Przetargi.pl
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faxów dla Opolskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ

Opolski Oddział Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia ogłasza przetarg

  • Adres: 45-315 Opole, ul. Głogowska 37
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4020103, 077 4020128 , fax. 077 4020101
  • Data zamieszczenia: 2009-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Opolski Oddział Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia
    ul. Głogowska 37 37
    45-315 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4020103, 077 4020128, fax. 077 4020101
    REGON: 01581798500104
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faxów dla Opolskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Realizacja zamówienia polegać będzie na bieżących (wg potrzeb) dostawach materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz faxów dla Opolskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ. Wymagania dotyczące oferowanych materiałów (wg asortymentu podanego w zał nr 1 do SIWZ) a.Oferowane materiały eksploatacyjne posiadają certyfikat jakości. b.Oferowane materiały eksploatacyjne posiadają nienaruszone cechy pierwotnego opakowania producenta. c.Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę materiałów równoważnych wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Materiały równoważne muszą spełniać wymogi techniczne i użytkowe oraz posiadać wydajność minimalną taką, jaką gwarantuje producent oryginałów. d.Za materiały równoważne Zamawiający uzna produkty: -fabrycznie nowe, -w pełni kompatybilne ze wskazanym typem urządzenia, w którym maja być użytkowane, -zapewniające jakość wydruku i wydajność nie gorszą niż oryginalne oferowane przez producentów danych urządzeń, -których indywidualne opakowanie wewnętrzne stanowi szczelnie zamknięta folia uniemożliwiająca kontakt produktu z atmosferą (promieniami słonecznymi, wilgocią etc.) podczas transportu i późniejszego przechowywania. -nieograniczające żadnych z właściwości urządzenia, w którym mają być użytkowane (np. możliwości regulowania nasycenia barw). -Wszystkie oferowane przez Wykonawcę materiały muszą być wolne od wad technicznych, kompletne, zapakowane w oryginalne opakowania z nazwą producenta, z opisem zawartości oraz oznaczone numerem katalogowym (symbolem) producenta, wskazaniem do jakich urządzeń są przeznaczone oraz muszą wskazywać termin upływu gwarancji producenta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli Ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 Ustawy)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu Wykonawcy mają dostarczyć: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. 2. Dokument stwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej Dokumentem takim będzie aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. Dokument potwierdzający bieżące opłacanie podatków i opłat. Dokumentem takim będzie zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego, Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach