Przetargi.pl
Dostawa komputerów i sprzętu informatycznego przeznaczonego dla Szpitali Wojewódzkich w Gdyni Sp. z o.o.

Szpitale Wojewódzkie w Gdyni Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 81519 Gdynia, ul. Powstania Styczniowego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 72 60 124 , fax. 58 72 60 338
  • Data zamieszczenia: 2016-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpitale Wojewódzkie w Gdyni Sp. z o.o.
    ul. Powstania Styczniowego 1
    81519 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 58 72 60 124, fax. 58 72 60 338
    REGON: 19014161200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa komputerów i sprzętu informatycznego przeznaczonego dla Szpitali Wojewódzkich w Gdyni Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów i sprzętu informatycznego przeznaczonego dla Szpitali Wojewódzkich w Gdyni Sp. z o.o. 2. Zamówienie obejmuje 11 zadań częściowych zwane również pakietami: a) Zadanie 1 – Zestawy komputerowe z oprogramowaniem przeznaczone dla Apteki Szpitalnej do obsługi Cytostatyków; b) Zadanie 2 – Serwer – Cytostatyki; c) Zadanie 3 – Dyski – Cytostatyki; d) Zadanie 4 – Sprzęt sieciowy – Cytostatyki; e) Zadanie nr 5 – Sprzęt komputerowy – Trakt Porodowy; f) Zadanie nr 6 – Sprzęt sieciowy; g) Zadanie nr 7 – Oprogramowanie serwerowe; h) Zadanie nr 8 – Sprzęt do serwerowni – Apteka; i) Zadanie nr 9 – Komputery, monitory, oprogramowanie dla Zakładu Patomorfologii; j) Zadanie nr 10 – Sprzęt sieciowy trakt porodowy; k) Zadanie nr 11 – Komputery z przeznaczeniem dla szpitali Wojewódzkich w Gdynia Sp. z o.o. 3. Pełny asortyment wyposażenia stanowiącego przedmiot zamówienia wymieniono w załączniku nr 1a do SIWZ Formularz cenowy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymogi dotyczące gwarancji, dokumentacji technicznej określa załącznik nr 4 do SIWZ pn. Zestawienie wyposażenia i parametrów wymaganych składający się z kart. Przedmiot zamówienia opisano na kartach o numerach: 1) zadanie nr 1 – karty nr: 1.1 ÷ 1.7 (7 kart), 2) zadanie nr 2 – karty nr: 2.1 ÷ 2.3 (3 karty), 3) zadanie nr 3 – karty nr: 3.1 ÷3.2 (2 karty), 4) zadanie nr 4 – karty nr: 4.1 ÷ 4.3 (3 karty), 5) zadanie nr 5 – karty nr 5.1 ÷ 5.3 (3 karty), 6) zadanie nr 6 – karty nr 6.1 ÷ 6.2 (2 kart), 7) zadanie nr 7 – karty nr 7.1 ÷ 7.2 (2 karty), 8) zadanie nr 8 – karty 8.1 ÷ 8.2. (2 karty), 9) zadanie nr 9 – karty 9.1 ÷ 9.6 (6 kart), 10) zadanie nr 10 – karty 10.1 (1 karta), 11) zadanie nr 11 – karty 11.1 (1 karta). Wykonawca winien w kolumnie pn. „Potwierdzenie spełnienia TAK/NIE” wpisać „TAK” lub „NIE” w celu potwierdzenia spełnienia parametrów wymaganych przez Zamawiającego, a w kolumnie „Nazwa produktu i opis” zamieścić opis parametrów oferowanego sprzętu oraz podać numery stron oferty, zawierające potwierdzenie spełnienia każdego parametru. Jeżeli oferowany sprzęt nie spełnia parametrów wymaganych, oferta zostanie odrzucona bez dalszej oceny. 5. Potwierdzeniem zrealizowania dostawy i podstawą do wystawienia faktury będzie podpisanie przez Zamawiającego bez zastrzeżeń i Wykonawcę Protokołu zdawczo - odbiorczego dla każdego zadania oddzielnie. 6. Miejscem realizacji zamówienia są Szpitale Wojewódzkie w Gdynia Sp. z o.o., Dział Informatyki, ul. Powstania Styczniowego 1, budynek nr 6 pokój nr 35 i pokój nr 36. 7. Oferowane elementy wyposażenia muszą być: fabrycznie nowe, nie używane wcześniej do prezentacji, z bieżącej produkcji, nie starsze niż z 2016 roku, kompletne, zgodne z wymaganiami określonymi w załączniku nr 4 do SIWZ Zestawienie wyposażenia i parametrów wymaganych, po zainstalowaniu gotowe do pracy zgodnie z ich przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. 8. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca winien: a) Dostarczyć zorganizowanym przez siebie transportem, zamontować, uruchomić elementy Zamawianego wyposażenia; b) Przekazać w trakcie odbioru wymagane przez Zamawiającego dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia opisane w załączniku nr 5 do SIWZ wzorze umowy (do każdego zadania osobna umowa oraz faktura vat; dla zadania nr 2 należy wystawić dwie faktury: pierwsza faktura obejmująca karty 2.1 i 2.2 oraz druga faktura, która będzie obejmować kartę nr 2.3); c) Dostarczyć wraz z fakturą załącznik zawierający szczegółowy wykaz elementów składowych przedmiotu zamówienia wraz z ich cenami netto i brutto. 9. W przypadku przedmiotu zamówienia lub jego elementu określonego przy pomocy nazw handlowych Zamawiający dopuszcza do składania ofert na asortyment równoważny pod każdym względem, tj. składu zakresu, spektrum, czasu działania, postaci, funkcji itp. W przypadku asortymentu równoważnego Wykonawca jest zobowiązany określić jego nazwę handlową. 10. W przypadku, gdy zaoferowane przez Wykonawcę oprogramowanie lub sprzęt równoważny nie będzie właściwie współdziałać ze sprzętem i oprogramowaniem funkcjonującym u Zamawiającego lub spowoduje zakłócenia w funkcjonowaniu pracy środowiska sprzętowo - programowego u Zamawiającego, Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z przywróceniem i sprawnym działaniem infrastruktury sprzętowo-programowej Zamawiającego oraz na własny koszt dokona niezbędnych modyfikacji przywracających właściwe działanie środowiska sprzętowo-programowego Zamawiającego, również po odinstalowaniu lub odłączeniu oprogramowania lub sprzętu równoważnego. 11. Wszelkie nazwy własne np. dotyczące urządzeń a także oprogramowania nie mogą być interpretowane jako ocena właściwości danego urządzenia czy programu, ani tym bardziej jako przesłanka uznania ich za lepsze od innych analogicznych urządzeń czy porównywalnego oprogramowania. 12. Wykonawca ma prawo zaoferować sprzęt i oprogramowanie o wyższych/lepszych parametrach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213000-5

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach