Powiat Bielski ogłasza przetarg
- Adres: 43-300 Bielsko-Biała, ul. Piastowska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 33 8136-900 , fax. 33 8136-897
- Data zamieszczenia: 2020-12-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Bielski
ul. Piastowska 40
43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
tel. 33 8136-900, fax. 33 8136-897
REGON: 72181706000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.bielsko.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa klawiatur ergonomicznych, pionowych myszek komputerowych, podstaw pod monitor i uchwytów na dokumenty w ramach realizacji projektu pn. „Pracuję zdrowiej, dłużej, efektywniej – z ergonomią na Ty” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia: „Dostawa klawiatur ergonomicznych, pionowych myszek komputerowych, podstaw pod monitor i uchwytów na dokumenty w ramach realizacji projektu pn. Pracuję zdrowiej, dłużej, efektywniej – z ergonomią na Ty” Zamówienie obejmuje dostawę: a) 206 szt. klawiatur ergonomicznych - o ergonomicznym układzie ze zintegrowaną podpórką pod nadgarstki, klawisze ułożone w falę (łuk), naturalnie dostosowane do układu palców, mającą: czytelne, trwałe oznaczenia ułatwiające szybkie pisanie, klawisze funkcyjne pozwalające przyspieszyć dostęp do najczęściej wykonywanych funkcji, przewodowa b) 211 szt. myszek pionowych – ergonomiczne, przewodowe c) 206 szt. podstaw pod monitory - z organizerem na drobne akcesoria biurowe czy też dokumenty, (szufladki, półeczki), d) 211 szt. uchwytów na dokumenty - obrotowy z regulacją ustawień wysokości, kąta pochylenia oraz odległości od pracownika Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do Starostwa Powiatowego w Bielsku-Białej ul. Piastowska 40, 43-300 Bielsko-Biała. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30237460-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zawartość oferty przetargowej: 1. formularz ofertowy –Załącznik nr 1 do SIWZ 2. oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp, potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu – Załącznik nr 2 do SIWZ Inne dokumenty: 1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty – w przypadku, kiedy podpisanie oferty wymaga udzielenia pełnomocnictwa. 6.2 Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie maja dostarczyć Wykonawcy w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp 1) W przypadku złożenia w postępowaniu co najmniej 2 ofert, Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.bip.powiat.bielsko.pl w zakładce Zamówienia publiczne – Profil nabywcy/Organizacja informacji o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (Informacja z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 3 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz z złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. 1). Uwaga: Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (por. pkt. III. 3) ogłoszenia).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach modernizacji stanowisk miejsc pracy w Miejskim Szpitalu Zespolonym (16 pakietów) na potrzeby realizacji projektu pn: "ERGONOMIA W MOIM MIEJSCU PRACY" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2021-04-16 - Dostawa klawiatur ergonomicznych, pionowych myszek komputerowych, podstaw pod monitor i uchwytów na dokumenty w ramach realizacji projektu pn. „Pracuję zdrowiej, dłużej, efektywniej – z ergonomią na Ty”
Dodano: 2021-03-24 - Zakup i dostawa sprzętu w ramach modernizacji stanowisk miejsc pracy w Miejskim Szpitalu Zespolonym (16 pakietów) na potrzeby realizacji projektu pn. „ERGONOMIA W MOIM MIEJSCU PRACY” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Dodano: 2020-12-22