Przetargi.pl
Dostawa komputerów i drukarek dla Kuratorium Oświaty w Bydgoszczy

Kuratorium Oświaty w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-066 Bydgoszcz, ul. Konarskiego 1-3
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3497605 , fax. 052 3497645
  • Data zamieszczenia: 2009-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kuratorium Oświaty w Bydgoszczy
    ul. Konarskiego 1-3 1-3
    85-066 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3497605, fax. 052 3497645
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kuratorium.uwoj.bydgoszcz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa komputerów i drukarek dla Kuratorium Oświaty w Bydgoszczy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Dostawa 2 szt. komputerów przenośnych - laptopy 2. Dostawa 2 szt. drukarek laserowych - kolor 3. Dostawa 1 szt. drukarki kodów kreskowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcą zamówienia może być osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej lub wykonawcy występujący wspólnie zgodnie z art. 23 uPzp. Warunki: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, tj. udokumentują to poprzez złożenie aktualnych oświadczeń i dokumentów, potwierdzających, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - zgodnie z wykazem zawartym w pkt VI SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych oświadczeń i dokumentów, wg. formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną następujących oświadczeń i dokumentów: 1. Oświadczenie Wykonawcy (oryginał), że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 uPzp - według wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy (oryginał), że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 uPzp - według wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kuratorium.uwoj.bydgoszcz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach