Przetargi.pl
Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń budynku Centralnego Muzeum Jeńców Wojennych przy ul. Muzealnej 4 w Łambinowicach

Centralne Muzeum Jeńców Wojennych ogłasza przetarg

  • Adres: 45-017 Opole, Minorytów 3
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centralne Muzeum Jeńców Wojennych
    Minorytów 3
    45-017 Opole, woj. opolskie
    REGON: 000276104
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cmjw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń budynku Centralnego Muzeum Jeńców Wojennych przy ul. Muzealnej 4 w Łambinowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń budynku Centralnego Muzeum Jeńców Wojennych w Łambinowicach przy ul. Muzealnej 4.2. Przedmiotem zamówienia obejmuje wyposażenie pomieszczeń:a) pawilonu wejściowego i parteru części biurowej; b) poddasza; c) parteru magazynów muzealiów; d) piwnicy; 3. W zakres wyposażenia wchodzą meble do pomieszczeń biurowych (m.in. biurka, fotele biurowe, szafki, szafy na akta, szafy ubraniowe, szafki na urządzenia biurowe), socjalnych (m.in. zabudowa kuchenna, krzesła, szafki BHP, stoliki), piwnicznych (m.in. regały otwarte, stoły), magazynu muzealiów, pokoi gościnnych (m.in. wyposażenie standardowe plus biurka, krzesła), sal konferencyjnych (m.in. stoły, krzesła, demontowany podest, meble na podest, mównicę).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462).4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PKO BP S.A. Oddz. Opole, nr konta: 88 1020 3668 0000 5702 0453 0853 z adnotacją „Wadium - wyposażenie - 26.1.4.2023”.5. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do 10.10.2023 r., do godz. 10:00.6. Za dzień wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę wpływu środków finansowych (wadium) na rachunek Zamawiającego, a nie datę obciążenia rachunku Wykonawcy (wpłaty). Wadium wnoszone w pieniądzu uważa się za wniesione w terminie, jeżeli zostanie uznany rachunek Zamawiającego przed terminem składania ofert.7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3 pkt2-4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.8. Z treści gwarancji/poręczenia powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach, wskazanych w art. 98 ust. 46 ustawy Pzp.9. Wadium wniesione w formie poręczeń lub gwarancji należy złożyć w formie zabezpieczającej skuteczne dochodzenie roszczeń Zamawiającego z tego tytułu i musi obejmować cały okres związania ofertą.10. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Ustawy Pzp zostanie odrzucona.11. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 Ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zdolności techniczne lub zawodowea) Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną dostawę wyposażenia meblowego o wartości co najmniej 750 000 zł brutto. Wykazane dostawy winny obejmować swym zakresem m.in. meble biurowe, konferencyjne, socjalne, magazynowe.Pozostałe informacje na temat warunków udziały w postępowaniu znajdują się w SWZ i dokumentach zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-10

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach