Przetargi.pl
Dostawa, instalacja, konfiguracja i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego wspierającego zarządzanie Finansami i Budżetem

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 81-265 Gdynia, ul. Grabowo 2
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 7810120, 7820124 w. 55, 38 , fax. 058 7820124 w. 38
  • Data zamieszczenia: 2011-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Grabowo 2 2
    81-265 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 7810120, 7820124 w. 55, 38, fax. 058 7820124 w. 38
    REGON: 00283033200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopsgdynia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Administracja samorządowa. Pomoc publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, instalacja, konfiguracja i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego wspierającego zarządzanie Finansami i Budżetem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) dostawa, instalacja, konfiguracja i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego (ZSI) wspierającego zarządzanie finansami i budżetem. System musi cechować się skalowalnością pozwalającą w przyszłości na dalszą jego rozbudowę. Konstrukcja systemu musi być modułowa, co zapewni możliwość przeprowadzenia wdrożenia etapami. obejmującego swym zakresem poniżej zdefiniowane moduły / obszary zapewniające obsługę: - Planowania budżetowego zadaniowego; - Księgowości i finansów; - Rejestru umów i dokumentów; - Likwidatura; - Windykacja dochodów; - Ewidencji środków trwałych; - Gospodarki materiałowej; - Kadr i płace; - Informatora pracowniczego; - Kasy. Podział na moduły dokonany przez Zamawiającego nie wyklucza innej organizacji poszczególnych modułów (innej architektury) w programie oferowanym przez Wykonawcę. 2) Udzielenie Zamawiającemu przez Wykonawcę licencji na zapewniającą możliwość pracy co najmniej: 2- użytkowników w module Planowania budżetowego zadaniowego; 8- użytkowników w module Księgowości i finansów; 4-użytkowników w module Rejestru umów i dokumentów; 8- użytkowników w module Likwidatura; 5- użytkowników w module Windykacja dochodów; 2-użytkowników w module Ewidencji środków trwałych; 2-użytkowników w module Gospodarki materiałowej; 9-użytkowników w module Kadr i płac oraz module informatora pracowniczego;; 2-użytkowników w module Kasy; oraz niezbędne do jego prawidłowego funkcjonowania środowisko aplikacyjne. 3) Udzielenie Zamawiającemu przez Wykonawcę licencji na środowisko bazy danych zapewniającą możliwość jednoczesnej pracy 21 użytkowników. 4) Przeprowadzenie szkolenia pracowników Zamawiającego zgodnie z zawartym w załączniku nr 2 SIWZ opisem. 5) wykonanie instalacji dostarczonego systemu i wszystkich związanych z nim komponentów na udostępnionej przez Zamawiającego platformie sprzętowej. 6) Udzielenie 12 - miesięcznej gwarancji na prawidłowe działanie Modułów Systemu, na warunkach określonych w Umowie będącej załącznikiem nr 6 do SIWZ. 7) Świadczenie 12 - miesięcznej opieki autorskiej dla Modułów Systemu, na warunkach określonych w Umowie będącej załącznikiem nr 6 do SIWZ. 2. Wymagania ogólne przedmiotu zamówienia 1) Licencja na moduły będzie udzielona bezterminowo. 2) System powinien posiadać budowę modułową, przy równoczesnym współdziałaniu poszczególnych modułów poprzez powiązania logiczne i używanie wspólnych danych przechowywanych w serwerze. 3) Moduły powinny mieć całkowitą polską lokalizację (obsługa, wsparcie i wdrożenie w języku polskim). 4) System powinien pracować w środowisku sieciowym w trybie wielodostępnym pozwalającym korzystać z bazy danych wielu użytkownikom równocześnie. Dla modułu: Planowanie budżetowe zadaniowe i informator pracowniczy użytkownicy powinni mieć dostęp do systemu poprzez przeglądarkę internetową minimum: Internet Explorer 7 i nowsze lub Mozilla Firefox 3 i nowsze, na platformach Windows i Linux. 5) Moduły powinny umożliwiać zarządzanie użytkownikami: a) zakładanie nowych użytkowników systemu i modyfikację istniejących, b) nadawanie identyfikatora systemowego, c) rejestrację daty założenia, d) wprowadzanie i modyfikację opisu Użytkownika systemu, e) ustawianie i zmiana hasła, f) wymuszanie zmiany hasła przy pierwszym zalogowaniu do bazy danych, g) blokowanie i odblokowywanie konta użytkownika, h) przydzielanie podsystemów - nadawanie i odbieranie uprawnień do podsystemów, i) usuwanie użytkowników systemu poprzez przeniesienie do archiwum, j) możliwość generowania zestawień typu: ewidencja użytkowników systemu - zawierających dane zgodne z ustawą o ochronie danych osobowych, k) lista użytkowników wybranego modułu - Realizację ww. funkcji może zapewniać odrębny moduł. 6) System powinien umożliwiać wykonywanie kopii zapasowych bazy danych, automatyzację wykonywania kopii periodycznych, możliwość definiowania harmonogramu wykonywania kopii periodycznych, możliwość definiowania wielu harmonogramów wykonania kopii, możliwość wykonywania kopii całej bazy danych, automatyczne wykonywanie kopii na streamer i na dysk lokalny, automatyczne utrzymywanie określonej liczby kopii bezpieczeństwa, prowadzenie dziennika wykonanych kopii bezpieczeństwa. Realizację funkcji może zapewniać odrębny moduł. 7) System powinien umożliwiać: a) wykonywanie wyszukiwania w oparciu jedynie o skanowanie indeksów bez konieczności weryfikacji danych w tablicy, b) limitowanie (poprzez ustalone odgórnie limity/quoty) wielkości przestrzeni tablic (ang tablespace) z poziomu bazy danych, c) tworzenie alternatywnych nazw dla obiektów w bazie danych, d) dowolną zmianę obiektu przypisanego i samo przypisanie alternatywnej nazwy, e) sprawdzenie stanu postępu/rozwoju zapytania na bieżąco w trakcie jego wykonania, celem prześledzenie czy zapytanie trwa czy uległo zakleszczeniu i jeśli tak to w jakim miejscu i w związku z jakim jego planem, f) wykonywanie śledzenia (ang. trace) pojedynczych sesji użytkowników bazy danych. 8) System powinien posiadać graficzny interfejs użytkownika gwarantujący wygodne wprowadzanie danych, bieżącą kontrolę poprawności wprowadzanych danych, bezpieczeństwo i przejrzystość prezentowania danych na ekranie oraz wygodny sposób wyszukiwania danych po dowolnych kryteriach. 9) Pomiędzy modułami musi funkcjonować automatyczna integracja danych, która oznacza, że raz wprowadzone dane w jednym z systemów są natychmiast dostępne we wszystkich modułach systemu merytorycznie i logicznie z nim powiązanymi. Niedopuszczalne jest wprowadzanie tych samych informacji przez operatorów różnych modułów systemu. 10) System powinien posiadać wbudowane funkcje kontrolne zapewniające integrację, spójność i prawidłowość danych. 11) System powinien umożliwiać określenie przepływu danych, zawartości słowników oraz szablonów dokumentów. 12) Systemy powinien posiadać słowniki wewnętrzne, udostępnione do samodzielnej rozbudowy przez użytkowników. 13) Dokumentacja w języku polskim przeznaczona dla użytkownika i administratora oraz dokumentacja wymagana przez aktualnie obowiązujące przepisy ustawy o rachunkowości. 14) Jedna dostępna dla wszystkich użytkowników baza kontrahentów. 15) Możliwość wyszukiwania danych według różnych kryteriów w tym według fragmentów nazw i zakresów (dat, numerów, nazw). 16) System powinien być w każdym aspekcie swojej funkcjonalności zgodny z obowiązującym stanem prawnym, w szczególności: a) ustawą z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2002r., nr 76, poz. 694 ze zm.), b) ustawą z dnia 27 sierpnia 2009r. o Finansach Publicznych (Dz. U. 2009 nr 157 poz. 1240 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie, c) ustawą o ochronie danych osobowych z 29 sierpnia 1997 (Dz. U. z 2002 nr 101 poz. 926 ze zm.) 17) Dostarczony w ramach realizacji zamówienia zintegrowany system musi pracować pod kontrolą uznanego komercyjnego silnika relacyjnej bazy danych (przez uznany komercyjny silnik relacyjnej bazy danych uznaje się oprogramowanie bazodanowe, posiadające wsparcie w postaci asysty technicznej i konserwacji przedmiotowego oprogramowania świadczone przez producenta bazy danych oraz szkoleń przeprowadzanych przez autoryzowanych partnerów producenta bazy danych, np. silnik bazy danych Ms SQL, Oracle lub równoważny). 18) Komercyjny silnik bazy danych musi być dostarczony przez tego samego dostawcę co dostarczony zintegrowany system informatyczny (ZSI). 19) Zamawiający nie dopuszcza jakiegokolwiek pośredniego wykorzystywania niekomercyjnych baz danych poprzez przerzucanie powielanie, kopiowanie, przenoszenia pomiędzy nimi danych. 3. Szczegółowy opis modułów zawiera załącznik nr 1A do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722630006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem przystąpienia do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości: 2.900,00 zł (słownie: dwa tysiące dziewięćset zł 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z następujących form: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007, Nr 42, poz. 275). 3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, Wykonawca wpłaca je na rachunek bankowy Zamawiającego podany w Rozdziale 1 SIWZ z dopiskiem: Wadium - Dostawa ZSI; d12/2011 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert tj. w terminie do dnia (19 grudnia 2011r.) roku do godz. (10:00). UWAGA !!!! Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. 5. Zamawiający wykluczy Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium w terminie do dnia (19 grudnia 2011r.) roku do godz. (10:00), w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 6. W przypadku wniesienia wadium w: 1) poręczeniach bankowych, 2) gwarancjach bankowych, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007, Nr 42, poz. 275), Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty lub Wykonawca winien złożyć oryginał gwarancji lub poręczenia przed upływem terminu składania ofert w Sekretariacie pod adresem wskazanym w Rozdziale 1 pkt 1 SIWZ. Gwarancja bankowa, ubezpieczeniowa lub poręczenie winny posiadać ważność od dnia składania i otwarcia ofert. Wadium w powyższych czterech formach należy wnieść na okres związania ofertą określony w Rozdziale 8 niniejszej SIWZ. 7. Uwaga! Zamawiający uzna wadium złożone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej za ważne w przypadku, gdy będzie odpowiadać poniższym warunkom: 1) gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), nazwę beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), nazwę gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zapis, że gwarancja jest bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego podpisane przez osobę uprawnioną do występowania w jego imieniu, f) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaistniała w stosunku do Wykonawcy co najmniej jedna z przesłanek, o których mowa w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 ze zm.) 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 12 ppkt 1. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy nie złożył dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 3) Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 4) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13. Wadium wniesione w pieniądzu przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego, na wniosek Wykonawcy, zaliczone będzie przez Zamawiającego na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 14. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopsgdynia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach