Filharmonia Sudecka ogłasza przetarg
- Adres: 58-300 Wałbrzych, Słowackiego
- Województwo: brak
- Telefon/fax: tel. 748 423 287, , fax. 748 423 289
- Data zamieszczenia: 2017-12-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Filharmonia Sudecka
Słowackiego 4
58-300 Wałbrzych, woj. brak
tel. 748 423 287, , fax. 748 423 289
REGON: 00078675600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Filharmonia Sudecka w Wałbrzychu (Instytucja kultury Samorządu Województwa Dolnośląskiego)
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA I URUCHOMIENIE WYPOSAŻENIA ELEKTRONICZNEGO W RAMACH REALIZACJI ZADANIA PN.: „MODERNIZACJA OBIEKTÓW FILHARMONII SUDECKIEJ W WAŁBRZYCHU” (IV ZADANIA) - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i uruchomienie wyposażenia elektronicznego, które Zamawiający zamierza pozyskać w ramach realizacji projektu pn. „Modernizacja obiektów Filharmonii Sudeckiej w Wałbrzychu”. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na cztery zadania: Zadanie nr I - Dostawa i uruchomienie wyposażenia elektronicznego w ramach realizacji Zadania: „MODERNIZACJA OBIEKTÓW FILHARMONII SUDECKIEJ W WAŁBRZYCHU”, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia – Specyfikacja techniczna – załącznik nr 4 - I do SIWZ (drukarki monochromatyczne), Zadanie nr II - Dostawa i uruchomienie wyposażenia elektronicznego w ramach realizacji Zadania: „MODERNIZACJA OBIEKTÓW FILHARMONII SUDECKIEJ W WAŁBRZYCHU”, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia – Specyfikacja techniczna – załącznik nr 4 - II do SIWZ (zestawy komputerowe), Zadanie nr III - Dostawa i uruchomienie wyposażenia elektronicznego w ramach realizacji Zadania: „MODERNIZACJA OBIEKTÓW FILHARMONII SUDECKIEJ W WAŁBRZYCHU”, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia – Specyfikacja techniczna – załącznik nr 4 - III do SIWZ (kserokopiarki), Zadanie nr IV - Dostawa i uruchomienie wyposażenia elektronicznego w ramach realizacji Zadania: „MODERNIZACJA OBIEKTÓW FILHARMONII SUDECKIEJ W WAŁBRZYCHU”, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia – Specyfikacja techniczna – załącznik nr 4 - IV do SIWZ (peryferie). 2. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w: Zadanie nr I: Opisie przedmiotu zamówienia – Specyfikacja techniczna – załącznik nr 4 - I do SIWZ oraz we wzorze umowy załącznik nr 5 dla zadania I, Zadanie nr II: Opisie przedmiotu zamówienia – Specyfikacja techniczna – załącznik nr 4 - II do SIWZ oraz we wzorze umowy załącznik nr 5 dla zadania II, Zadanie nr III: Opisie przedmiotu zamówienia – Specyfikacja techniczna – załącznik nr 4 - III do SIWZ oraz we wzorze umowy załącznik nr 5 dla zadania III, Zadanie nr IV: Opisie przedmiotu zamówienia – Specyfikacja techniczna – załącznik nr 4 - IV do SIWZ oraz we wzorze umowy załącznik nr 5 dla zadania IV, Szczegóły dotyczące realizacji umowy znajdują się w Załączniku nr 5 do SIWZ – wzór umowy. 3. Miejsce dostawy: Zadanie nr I, II, III oraz IV: Filharmonia Sudecka w Wałbrzychu, ul. Słowackiego 4, 58-300 Wałbrzych. 4. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy zgodnie z projektem umowy, SIWZ, z wytycznymi realizacyjnymi oraz z innymi obowiązującymi przepisami i normami, jak również zgodnie z wiedzą techniczną, zasadami sztuki i przepisami BHP. Zamawiający nabywa własność dostarczonego i uruchomionego WYPOSAŻNEIA ELEKTRONICZNEGO z chwilą bezwarunkowego lub warunkowego odbioru WYPOSAŻNEIA ELEKTRONICZNEGO wraz z protokołem potwierdzającym usunięcie wad i usterek. Z tą chwilą przechodzą również na Zamawiającego ryzyka związane z przypadkową utratą lub uszkodzeniem rzeczy. 5. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem i na własny koszt oraz rozładuje go i wniesie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, uruchomi go oraz wykona wszystkie niezbędne czynności do uzyskania bezwarunkowego odbioru prac przez Zamawiającego lub odbioru warunkowego wraz z protokołem usunięcia wszystkich wad i usterek. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30000000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną