Uniwersyteckie Centrum Kliniczne ogłasza przetarg
- Adres: 80-952 Gdańsk, ul. Dębinki 7
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 3491248 , fax. 58 3492074, 3461178
- Data zamieszczenia: 2014-09-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne
ul. Dębinki 7 7
80-952 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 58 3491248, fax. 58 3492074, 3461178
REGON: 00028864000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uck.gda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa implantów ortopedycznych do rekonstrukcji struktur stawowych dla UCK w Gdańsku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa implantów ortopedycznych do rekonstrukcji struktur stawowych w asortymencie, szacunkowej ilości i wymaganiach jakościowych bezwzględnych określonych w formularzach asortymentowo-cenowych, stanowiących Załącznik nr 6 do SIWZ w okresie 24 miesięcy. 2.Termin dostawy implantów ortopedycznych do rekonstrukcji struktur stawowych: 4 dni robocze od daty złożenia zamówienia. Zamawiany asortyment Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt do Działu Zaopatrzenia Medycznego Zamawiającego w Gdańsku, ul. Dębinki 7. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się pojedyncze części ustalone w Załączniku nr 6 do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331413106
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w prawidłowej wysokości dla danej części, na którą Wykonawca składa ofertę. Kwota wadium dla ofert całkowitych wynosi: 3.085,00 zł a dla ofert częściowych: Część 1: 290,00 zł Część 2 : 1.680,00 zł Część 3: 10,00 zł Część 4: 60,00 zł Część 5: 115,00 zł Część 6: 765,00 zł Część 7: 165,00 zł W przypadku złożenia ofert na kilka części, kwota wadium stanowi sumę wadiów ustalonych dla poszczególnych pozycji zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uck.gda.pl/zamowienia.php
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku, dozowników, serwet operacyjnych, oleju w sprayu, strzygarki chirurgicznej, fartuchów chirurgicznych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. , 83-300 Kartuzy ul. Ceynowy 7.
Dodano: 2016-03-09 - Dostawa sprzętu jednorazowego użytku, leków , dozowników, serwet operacyjnych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. , 83-300 Kartuzy ul. Ceynowy 7
Dodano: 2015-03-04 - dostawa sprzętu jednorazowego użytku
Dodano: 2014-02-11 - Dostawa sprzętu jednorazowego użytku
Dodano: 2013-01-14 - PN-209/89/2011/Sprzęt medyczny
Dodano: 2011-11-24 - PCZ/17/2010
Dodano: 2010-11-19 - Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu medycznego do Wojewódzkiego Zespołu Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie
Dodano: 2010-01-25