Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 91-423 Łódź, ul. Solna 14
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 235 48 00 , fax. 42 235 48 11
- Data zamieszczenia: 2014-02-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Łodzi
ul. Solna 14 14
91-423 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 235 48 00, fax. 42 235 48 11
REGON: 00010049200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.melioracja.lodzkie.pl;www.bip.melioracja.lodzkie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa materiałów biurowych w ramach zadania: Utrzymanie bieżące jednostki budżetowej - Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Łodzi - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów biurowych w ramach zadania: Utrzymanie bieżące jednostki budżetowej - Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Łodzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976442
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.melioracja.lodzkie.pl;www.bip.melioracja.lodzkie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów biurowych do placówek ARiMR w województwie łódzkim
Dodano: 2016-04-13 - Zakup materiałów biurowych, papierniczych na potrzeby Starostwa Powiatowego oraz podległych mu jednostek
Dodano: 2016-03-16 - Przedmiotem zamówienia jest jednorazowy zakup i dostawa papieru kserograficznego w ramach projektu systemowego Równi na rynku pracy w ramach programu Gwarancje dla młodzieży współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój nr POWR.01.02.02-00-0002/15. oraz na potrzeby utrzymania rezultatów projektu OHP jako realizator usług rynku pracy
Dodano: 2015-06-23 - Dostawa artykułów biurowych do placówek ARiMR w województwie łódzkim
Dodano: 2015-04-14 - Dostawa papieru kserograficznego dla potrzeb Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi
Dodano: 2015-02-17 - Dostawa artykułów biurowych do placówek ARiMR w województwie łódzkim
Dodano: 2014-04-30 - Dostawa artykułów biurowych do placówek ARiMR w województwie łódzkim
Dodano: 2014-04-04 - Dostawa papieru ksero A4 oraz A3 na potrzeby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział W Łodzi wraz z Rejonami.
Dodano: 2014-03-28 - Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego w Wieruszowie
Dodano: 2014-01-27 - Zakup wraz z dostawą papieru kserograficznego dla Prokuratury Okręgowej w Łodzi i podległych jej jednostek organizacyjnych.
Dodano: 2013-11-29