Przetargi.pl
Dostawa ławek do parku w Suchaniu ul. Młyńska

Gmina Suchań ogłasza przetarg

  • Adres: 73-132 Suchań, ul. Pomorska 72
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 5624015 , fax. 91 5624015
  • Data zamieszczenia: 2013-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Suchań
    ul. Pomorska 72 72
    73-132 Suchań, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 5624015, fax. 91 5624015
    REGON: 81168597000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.suchan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa ławek do parku w Suchaniu ul. Młyńska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż 5 ławek parkowych bez oparcia o następujących parametrach: 1) długość ławki powinna wynosić 150 cm, 2) siedzisko o szerokości 37 cm powinno być wykonane z drewna iglastego o grubości 3 - 4 cm, polerowanego, frezowanego i podwójnie impregnowanego, 3) stelaż powinien być wykonany z profili stalowych, wysokość łączna ławki powinna wynosić 45 cm, nóżki powinny być przedłużone i przystosowane do zabetonowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391136003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.suchan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach