Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60-537 Poznań, ul. Kościelna 37
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 8463819 , fax. 61 8463820
- Data zamieszczenia: 2014-02-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu
ul. Kościelna 37 37
60-537 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 8463819, fax. 61 8463820
REGON: 63976996400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych w 2014 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych: fabrycznie nowych tonerów do telefaksów, kserokopiarek, drukarek i akcesoriów komputerowych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu i Oddziałów Zamiejscowych w 2014 roku. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający typ urządzeń, którymi dysponuje Zamawiający i rodzaj materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta urządzenia drukującego oraz maksymalną wielkość i zakres zamówienia określony został w załączniku nr 6 do SIWZ - Opisie przedmiotu zamówienia. 3.Wydajność tonerów i bębnów określono przy uwzględnieniu 5% pokrycia zadrukowanej kartki. 4.Wykonawca musi zapewnić załadunek, transport i rozładunek dostarczanego przedmiotu zamówienia. 5.Przedmiot zamówienia jest fabrycznie nowy powstały w cyklu produkcyjnym z użyciem nowych elementów lub nowych, pełnowartościowych komponentów pochodzących z recyklingu, bez śladów uszkodzenia, zapakowany w oryginalne opakowanie producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadającym wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. Przez recykling Zamawiający rozumie odzysk w ramach którego odpady są ponownie przetwarzane na produkty, materiały lub substancje wykorzystywane w pierwotnym celu, zgodnie z definicją określoną w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r poz. 21 ze zm.). 6.Zamawiający nie dopuszcza produktów regenerowanych, tj. produktów które wcześniej były używane, nie zostały wytworzone w bieżącym procesie produkcyjnym, z wyłącznie nowych komponentów, a które wyprodukowano wskutek regeneracji poszczególnych komponentów, które oczyszczono, odnowiono lub wtórnie uzupełniono o materiał drukujący na skutek czego używany już produkt został przywrócony do funkcjonalności. 7.Dostawa przedmiotu zamówienia przewidziana jest do budynków Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu przy ul. Kościelnej 37, Wawrzyńca 3, Wawrzyńca 3 a i b, Wawrzyńca 11 oraz Oddziałów Zamiejscowych w: Kaliszu, ul. Serbinowska 5, Koninie, ul. Zakładowa 4, Lesznie, ul. Śniadeckich 5 oraz Pile, al. Niepodległości 24. 8.Zaoferowany przedmiot zamówienia musi posiadać zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, iż odpowiada on określonym normom lub specyfikacjom technicznym (atesty, certyfikaty itp.). 9.Wykonawca zapewnia: 9.1.Przyjmowanie zamówień za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej.Zamawiający pozostawia u siebie potwierdzenie wysłania zamówienia. 9.2.Przyjmowanie zamówień w godz. od 7:30 do godz. 15:30, od poniedziałku do piątku. 9.3.Dostawę przedmiotu zamówienia do siedziby jednostki, która złożyła zamówienia, w nieprzekraczalnych terminach: a)w Poznaniu: -zamówienie zgłoszone do godz. 10:00 - dostawa do godz. 14:00 dnia następnego, -zamówienie zgłoszone po godz. 10:00 - dostawa do godz. 10:00 drugiego dnia, b)w Oddziałach Zamiejscowych w Pile, Lesznie, Kaliszu i Koninie -zamówienie zgłoszone do godz. 10:00 - dostawa do godz. 10:00 drugiego dnia, -zamówienie zgłoszone po godz. 10:00 - dostawa do godz. 15:00 drugiego dnia. 10.Ilości wskazane w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ, są wielkościami maksymalnymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach maksymalnych podanych w załączniku nr 7 do SIWZ. 11.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Równoważny produkt winien być określony z nazwy i poprzez podanie producenta. Równoważność oferowanego produktu Wykonawca obowiązany jest wykazać poprzez wskazanie w przedkładanej ofercie właściwości produktu równoważnego (opis techniczno-użytkowy). 11.1. Za równoważne Zamawiający uznaje produkty fabrycznie nowe, zgodnie z zapisem w ust. 5 niniejszego rozdziału. 11.2. Parametry fizyczne, techniczne, jakościowe, funkcjonalne i użytkowe równoważnych produktów eksploatacyjnych winny być takie same lub lepsze, jak parametry tej samej klasy produktu zalecanego przez producenta urządzenia drukującego. W szczególności zagwarantowana winna być taka sama lub lepsza jakość i wydajność oraz pojemność tuszu/tonera. W przypadku, kiedy produkt zalecany przez producenta urządzenia drukującego posiada wbudowany układ scalony, który monitoruje proces druku i zużycie tuszu/tonera, produkt równoważny winien posiadać analogiczny element. 11.3. Produkt równoważny winien posiadać gwarancję nie krótszą niż tego samego rodzaju produkt zalecany przez producenta urządzenia drukującego. Jeśli produkt zalecany przez producenta urządzenia drukującego posiada rozszerzoną gwarancję producenta tj. taką, której termin liczony jest od momentu zainstalowania w urządzeniu przed upływem terminu wskazanego na opakowaniu, produkt równoważny musi posiadać gwarancję udzieloną na tej samej zasadzie. 11.4. Materiały równoważne w żaden sposób nie mogą naruszać praw patentowych oraz praw własności intelektualnej producentów oryginalnych materiałów eksploatacyjnych. 12.Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenia urządzenia drukującego spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych. 13.Wykonawca w przypadku awarii urządzenia drukującego spowodowanej niewłaściwym funkcjonowaniem zaoferowanego materiału eksploatacyjnego, pokryje wszystkie koszty naprawy uszkodzonego urządzenia drukującego w serwisie wybranym przez Zamawiającego oraz ewentualne koszty przesyłek. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup.poznan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek dla Sądu Okręgowego w Kaliszu oraz funkcjonalnych sądów rejonowych
Dodano: 2016-02-20 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tonerów do telefaksów, kserokopiarek, drukarek i akcesoriów komputerowych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu i Oddziałów Zamiejscowych w 2016 roku
Dodano: 2016-02-17 - jednorazowa dostawa do jednostek WWK OHP na terenie całego województwa wielkopolskiego tonerów/tuszów, papieru (format A4) oraz innych materiałów biurowych w ramach utrzymania rezultatów projektu OHP jako realizator usług rynku pracy
Dodano: 2015-12-02 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń komputerowych i biurowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Dodano: 2015-07-09 - Dostawa materiałów biurowych, papieru kserograficznego oraz wkładów barwiących (tonerów i tuszów) do jednostek WWK OHP na terenie całego województwa wielkopolskiego
Dodano: 2015-07-07 - Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących do Oddziałów ZUS w: I i II Poznaniu, Pile, Toruniu i Bydgoszczy - 2 części
Dodano: 2015-06-23 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych w 2015 roku.
Dodano: 2015-02-05 - Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń komputerowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Dodano: 2014-07-01 - Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów eksploatacyjnych i monitorów komputerowych do Starostwa Powiatowego w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2013-11-20 - Postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na dostawy o wartości poniżej 130.000 EURO na dostawę do jednostek organizacyjnych Wielkopolskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Poznaniu materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych tj. tonerów, tuszów, papieru do urządzeń kserująco-drukujących w związku z realizacją przez Zamawiającego projektu Nowe perspektywy 2
Dodano: 2013-08-26