Szpital Kielecki Sp. z o.o. NZOZ Św. Aleksandra w Kielcach ogłasza przetarg
- Adres: 25-316 Kielce, ul. Tadeusza Kościuszki 25
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3417800 , fax. 041 3417799
- Data zamieszczenia: 2009-12-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Kielecki Sp. z o.o. NZOZ Św. Aleksandra w Kielcach
ul. Tadeusza Kościuszki 25 25
25-316 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3417800, fax. 041 3417799
REGON: 26009378000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalkielecki.com
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa leków, materiałów opatrunkowych, plastrów i nici chirurgicznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa leków, materiałów opatrunkowych, plastrów i nici chirurgicznych okerslonych w 8 pakietach. Pakiet nr 1 - Leki narkotyczne i psychotropowe ( 3 pozycje ). Pakiet nr 2 - Antybiotyki, chemioterapeutyki i leki przeciwgrzybiczne ( 2 pozycje ). Pakiet nr 3 - Leki różne ( 57 pozycji ). Pakiet nr 4 - Antyseptyki ( 13 pozycji ). Pakiet nr 5 - Materiały opatrunkowe jałowe i niejałowe. Artykuły sanitarne ( 12 pozycji ). Pakiet nr 6 - Serwety - jałowe ( 4 pozycje ). Pakiet nr 7 - Opatrunki specjalistyczne i produkty higieniczne ( 11 pozycji ). Pakiet nr 8 - Nici chirurgiczne ( 13 pozycji ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 7800,00 PLN na całość zamówienia. Wadia częściowe w załączniku nr 5 do SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia , określonego w niniejszej Specyfikacji mogą ubiegać się dostawcy , wykonawcy którzy : - spełniają wymogi art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 164 , poz. 1163 z późn. zm.), oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu , zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Dostawców wg formuły spełnia - nie spełnia . Oświadczenia i dokumenty będą badane pod względem formalnoprawnym, pod względem ich aktualności , a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony na podstawie art. 24 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 - załącznik nr 2 do SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 3) Kopie koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji , zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego 5) oraz aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 6) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający , że dostawca lub wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej , 7) Formularz ofertowy wypełniony zgodnie ze wzorem załącznika nr 1 do SIWZ, 8) Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy - wg załącznika nr 4 , ( w zakresie odpowiednim do składanej oferty ), 9.1) Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia posiada deklarację zgodności EC, lub certyfikat CE i jest dopuszczony do obrotu na polskim rynku (zgodnie z Ustawą z dnia 6.9.2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz.U. nr 53 poz. 533 z 2004 r ze zm.). Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu w dokumenty rejestracji produktów, oraz wezwania Wykonawcy do okazania dokumentu potwierdzającego rejestrację/zgłoszenia produktu leczniczego ( dot. oferty na dostawę leków - pakiety 1-4 ). 9.2) oświadczenie , iż cały oferowany towar posiada dokumenty dopuszczające jego stosowanie w służbie zdrowia na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z wymaganiami określonymi w Ustawie z dnia 20 kwietnia 2004r o wyrobach medycznych ( Dz. U z 2004 Nr 93 poz. 896 z póź. zm., ( dot. oferty na dostawę mat. opatrunkowych, plastrów i nici chirurgicznych - pakiety 5- 8 ). 10.1) dokumenty wymagane przepisami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych ( Dz. U z 2004 Nr 93 poz. 896 z póź. zmianami ) tj. odpowiednio dla kl. I wyroby medyczne niesterylne - deklarację zgodności, dla klasy I wyroby sterylne i klasy II a - deklarację zgodności + CE, dla klasy II b i III - wpis / zgłoszenie do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania, a w przypadku wyrobów, które zostały wprowadzone do obrotu i używania na terenie Unii Europejskiej przed 01.05.2004 r. dokument potwierdzający wpis do odpowiedniego rejestru na terenie Unii ( dot. oferty na dostawę materiałów opatrunkowych i plastrów - pakiety 5-7 ). 10.2.1) dokumenty dopuszczające na rynek krajowy: deklaracje zgodności i certyfikat jakości CE lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych oznaczonego znakiem zgodności CE , dla którego wystawiono deklarację zgodności, ( dot. oferty na dostawę nici chirurgicznych - pakiet 8 ). 10.2.2) instrukcje użytkowania nici chirurgicznych w odniesieniu do każdego z rodzajów materiałów szewnych będących przedmiotem zamówienia , ( dot. oferty na dostawę nici chirurgicznych - pakiet 8 ). 10.2.3) fragmenty katalogów materiałów szewnych przedstawiające numery katalogowe i rozmiary każdego z proponowanych w ofercie produktów, ( dot. oferty na dostawę nici chirurgicznych - pakiet 8 ). 11) próbki w ilości po 2 szt. z każdej pozycji oferowanego produktu, , ( dot. oferty na dostawę mat. opatrunkowych, plastrów i nici chirurgicznych - pakiety 5- 8 ). 12) Dowód wpłaty wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalkielecki.com
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa leków dla Zespołu Opieki Zdrowotnej we Włoszczowie
Dodano: 2015-11-19 - Dostawa leków refundowanych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej we Włoszczowie ( przetarg uzupełniający)
Dodano: 2015-08-20 - Dostawa leków dla Apteki Szpitalnej
Dodano: 2015-03-19 - Dostawa leków dla Apteki Szpitalnej
Dodano: 2014-11-03 - Dostawa leków dla Apteki Szpitalnej w ZOZ Włoszczowa
Dodano: 2014-06-23 - Zakup wraz z dostawą leków onkologicznych dla Apteki Szpitalnej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
Dodano: 2010-09-09 - ZAKUP I DOSTAWA ANTYBIOTYKÓW
Dodano: 2010-01-11 - Zakup i dostawa leków przecizakrzepowych
Dodano: 2010-01-11 - Dostawa leków
Dodano: 2009-05-27