Sąd Rejonowy ogłasza przetarg
- Adres: 41-800 Zabrze, ul. 3 Maja 21
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 0-32 373-58-00 , fax. 0-32 373-58-09
- Data zamieszczenia: 2012-08-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy
ul. 3 Maja 21 21
41-800 Zabrze, woj. śląskie
tel. 0-32 373-58-00, fax. 0-32 373-58-09
REGON: 00032222900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabrze.sr.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa kserokopiarki dla Sądu Rejonowego w Zabrzu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa kserokopiarki dla Sądu Rejonowego w Zabrzu - 1 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301210003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabrze.sr.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa wielofunkcyjnych urządzeń biurowych (ksero, drukarka, skaner) ilość 4 szt. na potrzeby Śląskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Katowicach
Dodano: 2015-11-23 - serwis pogwarancyjny w zakresie konserwacji i napraw kserokopiarek własnych oraz dzierżawy kserokopiarek
Dodano: 2015-08-27 - dzierżawa 6 szt. kserokopiarek wraz z serwisem w zakresie konserwacji i napraw.
Dodano: 2015-04-02 - Dostarczenie w ramach umowy dzierżawy i usług serwisowych systemu zarządzania emisją dokumentacji w firmie - nr postępowania FE/04/03/13
Dodano: 2013-04-09 - Dostawa zestawów komputerowych oraz urządzenia wielofunkcyjnego
Dodano: 2009-11-30 - Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby badań w modułach
Dodano: 2009-11-13