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Grunwald z siedzibą w Gierzwałdzie
    Gierzwałd 33 33
    14-107 Gierzwałd, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6472052, fax. 089 6472150
    REGON: 00053560000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grunwald.akcessnet.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów elektroinstalacyjnych dla potrzeb wymiany oświetlenia drogowego finansowana z oszczędności po ich zamontowaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów elektroinstalacyjnych dla potrzeb modernizacji oświetlenia drogowego na terenie gminy Grunwald. Zamówienie obejmuje: a) dostawę 341 szt. opraw oświetlenia ulicznego i źródeł światła. - oprawa uliczna + źródło o mocy 70W - 332 szt. - oprawa uliczna + źródło o mocy 100W - 20 szt. b) dostawę 321 szt. wysięgników rurowych wraz z elementami montażowymi. c) dostawę 230 szt. izolowanych gniazd bezpiecznikowych typu BZO-01 z wkładką topikową Bi-Wts-6A. d) dostawę 1040 mb przewodu YDYżo-3x2,5mm2 e) dostawę 28 szt programatorów astronomicznych do sterowania oświetleniem typu Pum.020.230V f) dostawę 2 szt. kompletnych szafek oświetleniowych przystosowanych do montażu na słupie typu ŻN. Szczegółowy opis wymagań technicznych materiałów stanowi załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 315200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości : 5.000,- zł (słownie: pięć tysięcy złotych). Szczegółowe informacje na temat wadium znajdują się w punkcie V - SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale VI niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: - oświadczenie o spełnianiu wymagań z art. 22 ust. 1 oraz że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 1 ustawy wg załącznika nr 4 do niniejszej SIWZ. -Wykaz wykonanych w okresie pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - dostaw opraw ulicznych z ich finansowaniem o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł/netto z podaniem przedmiotu, daty wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zostały wykonane należycie - załącznik nr.5 do niniejszej SIWZ. - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do złożenia ofert. - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że oferent nie zalega z opłaceniem podatków oraz opłat lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grunwald.akcessnet.net

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach