Przetargi.pl
Dostawa imiennych kart sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Uniwersyetu Muzycznego Fryderyka Chopina

Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina ogłasza przetarg

  • Adres: 00368 Warszawa, ul. Okólnik
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 228 278 309 , fax. 228 278 309
  • Data zamieszczenia: 2017-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina
    ul. Okólnik 2
    00368 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 228 278 309, fax. 228 278 309
    REGON: 27570200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chopin.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa imiennych kart sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Uniwersyetu Muzycznego Fryderyka Chopina
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa imiennych kart sportowo – rekreacyjnych dla pracowników Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina, osób towarzyszących oraz dzieci. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca: 1) zapewni możliwość nielimitowanego korzystania z usług z zakresu sportu i rekreacji, o zróżnicowanym charakterze takich jak na przykład: basen, lodowisko, zajęcia fitness, aqua aerobic, sauna, siłownia, taniec, joga, nordic walking, spinning, squash, grota solna, ścianka wspinaczkowa i inne. 2) Zamawiający przewiduje udział pracowników, osób towarzyszących, dzieci pracowników w ww usługach w następujących ilościach: pracownicy: max 200 osób osoby towarzyszące: max 20 osób dzieci: max 20 osób (z zastrzeżeniem, że karta dla dziecka obejmuje wyłącznie basen) Podane powyżej ilości są jedynie szacunkowe (służą do porównania złożonych ofert i nie mają odniesienia w umowie), Zamawiający zapłaci za faktycznie dostarczone imienne karty abonamentowe. 3) zapewni uprawnionym możliwość korzystania z kilku zajęć w ciągu jednego dnia bez deklaracji korzystania z jednej lokalizacji tzn. brak limitów, czy interwałów czasowych jeżeli chodzi o liczbę wejść generowanych przez jedną kartę, 4) zapewni zgłoszonym pracownikom dostęp do min. 2.500 obiektów sportowych w całej Polsce w tym do min. 600 obiektów sportowych na trenie województwa mazowieckiego, oraz. 300 obiektów na terenie Warszawy. Na potwierdzenie wykonawca do oferty dołączy szczegółowy wykaz obiektów wraz z dokładną charakterystyką dostępu do obiektu (informacje o ograniczeniach czasowych, ewentualnych dopłatach i limitach) Przez jeden obiekt sportowy rozumie się budynek lub samodzielny lokal, w którym świadczone są usługi objęte zamówieniem. Jeżeli dwa niezależne podmioty świadczące usługi odpowiadające swym przedmiotem treści zamówienia zostały zlokalizowane w odrębnych lokalach tego samego budynku wówczas zostaną zakwalifikowane jako dwa odrębne obiekty sportowe. 5) czas korzystania z zajęć w ramach usług stanowiących przedmiot zamówienia nie może być krótszy niż 45 minut, a w przypadku sauny ze względów bezpieczeństwa nie dłuższy niż 30 minut. 6) zapewni korzystanie z nowo otwartych obiektów sportowych, z którymi Wykonawca nawiąże współpracę w trakcie trwania umowy. Aktualna lista usług oraz obiektów będzie zawsze dostępna na stronie internetowej Wykonawcy. Dostęp do nowych usług nie może spowodować wzrostu cen jednostkowych wskazanych w ofercie. 7) jedyną formą weryfikacji i dostępu użytkowników do obiektów sportowych jaką dopuszcza Zamawiający jest imienna karta wydana przez Wykonawcę, po okazaniu której wraz z dowodem osobistym użytkownik jest wpuszczony do obiektu i może swobodnie korzystać z usług wskazanych przez Wykonawcę w danym obiekcie. Zamawiający nie dopuszcza weryfikacji za pomocą kodów PIN otrzymywanych przez wiadomości SMS czy stosowania danych biometrycznych jak również by weryfikacja wiązała się z dodatkowymi kosztami. 8) bezpłatnie dokona wymiany kart uprawniających do korzystania z zajęć sportowo - rekreacyjnych, w przypadku zdarzenia losowego tj. kradzieży bądź zagubienia karty, Dane użytkowników kart niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia przekazywane będą przez Zamawiającego w formie elektronicznej z zachowaniem zasad ustawy o ochronie danych osobowych: imię i nazwisko. 9) zapewni uprawnionym do korzystania pracownikom Zamawiającego stały dostęp do aktualnych informacji o obiektach sportowo - rekreacyjnych, za pośrednictwem strony internetowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92000000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SIWZ. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015r. poz.978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy nr 62 1750 0009 0000 0000 1333 6188 z dopiskiem dostawa imiennych kart sportowo – rekreacyjnych dla pracowników Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina - wadium. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wnoszone w formach określonych w ust. 2 pkt 2-5, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach