Przetargi.pl
Dostawa materiałów budowlanych, drobnego sprzętu, narzędzi.

23 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 57-540 Lądek-Zdrój, pl. Mariański
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 117 219 , fax. 748 117 227
  • Data zamieszczenia: 2018-01-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 23 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ
    pl. Mariański 7/8
    57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 748 117 219, fax. 748 117 227
    REGON: 89005373100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zaklad Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów budowlanych, drobnego sprzętu, narzędzi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamawiający podzielił przedmiotowe zamówienie na 3 zadania / części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wymienione w niniejszej SIWZ zadania, z których każde stanowi odrębną część przedmiotu zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na nieograniczoną liczbę wybranych przez siebie zadań - części przedmiotu zamówienia. 2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie dostawy dla: Zadania nr 1 – drobny sprzęt i narzędzia, kreślone w załączniku nr 3.1 , Zadania nr 2 - wyroby stalowe i pochodne , kreślone w załączniku nr 3.2, Zadania nr 3 - materiały ogólno-budowlane, kreślone w załączniku nr 3.3 , Szczegółowy zakres dostawy i opis zawarto w/w załącznikach i we wzorze do umowy ( załącznik nr 4 do SIWZ ) . Wymienione załączniki zamieszczono na stronie internetowej Zamawiającego www.23wszur.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44000000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: Dla zadania nr 1 – 500,00 zł, słownie: pięćset złotych . Dla zadania nr 2 - 400,00 zł, słownie: czterysta złotych . Dla zadania nr 3 – 3.000,00 zł, słownie: trzy tysiące złotych . Wykonawców obowiązują ustalenia dotyczące wadium, zawarte w SIWZ .
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie wymaga się

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach