Gminny Zespół Obsługi Oświaty ogłasza przetarg
- Adres: 62-709 Malanów, ul. Turecka 16
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-63 288 30 83 , fax. 0-63 288 30 83
- Data zamieszczenia: 2013-01-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminny Zespół Obsługi Oświaty
ul. Turecka 16 16
62-709 Malanów, woj. wielkopolskie
tel. 0-63 288 30 83, fax. 0-63 288 30 83
REGON: 00114322700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów dydaktycznych i biurowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są materiały dydaktyczne do prowadzenia zajęć pozalekcyjnych - zajęć wyrównawczych i zajęć rozwijających zainteresowania dla dzieci uzdolnionych oraz zajęć w Programie osobistej asysty dla dzieci niepełnosprawnych w ramach projektu Program Rozwoju Ucznia w Gminie Malanów w 4 szkołach na terenie Gminy Malanów: Szkole Podstawowej w Miłaczewie, Szkole Podstawowej w Dziadowicach, Szkole Podstawowej w Malanowie, Gimnazjum w Malanowie, Szkole Podstawowej w Kotwasicach. Rodzaj i liczbę materiałów dydaktycznych do prowadzenia zajęć pozalekcyjnych w każdej z szkół przedstawia Załącznik nr I. Przedmiotem zamówienia są także materiały biurowe związane z obsługą administracyjną projektu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 361621006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 1 000 zł, słownie: tysiąc złotych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.malanow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną