Przetargi.pl
„Dostawa jaj na rok 2023”

21. Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie ogłasza przetarg

  • Adres: 78-301 Świdwin, Połczyńska 32
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 21. Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie
    Połczyńska 32
    78-301 Świdwin, woj. zachodniopomorskie
    REGON: 331029355
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.21blt.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa jaj na rok 2023”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa jaj do garnizonów administrowanych przez 21 Bazę Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie. 3. Standardy jakościowe, szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, dla poszczególnych zadań oraz rodzaj asortymentu, zawiera załącznik nr 6 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Planowane ilości zamówienia na rok 2023 zawiera załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa dokument pn. „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 5 do SWZ. Częstotliwość i godziny dostaw: Dostawy sukcesywne, z częstotliwością wynikającą z potrzeb Zamawiającego nie częściej niż 1 x w tygodniu (w dni robocze) - bezpośrednio do wskazanego magazynu żywnościowego w godz. 7.30 – 13.00 – na podstawie zamówień składanych telefonicznie lub za pośrednictwem faks przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa jaj do garnizonów administrowanych przez 21 Bazę Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie.3. Standardy jakościowe, szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, dla poszczególnych zadań oraz rodzaj asortymentu, zawiera załącznik nr 6 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Planowane ilości zamówienia na rok 2023 zawiera załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa dokument pn. „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 5 do SWZ. Częstotliwość i godziny dostaw: Dostawy sukcesywne, z częstotliwością wynikającą z potrzeb Zamawiającego nie częściej niż 1 x w tygodniu (w dni robocze) - bezpośrednio do wskazanego magazynu żywnościowego w godz. 7.30 – 13.00 – na podstawie zamówień składanych telefonicznie lub za pośrednictwem faks przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa jaj do garnizonów administrowanych przez 21 Bazę Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie.3. Standardy jakościowe, szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, dla poszczególnych zadań oraz rodzaj asortymentu, zawiera załącznik nr 6 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Planowane ilości zamówienia na rok 2023 zawiera załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa dokument pn. „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03142500-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:1. 1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Opis spełnienia warunku:Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.1. 2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Opis spełnienia warunku:Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.1. 3. zdolności technicznej lub zawodowej.Opis spełnienia warunku:Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.1. 4. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Opis spełnienia warunku:Warunek ten spełniają Wykonawcy, którzy posiadają:a) aktualną decyzję administracyjną właściwego Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia niezwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia tj. tj. Dz. U. z 2020 r., poz.2021,lubb) zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r., w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. Nr 106, poz. 730 ze zm.).W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, co najmniej jeden z Wykonawców musi posiadać uprawnienia, o których mowa w ust. 1 pkt 1.4i zrealizować dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. Wyjątek stanowią sytuacje, w których Wykonawca wykaże, że nie będzie brał udziału w czynnościach,do których wymagane jest posiadanie określonych uprawnień (co jednoznacznie musi wynikać z umowy konsorcjum lub spółki cywilnej).2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-23

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach