Województwo Małopolskie ogłasza przetarg
- Adres: 31-156 Kraków, ul. Basztowa 22
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 4300394, 6303408,6303122 , fax. 012 6160144,6303126
- Data zamieszczenia: 2014-02-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Województwo Małopolskie
ul. Basztowa 22 22
31-156 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 4300394, 6303408,6303122, fax. 012 6160144,6303126
REGON: 35155428700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego w 2014 r. 2. Zamówienie składa się z dwóch części: a) Część 1 zamówienia obejmuje dostawę druków akcydensowych typu: rozliczenie zaliczki, raport kasowy, itp.; galanterii biurowej typu: długopisy, koperty, etykiety samoprzylepne, koszulki na dokumenty, spinacze, zszywki, segregatory, skoroszyty plastikowe, itp. b) Część 2 zamówienia obejmuje dostawę: papieru kserograficznego A4 i A3. 3. Szczegółowe zestawienia druków akcydensowych, galanterii biurowej, rodzajów papieru kserograficznego, stanowiących przedmiot dostawy, zawarte są w załącznikach do siwz, odpowiednio dla każdej części zamówienia. Część 1- załącznik nr 6 do siwz, Część 2 - załącznik nr 7 do siwz. 4. Istotne informacje dotyczące treści wybranych akcydensów zawiera załącznik nr 10 do siwz. 5. Warunki realizacji zamówienia zawarte są we wzorach umów, odpowiednio dla każdej części zamówienia i stanowią załączniki do siwz. Część 1 - załącznik nr 8 do siwz, Część 2 - załącznik nr 9 do siwz. 6. Wymagany minimalny okres gwarancji na dostarczone materiały biurowe i papier wynosi: 12 miesięcy licząc od daty odbioru dostawy. 7. Wielkość zamówienia: część 1 - około 136000,00 zł netto, część 2 - około 84000,00 zł netto - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301992301
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/BIP/um
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
Dodano: 2015-01-09 - Dostawy nośników elektronicznych i kopert na płyty CD.
Dodano: 2014-05-22 - Dostawa kopert z nadrukiem i bez nadruku na II półrocze 2013 r. dla ZUS Oddział w Krakowie
Dodano: 2013-06-28 - Dostawy nośników elektronicznych i kopert na płyty CD
Dodano: 2013-02-08 - Zakup i dostawa kopert z nadrukiem dla zabezpieczenia bieżącej pracy Oddziału ZUS w Nowym Sączu
Dodano: 2013-01-28 - Zakup i dostawa kopert oraz kopert z nadrukiem dla zabezpieczenia bieżącej pracy Oddziału ZUS w Tarnowie oraz Inspektoratu ZUS w Bochni
Dodano: 2013-01-23 - Dostawa kopert dla potrzeb Oddziału w 2013 r.
Dodano: 2013-01-08 - Zakup i dostawa kopert oraz kopert z nadrukiem dla zabezpieczenia bieżącej pracy Oddziału ZUS w Nowym Sączu, Oddziału ZUS w Tarnowie oraz podległych TJO
Dodano: 2012-12-12 - Dostawa kopert z nadrukiem i bez nadruku na I półrocze 2013 r. dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Krakowie (ZAP-370/28/12)
Dodano: 2012-11-30 - Przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę płyt CD do nadruku atramentowego wraz z kopertami dla SPZOZ - Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy - Zdroju.
Dodano: 2012-06-22