Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie ogłasza przetarg
- Adres: 70-111 Szczecin, Al. Powstańców Wielkopolskich 72
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 4661086 , fax. 91 4661113
- Data zamieszczenia: 2014-10-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie
Al. Powstańców Wielkopolskich 72 72
70-111 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 4661086, fax. 91 4661113
REGON: 00028890000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk2-szczecin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa łóżek szpitalnych, wózków, ogrzewaczy pacjenta oraz mebli metalowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje: - Zadanie nr 1: łóżka szpitalne i inne wyposażenie szpitalne - Zadanie nr 2: wózek do przewożenia pacjentów w pozycji leżącej - Zadanie nr 3: system konwekcyjnego ogrzewania pacjentów - Zadanie nr 4: szafy kartotekowe metalowe - Zadanie nr 5: szafy ubraniowe metalowe w kształcie litery L zwane dalej meblami 2. Opis mebli stanowiących przedmiot zamówienia oraz wymagane parametry mebli zawiera załącznik nr 5 do formularza oferty (opis przedmiotu zamówienia). 3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówione meble będące przedmiotem zamówienia do siedziby Zamawiającego w terminie do 6 tygodni od dnia złożenia zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego faxem z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem o dokładnym terminie dostarczenia i ewentualnym (o ile występuje) montażu. 4. Zamawiający w ciągu 2 dni roboczych od podpisania umowy przekaże faxem Wykonawcy uzgodnione kolory płyt i tapicerek według dostarczonych w dniu podpisania umowy wzorników. 5. Zamawiający wymaga, by oferowane meble w zadaniach nr 1 - 3 stanowiły wyrób medyczny i były wprowadzone do obrotu i używania na terenie RP zgodnie z Ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 107 poz. 679). 6. Meble muszą być fabrycznie nowe, rok produkcji - 2014 r. 7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy udzielili gwarancji na meble stanowiące przedmiot zamówienia na okres 24 miesięcy od momentu dostarczenia do siedziby Zamawiającego i dokonania ich odbioru po zmontowaniu na następujących warunkach: a) Naprawy gwarancyjne realizowane będą w miejscu użytkowania mebli, z zastrzeżeniem lit. b) b) Na wniosek Wykonawcy Zamawiający może wyrazić zgodę na usunięcie wad mebli poza siedzibą Zamawiającego, z tym, że koszty transportu mebli do miejsca wskazanego przez Wykonawcę i dostarczenia ich po naprawie do siedziby Zamawiającego, ponosi Wykonawca. c) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpośredni kontakt z serwisem w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30. d) Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do naprawy w miejscu eksploatacji mebli w ciągu 7 dni kalendarzowych od zgłoszenia wady faxem. 8. Wykonawca w odniesieniu do zadań nr 1 - 3 zobowiązany jest: a) przystąpić do naprawy w ciągu 2 dni roboczych od zgłoszenia wady faxem; b) dokonać bezpłatnych przeglądów technicznych łóżek podczas trwania gwarancji: pierwszy przegląd po 12 miesiącach od momentu dostarczenia i zamontowania, ostatni przegląd nie wcześniej niż na miesiąc przed upływem terminu gwarancji; każdy przegląd zakończony wystawieniem świadectwa walidacji (certyfikat jakości i bezpieczeństwa sprzętu); c) dostarczyć zastępcze meble na czas naprawy trwającej dłużej niż 7 dni; 9. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wymiany mebli na nowe po trzeciej naprawie. 10. Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić Zamawiającemu faxem otrzymanie zgłoszenia wady (reklamacji). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331921302
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawcy powinni wnieść wadium w kwocie: a) w przypadku złożenia ofert na wszystkie zadania: 2 300,00 zł. b) w przypadku złożenia oferty na poszczególne zadania: zadanie 1 1 300,00 zł zadanie 2 300,00 zł zadanie 3 250,00 zł zadanie 4 100,00 zł zadanie 5 350,00 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk2-szczecin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną