Urząd Gminy Grunwald z siedzibą w Gierzwałdzie ogłasza przetarg
- Adres: 14-107 Gierzwałd, Gierzwałd 33
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 6472052 , fax. 089 6472150
- Data zamieszczenia: 2009-07-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Grunwald z siedzibą w Gierzwałdzie
Gierzwałd 33 33
14-107 Gierzwałd, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 6472052, fax. 089 6472150
REGON: 00053560000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grunwald.akcessnet.net
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów elektroinstalacyjnych dla potrzeb wymiany oświetlenia drogowego finansowana z oszczędności po ich zamontowaniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów elektroinstalacyjnych dla potrzeb modernizacji oświetlenia drogowego na terenie gminy Grunwald. Zamówienie obejmuje: a) dostawę 341 szt. opraw oświetlenia ulicznego i źródeł światła. - oprawa uliczna + źródło o mocy 70W - 332 szt. - oprawa uliczna + źródło o mocy 100W - 20 szt. b) dostawę 321 szt. wysięgników rurowych wraz z elementami montażowymi. c) dostawę 230 szt. izolowanych gniazd bezpiecznikowych typu BZO-01 z wkładką topikową Bi-Wts-6A. d) dostawę 1040 mb przewodu YDYżo-3x2,5mm2 e) dostawę 28 szt programatorów astronomicznych do sterowania oświetleniem typu Pum.020.230V f) dostawę 2 szt. kompletnych szafek oświetleniowych przystosowanych do montażu na słupie typu ŻN. Szczegółowy opis wymagań technicznych materiałów stanowi załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 315200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości : 5.000,- zł (słownie: pięć tysięcy złotych). Szczegółowe informacje na temat wadium znajdują się w punkcie V - SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale VI niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: - oświadczenie o spełnianiu wymagań z art. 22 ust. 1 oraz że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 1 ustawy wg załącznika nr 4 do niniejszej SIWZ. -Wykaz wykonanych w okresie pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - dostaw opraw ulicznych z ich finansowaniem o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł/netto z podaniem przedmiotu, daty wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zostały wykonane należycie - załącznik nr.5 do niniejszej SIWZ. - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do złożenia ofert. - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że oferent nie zalega z opłaceniem podatków oraz opłat lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - dowód wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grunwald.akcessnet.net
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż naświetlaczy LED na potrzeby Wyższej Szkoły Policji w Szczytnie
Dodano: 2016-07-04 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) na dostawę lamp wewnętrznych typu LED z montażem w budynku WSSE w Olsztynie.
Dodano: 2015-11-25 - Zakup, dostawę i montaż hybrydowych kolektorów słonecznych na terenie Gminy Grodziczno
Dodano: 2015-04-28 - Zakup, dostawa i montaż czterech hybrydowych kolektorów słonecznych na terenie Gminy Grodziczno
Dodano: 2015-04-15 - Administrowanie siecią oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Purda.
Dodano: 2013-12-06 - Dostawa 10 szt. lamp solarnych oświetlenia ulicznego
Dodano: 2013-10-21 - Dostawa opraw oświetleniowych w ramach projektu Modernizacja kina Gwiazda w Kętrzynie na potrzeby Kętrzyńskiego Centrum Kultury
Dodano: 2011-09-19 - dostawa lampek na biurko i żarówek
Dodano: 2011-08-22 - dostawa lampek na biurko
Dodano: 2010-10-14