Przetargi.pl
Dostawa i rozbudowa Systemu PZGiK oraz uruchomienie nowych e-usług, w tym integracji z ePUAP

Powiat Wolsztyński ogłasza przetarg

  • Adres: 64200 Wolsztyn, ul. 5 Stycznia
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 683 845 600 , fax. 683 843 538
  • Data zamieszczenia: 2017-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Wolsztyński
    ul. 5 Stycznia 5
    64200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie
    tel. 683 845 600, fax. 683 843 538
    REGON: 41156157100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwolsztyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i rozbudowa Systemu PZGiK oraz uruchomienie nowych e-usług, w tym integracji z ePUAP
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych modułów (aplikacji i komponentów) Systemu PZGiK funkcjonującego w Starostwie Powiatowym w Wolsztynie. Zakres rozbudowy obejmuje aplikacje / komponenty niezbędne do świadczenia elektronicznych usług publicznych w zakresie związanym z prowadzeniem Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego, w tym komponenty do implementacji integracji i wymiany danych Systemu PZGiK z Systemem Elektronicznego Obiegu Dokumentów (eSOS) oraz z platformą ePUAP w zakresie związanym wykorzystania profilu zaufanego ePUAP do uwierzytelnienia użytkowników e-usług. Dostarczane przez Wykonawcę moduły Systemu PZGiK muszą zapewnić prawidłową technicznie współpracę z aktualnie działającym w organizacji Zamawiającego Systemem PZGiK opartym o programy pakietu - Systemu GEO-INFO 7. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić niezbędne usługi serwisowe w zakresie udzielonej gwarancji, co obejmuje (w okresie gwarancji) dostarczanie nowych wersji oprogramowania odpowiednio zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa. 3.2.1. Rozbudowę Systemu PZGiK przez dostawę gotowych aplikacji, komponentów: W zakresie elektronicznych usług publicznych: 1.1. Uruchomienie i podniesienie dojrzałość działającej elektronicznej e-usługi Systemu PZGiK w zakresie zdalnej obsługi wniosku głoszenia pracy geodezyjnej i kartograficznej (tzw. Portal Geodety – obsługa pracy geodezyjnej) / 5 poziom e-dojrzałości, wraz z obsługą roboczej bazy geodety. 1.2. Udostępnianie materiałów oraz danych z baz danych PZGiK w formule sklepu internetowego / e-usługa 5 poziom e-dojrzałości, 1.3. Obsługa wniosków komorników o udostępnienie informacji ujawnionych w ewidencji gruntów i budynków (tzw. Portal Komornika) / e-usługa 4 poziom e-dojrzałości, 1.4. Obsługa powszechnego dostępu do informacji przestrzennej w zakresie określonym przez przepisy ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej (IIP) – portal IIP, z uruchomieniem serwisów WMS oraz udostępnieniem zintegrowanej usługi autoryzowanego dostępu do danych PZGiK / EGiB / e-usługa 4 poziom e-dojrzałości, 1.5. Uruchomienie zintegrowanego systemu prowadzenia ewidencji gruntów i budynków, w tym serwisu internetowego, autoryzowanego dostępu do danych w zakresie ewidencji gruntów i budynków (EGiB) / e-usługa 4 poziom e-dojrzałości. 2.2. Dostawę modułu do administrowania docelowym Systemem PZGiK. 2.3. Wdrożenie wewnętrznych usług integracji systemu, w zakresie współpracy Systemu PZGiK z: 2.4. Systemem ePUAP, dla minimum e-usługi: Udostępniania materiałów oraz danych z baz danych PZGiK w formule sklepu internetowego oraz Portalu komornika, 2.5. Systemem Elektronicznego Obiegu Dokumentów eSOS firmy Plus sp. z o.o., 2.6. Systemem elektronicznych płatności przez Internet (KIR S.A.) oraz z ePUAP, 2.7. Systemem powiadamiania SMS operatora usług telekomunikacyjnych lub podmiotu świadczącego tego rodzaju usługi. 3. Zapewnienie usług serwisowych i gwarancji zgodnie z Załącznikiem nr 1 do umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik numer 1 do umowy, który stanowi integralną część SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72268000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 0/100 groszy). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 2.1. pieniądzu; 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO O/Wolsztyn Nr 88 1020 4144 0000 6302 0007 2124 z dopiskiem: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania celem rozbudowy infrastruktury teleinformatycznej Starosta Powiatowego w Wolsztynie 3.1. Do oferty należy dołączyć dowód wniesienia wadium. 3.2. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach należy dołączyć do oferty jako kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem. Ponadto do oferty należy dołączyć osobno oryginał tego dokumentu, którego nie należy bindować i zszywać z ofertą. 4. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Z treści gwarancji, w terminie związania ofertą, winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, po otrzymaniu pierwszego pisemnego żądania przez Zamawiającego. 5. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej w dniu składania ofert. 7. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a. 9. Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadium Wykonawców, Zamawiający przekaże do banku niezwłocznie: 9.1. po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania tej umowy; 9.2. po unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia; 9.3. gdy upłynął termin związania ofertą; 9.4. na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Wadium składane przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postaci gwarancji/poręczenia musi w swojej treści wymieniać wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych warunków, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ oraz formularz techniczno – cenowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy. 4.1.1. Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez Wykonawcę. 4.2. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy określające jego zakres i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia. Do pełnomocnictwa należy załączyć dokumenty potwierdzające, że osoba udzielająca pełnomocnictwa była upoważniona do reprezentowania Wykonawcy w dacie udzielania pełnomocnictwa (co można wykazać w szczególności przez załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub informacji odpowiadającej odpisowi aktualnemu Rejestru Przedsiębiorców pobieranej na podstawie art. 4 ust. 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym (Dz. U. z 2007 r. Nr 168, poz.1186, z pózn. zm.) albo zaświadczenia o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy o swobodzie działalności gospodarczej z dnia 2 lipca 2004 r. (Dz.U. z 2015 r., poz. 584, ze zm.). 4.3. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy występujący wspólnie wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy PZP, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia. Do pełnomocnictwa należy załączyć dokumenty potwierdzające, że osoby udzielające pełnomocnictwa były upoważnione do reprezentowania Wykonawcy w dacie udzielania pełnomocnictwa (co można wykazać w szczególności przez załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub informacji odpowiadającej odpisowi aktualnemu Rejestru Przedsiębiorców pobieranej na podstawie art. 4 ust. 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym (Dz. U. z 2007 r. Nr 168, poz.1186, ze zm.) albo zaświadczenia o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy o swobodzie działalności gospodarczej z dnia 2 lipca 2004 r. (Dz.U. z 2015 r., poz. 584, ze zm.). 4.4. Wypełniony i podpisany złącznik nr 4 Wykaz osób oddelegowanych do realizacji przedmiotu zamówienia. Poza powyższym, celem zapewnienia Zamawiającemu możliwości przeprowadzenia oceny badanej Oferty według kryterium „Jakość użytkowa oprogramowania” Wykonawca musi dostarczyć razem z Ofertą tzw. video – prezentację z działania „na żywo”, oferowanego przez Wykonawcę rozwiązania (tj. dostarczonych modułów, komponentów stanowiących docelowo część budowanego przez Zamawiającego rozwiązania w zakresie e-usług).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach