Przetargi.pl
Dostawa komputerów oraz akcesoriów komputerowych dla Izby Skarbowej w Poznaniu

Izba Skarbowa w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-726 Poznań, ul. Cyryla Ratajskiego 5
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8586100 , fax. 061 8522224
  • Data zamieszczenia: 2015-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Skarbowa w Poznaniu
    ul. Cyryla Ratajskiego 5 5
    61-726 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8586100, fax. 061 8522224
    REGON: 00102297200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.apodatkowa.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa komputerów oraz akcesoriów komputerowych dla Izby Skarbowej w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów oraz akcesoriów komputerowych dla Izby Skarbowej w Poznaniu. Zamówienie udzielane jest w częściach: CZĘŚĆ I 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów ALL - IN - ONE - w ilości ogółem 100 szt. a) ilość komputerów w ramach zamówienia podstawowego: 43 szt. b) ilość komputerów w ramach opcji: 57 szt. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I zawiera Zał. nr 2 do SIWZ. 3) Zamawiający wymaga aby zaoferowane komputery były jednorodne (ten sam model dla wymaganych ilości zamówienia podstawowego i opcji. 4) Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji: a)ilość komputerów z podziałem na zamówienie podstawowe (obligatoryjne) i opcję wskazano w pkt 1, b) skorzystanie z opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji zamówienia w zakresie poszerzonym, jeżeli Zamawiający nie skorzysta z prawa opcji, c) uruchomienie opcji uzależnione jest od możliwości finansowych Zamawiającego, Zamawiający powiadomi Wykonawcę o zakresie skorzystania z opcji, po wyborze najkorzystniejszej oferty, przed podpisaniem umowy, d) uruchomienie opcji nie powoduje zmiany terminu realizacji zamówienia, termin realizacji zamówienia w ramach opcji jest tożsamy z terminem realizacji zamówienia podstawowego e)uruchomienie opcji nie stanowi zmiany umowy. CZĘŚĆ II 1)Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów komputerowych (klawiatury, myszki, pendrive, dyski HDD): a) pamięci flash USB (pendrive) - 100 sztuk b) dyski HDD 3,5 2 TB, - 10 sztuk c) dyski HDD 3,5 4 TB. - 6 sztuk d) klawiatury przewodowe USB - 200 sztuk e) optyczne myszki przewodowe USB - 200 sztuk 2)Zamawiający wymaga, aby oferowane akcesoria komputerowe w poszczególnych pozycjach były sprzętem jednorodnym (ten sam model). 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II zawiera załącznik nr 2 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.apodatkowa.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach