Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Kujawsko-Pomorski Oddział Regionalny ogłasza przetarg
- Adres: 87-100 Toruń, ul. gen. Dąbrowskiego 4
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 6198300 , fax. 056 6521299
- Data zamieszczenia: 2013-06-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Kujawsko-Pomorski Oddział Regionalny
ul. gen. Dąbrowskiego 4 4
87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 6198300, fax. 056 6521299
REGON: 01061308300075 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.arimr.gov.pl/przetargi.html
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa osoba prawna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ BIUROWYCH - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa oryginalnych lub fabrycznie nowych i bez śladów uszkodzeń zewnętrznych lub uprzedniego używania części i akcesoriów do urządzeń fotokopiujących, wkładów i głowic barwiących oraz wkładów drukujących do maszyn drukujących, zwanych dalej przedmiotem zamówienia w ilościach i asortymencie określonych w SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301250001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.arimr.gov.pl/przetargi.html
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2014-09-10 - Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2014-07-08 - DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ BIUROWYCH
Dodano: 2014-05-23 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek
Dodano: 2013-09-11 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek, kserokopiarki i faksu dla Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Świeciu im. J. Bednarza ul. Sądowa 18 znak sprawy ZP - PN - 17 / ORG / 2012
Dodano: 2012-09-04 - DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK I KSEROKOPIAREK dla Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Świeciu im. J. Bednarza ul. Sądowa 18 znak sprawy ZP - PN - 15 / ORG / 2011
Dodano: 2011-08-31