Przetargi.pl
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy w Olkuszu

Miasto i Gmina Olkusz ogłasza przetarg

  • Adres: 32-300 Olkusz, ul. Rynek 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 32 626 01 00 w.311, 626 01 61 , fax. 32 626 01 03, 626 02 34
  • Data zamieszczenia: 2016-02-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Olkusz
    ul. Rynek 1 1
    32-300 Olkusz, woj. małopolskie
    tel. 32 626 01 00 w.311, 626 01 61, fax. 32 626 01 03, 626 02 34
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.olkusz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy w Olkuszu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy w Olkuszu ujętych w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Zamawiający przewiduje dostawy oraz płatności częściowe (maksymalnie 10). Dostawy następować będą sukcesywnie w okresie trwania umowy do siedziby Zamawiającego mieszczącej się przy Rynek 1, 32-300 Olkusz, w godz. pracy Zamawiającego. 3. Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania dostaw w sposób sukcesywny w terminie do 5 dni roboczych licząc od następnego dnia roboczego od momentu zgłoszenia (pisemnie lub emailem) zapotrzebowania na daną partię towaru przez Zamawiającego. 4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy dostarczenia własnym transportem zakupionych towarów łącznie z rozładowaniem oraz wniesieniem do pomieszczeń, w godzinach i dniach pracy Zamawiającego. Po dostarczeniu towaru wymagana jest obecność przedstawiciela Wykonawcy celem sprawdzenia zgodności towaru z SIWZ i podpisania protokołu odbioru. Wykonawca ponosi koszty wszystkich dostaw. 5. Po każdej dostawie będzie sporządzony i podpisany przez Wykonawcę i przedstawicieli Zamawiającego protokół, który będzie stanowił podstawę do wystawienia częściowej faktury VAT oraz żądania gwarancji. 6. Termin wykonania umowy - od daty zawarcia umowy do maksymalnie 15.12.2016r. Zgłoszenie zapotrzebowania na ostatnią partię towaru nastąpi najpóźniej do dnia 09.12.2016r. 7. Wykonawca zobowiązuje się do dostaw materiałów oraz sprzętu spełniających wszystkie warunki określone w polskich normach. 8. Dostawy będą realizowane dla następujących wydziałów Urzędu Miasta i Gminy w Olkuszu: Organizacyjny, Administracyjny i Zamówień Publicznych, Spraw Społecznych, Ochrony Środowiska i Gospodarki Odpadami Komunalnymi. 9. Wykonawca na dostarczone produkty zapewnia następujące gwarancję: a) 12 miesięcy na: Tonery, bębny, wkłady drukujące, głowice, myszki, klawiatury, HUB USB, zewnętrzna kieszeń na dysk 2.5, listwy antyprzepięciowe, zasilacze, przełącznik PS/2 KVM, pendrive, ładowarka USB; b) min. 24 miesiące na: Urządzenie wielofunkcyjne, przełączniki sieciowe, pamięci RAM, dysk przenośny na USB, stacja Dokująca HDD; licząc od daty odbioru danej partii produktu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302374106
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.malopolska.pl/umigolkusz/Article/id,240778.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach