Przetargi.pl
DOSTAWA KRUSZYW ŁAMANYCH - PODBUDOWY 0-32 sukcesywnie od daty podpisania umowy do 31.12.2009

Zakład Komunalny Zarząd Dróg i Zieleni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-861 Sopot, al. Niepodległości 930/4
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5502481 , fax. 058 5515534
  • Data zamieszczenia: 2009-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Komunalny Zarząd Dróg i Zieleni
    al. Niepodległości 930/4 930/4
    81-861 Sopot, woj. pomorskie
    tel. 058 5502481, fax. 058 5515534
    REGON: 19046517700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sopot.pl/zdiz
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA KRUSZYW ŁAMANYCH - PODBUDOWY 0-32 sukcesywnie od daty podpisania umowy do 31.12.2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kruszyw łamanych - podbudowy 0-32 w szacunkowej ilości 5 600 ton, transportem Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko, loco plac składowy Sopot, Al. Niepodległości 930.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 140000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Z postępowania wykluczeni zostaną Wykonawcy, którzy nie spełniają wymagań określonych w art.22 ust 1 pkt. 1-3 bądź, którzy wypełniają przesłanki z art.24 ust. 1 pkt.1-9 Ustawy PZP. O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy zostaną niezwłocznie powiadomieni. Oferta Wykonawcy wykluczonego zostanie uznana za odrzuconą. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli: 1)jest niezgodna z Ustawą, 2)jej treść nie odpowiada treści SIWZ, z zastrzeżeniem art. 87 ust.2 pkt. 3 Ustawy PZP, 3)jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4)zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5)została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert, 6)zawiera błędy w obliczeniu ceny, 7)Wykonawca w ciągu 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust. 2 pkt. 3 Ustawy PZP, 8)oferta jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty, o wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 i art.24 ust.1, 2 i 3 Ustawy PZP - załącznik Nr 2, 2)formularz ofertowy - załącznik Nr 3, 3)formularz cenowy - załącznik Nr 4, 4)parafowany przez Wykonawcę projekt umowy - załącznik Nr 5, W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 2)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, ze Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 3)jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych dokumentów, wymaga się złożenia upoważnienia lub pełnomocnictwa wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, 4)dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5)Wykonawców obowiązuje wykorzystanie załączonych wzorów dokumentów (załączniki od 2 do 6). Wszystkie pola i pozycje tych wzorów winny być wypełnione. Nie dopuszcza się składania alternatywnych co do treści i formy dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.sopot.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach