Przetargi.pl
Dostawa materiałów eksploatacyjnych wolnych od wad fizycznych i prawnych , fabrycznie nowych, nieregenerowanych do kopiarek, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksu dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Otwocku. Zamawiający zastrzega możliwość nie wykorzystania pełnej ilości do 20%

Powiat Otwocki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, ul. Górna 13
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 778-1-300 , fax. 22 778-1-302
  • Data zamieszczenia: 2016-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Otwocki
    ul. Górna 13 13
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 22 778-1-300, fax. 22 778-1-302
    REGON: 01326868100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-otwocki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów eksploatacyjnych wolnych od wad fizycznych i prawnych , fabrycznie nowych, nieregenerowanych do kopiarek, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksu dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Otwocku. Zamawiający zastrzega możliwość nie wykorzystania pełnej ilości do 20%
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa materiałów eksploatacyjnych wolnych od wad fizycznych i prawnych , fabrycznie nowych, nieregenerowanych do kopiarek, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksu dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Otwocku. Zamawiający zastrzega możliwość nie wykorzystania pełnej ilości do 20% 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do kopiarek, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów których rodzaj i szacunkowa ilość określona została przez Zamawiającego w załączniku nr 1 dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Otwocku. 2. Za fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów używania lub uszkodzenia w oryginalnych opakowaniach producenta, z widocznym logo/nazwą producenta, symbolem produktu lub modelem urządzenia, w którym maja mieć zastosowanie, oraz posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników. Zamawiający nie uzna materiału za fabrycznie nowy wyrób eksploatowany wcześniej, przerabiany wyczyszczony przed ponownym napełnieniem albo wykonany z zastosowaniem używanych elementów. 3. Zamawiający zobowiązany jest zgodnie z §5 ust 17 umowy nr 146/KT/2015 z dnia 10.06.2014r. zawartej z Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych S.A. do stosowania w sprzęcie komputerowym udostępnionym przez PWPW S.A. oryginalnych materiałów eksploatacyjnych, w szczególności tonerów do drukarek, zalecanych przez producentów sprzętu. W związku z powyższym, jak również w celu zapewnienia odpowiedniej jakości i trwałości nadruków na dokumentach dostarczanych Zamawiającemu przez PWPW S.A. dla materiałów eksploatacyjnych wyszczególnionych w załączniku nr 1 poz. 33, 34, Zamawiający wymaga zaoferowania fabrycznie nowych produktów oryginalnych, zalecanych przez producentów wymienionych tam urządzeń 4. Dla pozostałych materiałów eksploatacyjnych wyszczególnionych w załączniku nr 1 Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania fabrycznie nowych produktów równoważnych, charakteryzujących się pełną kompatybilnością z urządzeniami, w których mają być stosowane, a także posiadających nie gorsze niż produkty oryginalne, firmowane przez producentów urządzeń, w których maja być stosowane, parametry w zakresie funkcjonalności, wydajności i jakości wydruku. 5. Wymaga się aby oferowane materiały eksploatacyjne posiadały termin przydatności nie krótszy niż 12 miesięcy od dnia dostawy. Wykonawca gwarantuje ze zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie spowoduje utraty gwarancji na urządzenia do których są przeznaczone. 6. Jeżeli w trakcie eksploatacji dostarczonych produktów Zamawiający stwierdzi iż ich wydajność jakość lub niezawodność niekorzystnie odbiega od parametrów materiałów oryginalnych lub wymagań producentów urządzeń do których są przeznaczone, Wykonawca zobowiązuje się do wymiany produktu na nowy wolny od wad w terminie 5 dni od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego o wadliwym produkcie (telefonicznie, faksem bądź e-mailem) Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy. 7. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenia urządzeń Zamawiającego powstałe w wyniku niewłaściwej jakości dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych. W przypadku uszkodzenia urządzenia spowodowanego zastosowaniem materiałów eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę, Zamawiający może zlecić wykonanie ekspertyzy serwisowi urządzenia drukującego. W przypadku stwierdzenia przez serwis ze powodem uszkodzenia urządzenia jest stosowany materiał eksploatacyjny, całkowitym kosztem przywrócenia sprawności urządzenia (tj. kosztem wykonania ekspertyzy, kosztem transportu uszkodzonego urządzenia oraz kosztami wymienionych części i naprawy) zostanie obciążony Wykonawca. 8. Zamawiający nie dopuszcza materiałów eksploatacyjnych posiadających tzw. pojemności startowe. 9.Materiały eksploatacyjne będą dostarczane partiami, stosownie do potrzeb, od dnia podpisania umowy przez okres 12 miesięcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamówionych materiałów do 20% ilości określonej w załączniku nr 1 Wykonawca dostarczy zamówione materiały swoim transportem i na własny koszt do siedziby Zamawiającego w ciągu dni przedstawionych w ofercie, nie później niż 6 dni
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301921136
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin dostawy materiałów ekspolatacyjnych
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-otwocki.pl/BIP
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach