Przetargi.pl
Dostawa ksiązek i druków dla WZZOZCLChPłiR w Łodzi

Wojewódzki Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji ogłasza przetarg

  • Adres: 91-520 Łódź, ul. Okólna 181
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6177351, 6590412 , fax. 042 6590412
  • Data zamieszczenia: 2009-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji
    ul. Okólna 181 181
    91-520 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6177351, 6590412, fax. 042 6590412
    REGON: 47321127100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrumpluc.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa ksiązek i druków dla WZZOZCLChPłiR w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa ksiązek i druków dla WZZOZCLChPłiR w Łodzi zamówienie do 206 tys. EURO druki i książki wg załącznika
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 220000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej określone warunki podmiotowe wynikające z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, tj: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy złożyli: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę dokumentu , o którym mowa w pkt. 6.1. 2. Posiadają niezbędną wiedzę lub doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawcy : - wykonali w okresie ostatnich trzech lat 2 dostawy, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o łącznej wartości co najmniej 80 tys. zł. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załącznika nr 6 do SIWZ 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. W zakresie pkt. 2-4 Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy złożyli: oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych w pkt. 5 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą , lecz potwierdzony w wymaganym terminie przez organ wydający ww dokument. 6.2.Oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 oraz o nie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 4 do SIWZ 6.3. Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom - Załącznik nr 5 do SIWZ. 6.4.Wykaz wykonanych 2 dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia - z podaniem wartości - co najmniej 80 tys. zł. łącznie, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawa została wykona należycie referencje - załącznik nr 6 do SIWZ Informacja o zawartości oferty Dla Zamawiającego ofertę stanowi: - wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ, Dokumenty składane z ofertą: - załączniki - dokumenty wymienione w pkt. 6.1. - 6.4. do SIWZ - załącznik nr 3 - formularz cenowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrumpluc.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach