Przetargi.pl
Dostawa i uruchomienie reflektora estradowego i reflektorów prowadzących

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 40-005 Katowice, Aleja Korfantego 35
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2537741, 2538733 , fax. 032 2538733
  • Data zamieszczenia: 2009-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
    Aleja Korfantego 35 35
    40-005 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2537741, 2538733, fax. 032 2538733
    REGON: 00078948200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.katowice.pl/jednostki/mosir/bip/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa miasta Katowice nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i uruchomienie reflektora estradowego i reflektorów prowadzących
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa i uruchomienie reflektora estradowego i dwóch sztuk reflektorów prowadzących. REFLEKTOR ESTRADOWY Z RUCHOMĄ GŁOWICĄ POD EKRAN - 1 szt. - lampa 2500W (żarówka w komplecie) - temperatura barwowa 7000K - żywotność - min.1250 h - natężenie światła min.140 000 lm Wyposażenie głowicy: - system mieszania kolorów CMY - płynna regulacja temperatury barwowej CTO - efekt strobo i pełny dimming - możliwość generacji oprócz miękkiej, rozmytej wiązki także ostrej wiązki o szerokości min. 11o-33o - możliwość generowania dwóch odseparowanych od siebie ostrych wiązek - pierścień diod umieszczonych wokół wiązki głównej - zakres ruchu głowicy 420o pan i 216o tilt - sterowanie poprzez DMX - kompatybilność ze standardem RDM - interfejs USB DMX wraz z niezbędnym oprogramowaniem: jedno wyjście DMX 512 poprzez złącze XLR 5 pin, jedno wejście USB, system Windows XP, sygnalizacja LED zasilania/sygnału, możliwość zamontowania w racku, zasilanie poprzez USB, - konsola sterująca wraz z niezbędnym oprogramowaniem REFLEKTOR PROWADZĄCY typu follow-spot - 2 szt. - lampa wyładowcza 2500W (żarówka w komplecie) - zasilacz magnetyczny wolnostojący - możliwość zapalenia gorącej żarówki - tzw. hot restrike - optyka min. w zakresie - 3o-8o - natężenie plamy świetlnej z odległości 60m, 2090Lx dla plamy o średnicy 3,40m oraz 500lx dla plamy o średnicy 8,40m - przesłona irysowa - filtr zmiękczający - filtr konwersyjny temperatury barwowej do wielkości 3200-3400K - kieszeń wkładek gobo - kieszeń co najmniej 6 kolorów - przewód oprawy - statyw z głowicą - kufer mieszczący reflektor
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 315272606
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Warunki udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, a także spełniają wymagania przedstawione poniżej: a) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej, b) wykażą, że wykonali co najmniej 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia (tj. dostawa estradowego sprzętu oświetleniowego o wartości min. 100.000zł brutto) w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, c) załączą do oferty dokumenty potwierdzające, że dostawa o której mowa wyżej została wykonana należycie; d) złożą wymagane dokumenty o których mowa w pkt. 6 SIWZ. 2) Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed dniem składania ofert, b) oświadczenie, o treści określonej w art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust.1 i 2 ustawy - że wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy, wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych dostaw w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia tj. wykonali minimum jedną dostawę estradowego sprzętu oświetleniowego o wartości min. 100.000zł brutto, z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 4. certyfikaty bezpieczeństwa CE, deklaracje zgodności jakości i bezpieczeństwa wystawione dla oferowanego przedmiotu zamówienia oraz ich tłumaczenie na j. polski, lub stosowne oświadczenie, ze oferowany przedmiot zamówienia je posiada. W przypadku złożenia oświadczenia Wykonawca zobowiązany jest do złożenia certyfikatów bezpieczeństwa CE, deklaracji zgodności jakości bezpieczeństwa oraz innych dokumentów wystawionych dla oferowanego przedmiotu zamówienia wraz z dostarczonym towarem, dokumenty te stanowić będą załącznik do protokołu zdawczo-odbiorczego. 5. Karty katalogowe oraz zdjęcia lub rysunki oferowanego przedmiotu zamówienia. Oferty wspólne: W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) -ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Zamawiający przy ocenie spełniania warunków będzie rozpatrywał podane informacje łącznie z zastrzeżeniem, że: a) spółki cywilne- dokumenty wymienione w pkt. 6 ppkt. 2 lit. a, b, c, SIWZ muszą przedstawić dla każdego ze wspólników spółki osobno, b) konsorcja - dokumenty wymienione w pkt. 6 ppkt. 2 lit. a, b, c SIWZ muszą przedstawić dla każdego z partnerów konsorcjum osobno; ponadto muszą dołączyć list intencyjny podpisany przez wszystkich partnerów konsorcjum, z podziałem ich obowiązków podczas realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.katowice.pl/jednostki/mosir/bip/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach