Przetargi.pl
Dostawa i sprzedaż energii elektrycznej

Zakład Karny w Iławie ogłasza przetarg

  • Adres: 14-200 Iława, ul. 1 Maja 14
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6494515 , fax. 089 6492730
  • Data zamieszczenia: 2009-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny w Iławie
    ul. 1 Maja 14 14
    14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6494515, fax. 089 6492730
    REGON: 00032014700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i sprzedaż energii elektrycznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej obejmująca usługę kompleksową polegającą na świadczeniu usług przesyłania lub dystrybucji energii elektrycznej oraz sprzedaż energii elektrycznej do stacji transformatorowej T-0083 WIĘZIENIE zasilającej obiekty Zakładu Karnego w Iławie. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje usługę kompleksową w rozumieniu art. 3 ust. 30 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (teks jednolity Dz.U. z 2006r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.) realizowaną na podstawie umowy kompleksowej, o której mowa w art. 5 ust. 3 w/w ustawy polegającej na świadczeniu usług przesyłania lub dystrybucji oraz sprzedaży energii elektrycznej. Sprzedaż energii elektrycznej, przesył lub dystrybucja odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10.04.1997r. Prawo Energetyczne (tekst jednolity Dz.U. z 2006r. Nr 89, poz. 625 z późn. z,.) i Kodeksu Cywilnego oraz przepisami wykonawczymi na ich podstawie. 3. Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania umowy zawartej z przedsiębiorstwem energetycznym ENERGA-OPERATOR S.A. z siedzibą w Gdańsku wyznaczoną przez Prezesa URE na Operatora Systemu Dystrybucyjnego, w ramach której ENERGA-OPERATOR S.A. zapewni wykonawcy (Sprzedawcy) świadczenie usługi dystrybucji na rzecz zamawiającego (Odbiorcy). 4. Zapotrzebowanie: 1300 MWh/rok W szczycie przedpołudniowym 330 MWh/rok W szczycie popołudniowym 220 MWh/rok W pozostałych godzinach doby 750 MWh/rok Napięcie zasilania 15 kV. Moc przyłączeniowa wynosi 700 kW Moc umowna różna na poszczególne miesiące: Styczeń 320 kW Luty 320 kW Marzec 270 kW Kwiecień 260 kW Maj 250 kW Czerwiec 260 kW Lipiec 240 kW Sierpień 270 kW Wrzesień 300 kW Październik 310 kW Listopad 320 kW Grudzień 320 kW tangens alfa = 0,4. Pomiar dostarczonej energii elektrycznej realizowany jest poprzez przekładniki pomiarowe skojarzone w układ pełnej gwiazdy (3 przekładniki prądowe i 3 napięciowe) układ pomiarowo-rozliczeniowy typu L3Fn-ppł-or-s5 o numerze 2819. Rozliczenie wg grupy taryfowej B 23, grupa przyłączeniowa III.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp Ocena spełniania warunków postępowania dokonana będzie w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty według formuły spełnia nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne (zgodnie z art. 44 ustawy Pzp) - załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w warunek musi być spełniony przez każdego Wykonawcę. b) prawidłowo wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ c) prawidłowo wypełniony i podpisany formularz cenowy - załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ d) zatwierdzony przez Wykonawcę wzór umowy - załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ e) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w warunek musi być spełniony przez każdego Wykonawcę. f) aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej wydana przez Prezesa URE na sprzedaż energii elektrycznej W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w warunek musi być spełniony przez każdego Wykonawcę. g) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego h) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do podpisania oferty. Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. nr 87, poz. 605 z późn. zm.) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w § 1 ust. 1 1) pkt. 2, 3 i 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r., składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2) pkt. 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy. 3) dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt. 1 lit. a i c oraz pkt. 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt. 1 lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach