Opolski Oddział Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia ogłasza przetarg
- Adres: 45-315 Opole, ul. Głogowska 37
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4020103, 077 4020128 , fax. 077 4020101
- Data zamieszczenia: 2009-12-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Opolski Oddział Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia
ul. Głogowska 37 37
45-315 Opole, woj. opolskie
tel. 077 4020103, 077 4020128, fax. 077 4020101
REGON: 01581798500104 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faxów dla Opolskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Realizacja zamówienia polegać będzie na bieżących (wg potrzeb) dostawach materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz faxów dla Opolskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ. Wymagania dotyczące oferowanych materiałów (wg asortymentu podanego w zał nr 1 do SIWZ) a.Oferowane materiały eksploatacyjne posiadają certyfikat jakości. b.Oferowane materiały eksploatacyjne posiadają nienaruszone cechy pierwotnego opakowania producenta. c.Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę materiałów równoważnych wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Materiały równoważne muszą spełniać wymogi techniczne i użytkowe oraz posiadać wydajność minimalną taką, jaką gwarantuje producent oryginałów. d.Za materiały równoważne Zamawiający uzna produkty: -fabrycznie nowe, -w pełni kompatybilne ze wskazanym typem urządzenia, w którym maja być użytkowane, -zapewniające jakość wydruku i wydajność nie gorszą niż oryginalne oferowane przez producentów danych urządzeń, -których indywidualne opakowanie wewnętrzne stanowi szczelnie zamknięta folia uniemożliwiająca kontakt produktu z atmosferą (promieniami słonecznymi, wilgocią etc.) podczas transportu i późniejszego przechowywania. -nieograniczające żadnych z właściwości urządzenia, w którym mają być użytkowane (np. możliwości regulowania nasycenia barw). -Wszystkie oferowane przez Wykonawcę materiały muszą być wolne od wad technicznych, kompletne, zapakowane w oryginalne opakowania z nazwą producenta, z opisem zawartości oraz oznaczone numerem katalogowym (symbolem) producenta, wskazaniem do jakich urządzeń są przeznaczone oraz muszą wskazywać termin upływu gwarancji producenta. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli Ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 Ustawy)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu Wykonawcy mają dostarczyć: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. 2. Dokument stwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej Dokumentem takim będzie aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. Dokument potwierdzający bieżące opłacanie podatków i opłat. Dokumentem takim będzie zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego, Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-opole.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących oraz drobnych podzespołów komputerowych dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
Dodano: 2016-06-14 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących oraz drobnych podzespołów komputerowych dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
Dodano: 2016-05-19 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Opolu.
Dodano: 2016-03-18 - Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń drukujących i faksów dla jednostek organizacyjnych Politechniki Opolskiej (nr sprawy ZP/D/120/2015)
Dodano: 2015-11-18 - Dostawa 14 zestawów fabrycznie nowych kaset z tonerami (materiałów eksploatacyjnych) do drukarek kolorowych HP Color Laser Jet 2025 finansowana w ramach projektu pn. Opolskie Obserwatorium Terytorialne - wzmocnienie systemu monitorowania polityk publicznych (Poddziałanie 5.2.1 PO KL) oraz w ramach środków finansowych budżetu województwa opolskiego. Nr postępowania: DOA-IV.272.41.2015
Dodano: 2015-09-10 - Dostawa kaset z tonerami do drukarek na potrzeby Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w województwie opolskim. Nr postępowania: DOA-IV.272.35.2015
Dodano: 2015-08-05 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Opolu
Dodano: 2015-08-04 - Dostawa fabrycznie nowych tonerów do drukarek oraz artykułów biurowych dla pracowników Departamentu Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich, finansowana w ramach Pomocy technicznej Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013
Dodano: 2015-06-12 - Dostawa tonerów do kserokopiarek, drukarek i ploterów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego Zadanie 1 - Dostawa tonerów do kserokopiarek. Zadanie 2 - Dostawa tonerów / tuszy do drukarek i ploterów. Nr postępowania: DOA-IV.272.16.2015
Dodano: 2015-04-22 - TLZP/2-23/233/44/2015 Zakup i dostawa tonerów , tuszy oraz taśm barwiących
Dodano: 2015-04-20