Przetargi.pl
Dostawa i sfinansowanie w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanego podwozia wraz z fabrycznie nowym urządzeniem hakowym.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Płońsku Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 09-100 Płońsk, ul. Mickiewicza
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6624278 w, 35 , fax. 236 624 278
  • Data zamieszczenia: 2020-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Płońsku Spółka z o.o.
    ul. Mickiewicza 4
    09-100 Płońsk, woj. mazowieckie
    tel. 023 6624278 w, 35, fax. 236 624 278
    REGON: 13031457400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.plonsk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i sfinansowanie w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanego podwozia wraz z fabrycznie nowym urządzeniem hakowym.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i sfinansowanie w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanego podwozia wraz z fabrycznie nowym urządzeniem hakowym. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 2.1. Podwozie. 1) Samochód ciężarowy - rok produkcji nie starszy niż 2019 r. 2) DMC 11 000 – 14 000 kg. 3) Moc silnika: min 175 KM. 4) Pojemność silnika minimum 5000 cm3. 5) Rozstaw osi: 3500 mm - 3600 mm. 6) Norma emisji spalin Euro 6. 7) Paliwo – ON. 8) Udokumentowany przebieg nie większy niż 70 000 km. 9) Układ podgrzewania paliwa.. 10) Mechanizm zmiany biegów manualny. 11) Przystawka odbioru mocy włączana z kabiny. 12) Przystawka odbioru mocy, pojedyncza. 13) Opony 285/70 R1 9,55. 14) Zbiornik paliwa z tworzywa sztucznego min. 180 l. 15) Zbiornik AdBlue min. 25 l. 16) Zbiorniki, zamykane na kluczyk. 17) Boczne osłony przeciwrowerowe fabryczne. 18) Przedni i tylny uchwyt holowniczy. 19) Hamulce tarczowe osi przedniej i tylnej. 20) Klimatyzacja. 21) Radio. 22) Hamulce z układem ABS. 23) System stabilizacji toru jazdy. 24) Asystent utrzymywania pojazdu na zadanym pasie jazdy. 25) Kabina kierowcy dzienna 2 miejscowa. 26) Tylna ściana kabiny z oknem. 27) Lusterka przednie podgrzewane, sterowane elektrycznie. 28) Immobilizer. 29) Centralny zamek. 30) Elektrycznie sterowane szyby. 31) 2 komplety kluczyków. 32) Fotel kierowcy amortyzowany pneumatycznie. 33) Dywaniki podłogowe, gumowe, po obu stronach. 34) Tachograf cyfrowy. 35) Filtr przeciwpyłowy. 36) Akumulatory, 2 x 12 V min. 100 Ah, bezobsługowe. 37) Światła obrysowe pojazdu LED. 38) Belka ostrzegawcza LED, montowana na dachu. 39) Lampy robocze LED montowane z tyłu kabiny włączane wewnątrz z kabiny. 40) Trójkąt ostrzegawczy. 41) Kliny zabezpieczające pod koła. 42) Gaśnica. 43) Lewarek przystosowany do pojazdu. 44) Skrzynka narzędziowa, kosz na siatkę. 45) Podesty robocze po obu stronach urządzenia. 46) Tabliczka znamionowa, EU. 47) Kierownica po lewej stronie. 2.2. Urządzenie hakowe. 1) Urządzenie fabrycznie nowe rok produkcji 2020. 2) Urządzenie hakowe do kontenerów KP – 5, KP – 7. 3) Nominalna moc załadunkowa min. 7,5 t., max 8,5 t. 4) Długość przewożonych kontenerów 3 200 – 4 000 mm. 5) Teleskopowane ramię główne, długość teleskopowania min. 700 mm. 6) Wysokość haka od poziomu gruntu około 1200 mm. 7) Blokada hydrauliczna i elektryczna kontenera. 8) Zbiornik oleju min. 60 l. 9) Zbiornik oleju wyposażony w zawór odcinający. 10) Sterowanie z wewnątrz i z zewnątrz pojazdu. 11) Szerokie rolki zapewniające stabilność prowadzenia kontenera. 12) Urządzenie wykonane w technologii spawanej bez odlewów. 13) Rama zabudowy hakowej wykonana z wysokogatunkowej stali przykręcana do ramy samochodu. 14) Dokumentacja i odbiór UDT. 2.3. Zobowiązania zamawiającego. 1) Zamawiający zobowiązuje się ponieść koszty opłaty rejestracyjnej na podstawie refaktury wystawionej przez leasingodawcę. 2) Zamawiający poniesie koszt podatku od środków transportu. 3. Podstawowe wymagania dotyczące leasingu operacyjnego. 3.1. Okres leasingowania - 24 miesiące. 3.2. Leasing operacyjny rozliczany w – PLN. 3.3. Opłata wstępna wniesiona w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy - 25%. 3.4. Opłata końcowa - 20%. 3.5. Ewentualna prowizja (opłata manipulacyjna) płatna jednorazowo. 3.6. Zamawiający wymaga, aby suma rat czynszowych w 2021 roku wyniosła 40%, natomiast w 2022 roku 15%. 3.7. Stałe oprocentowanie w całym okresie leasingu. 3.8. Nie przewiduje się wystąpienia innych dodatkowych kosztów. 3.9. Wykonawca jako załącznik do umowy załączy tabelę rat wynagrodzenia i innych opłat wynikających z umowy leasingu. 3.10. Z momentem zapłaty ostatniej raty leasingowej, zamawiający będzie miał prawo dokonania wykupu (opcja wykupu) „hakowca” pod warunkiem spłacenia przez niego wszelkich należności wynikających z umowy leasingu. Opcja wykupu będzie mogła być zrealizowana przez Zamawiającego wraz z ostatnią ratą. 3.11. Pozostałe warunki leasingu regulowane są przez wewnętrzny regulamin Leasingodawcy (o ile taki istnieje) oraz postanowienia kodeksu cywilnego. 3.12. Koszt ubezpieczenia przedmiotu leasingu pokryje Zamawiający, bez ponoszenia innych kosztów. Złożenie oferty jest jednoznaczne ze zgodą na takie rozwiązanie. Ubezpieczonym w tym przypadku będzie Wykonawca, a ubezpieczającym PGK w Płońsku Sp. z o.o., które posiada umowę generalną na ubezpieczenie komunikacyjne z PZU S.A. 3.13. Zamawiający zaakceptuje wzór umowy leasingu, który będzie odnosił się do Istotnych Postanowień Umowy. Istotne Postanowienia Umowy mogą przybrać formę załącznika do umowy leasingu, natomiast sama umowa musi zawierać zapis mówiący o tym, że w kwestiach spornych lub nieuregulowanych w umowie leasingu pierwszeństwo stosowania mają zapisy siwz. 3.14. Dokumenty finansowe Spółki stanowią załączniki do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144510-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (załącznik nr 5 do siwz) 2. Pełnomocnictwo tj. oświadczenie osoby uprawnionej do reprezentacji odpowiednio Wykonawcy, podwykonawcy, podmiotu trzeciego, na zasoby którego powołuje się Wykonawca lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, upoważniające odpowiednio do podpisania oferty, poświadczania za zgodność z oryginałem dokumentów przedkładanych w postępowaniu i składania ewentualnych oświadczeń i wyjaśnień – jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wpisu do odpowiedniego rejestru. Forma złożenia pełnomocnictwa jest taka sama, jak do złożenia oferty. Pełnomocnictwo powinno być dołączone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach