Przetargi.pl
Dostawa i montaż wyposażenia na potrzeby Sławkowskiego Centrum Edukacji Ekologicznej w ramach projektu „Zagłębiowski Park Linearny – rewitalizacja obszaru funkcjonalnego doliny rzek Przemszy i Brynicy – Miasto Sławków – etap II: dostawa i montaż sprzętu multimedialnego

Gmina Sławków ogłasza przetarg

  • Adres: 41-260 Sławków, ul. Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2931552 w. 41, , fax. 322 931 233
  • Data zamieszczenia: 2020-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sławków
    ul. Rynek 1
    41-260 Sławków, woj. śląskie
    tel. 32 2931552 w. 41, , fax. 322 931 233
    REGON: 27625755800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slawkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż wyposażenia na potrzeby Sławkowskiego Centrum Edukacji Ekologicznej w ramach projektu „Zagłębiowski Park Linearny – rewitalizacja obszaru funkcjonalnego doliny rzek Przemszy i Brynicy – Miasto Sławków – etap II: dostawa i montaż sprzętu multimedialnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn: Dostawa i montaż wyposażenia na potrzeby Sławkowskiego Centrum Edukacji Ekologicznej w ramach projektu „Zagłębiowski Park Linearny – rewitalizacja obszaru funkcjonalnego doliny rzek Przemszy i Brynicy – Miasto Sławków – etap II: dostawa i montaż sprzętu multimedialnego, realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014- 2020, Oś Priorytetowa V Ochrona środowiska i efektywne wykorzystywanie zasobów, Działanie: 5.4. Ochrona różnorodności biologicznej, Poddziałanie: 5.4.3. Ochrona różnorodności biologicznej – tryb pozakonkursowy. Budynek, do którego zamawiane jest wyposażenie, znajduje się w Sławkowie, Rynek 9 (Dział Kultury Dawnej) Budynek wpisany jest do rejestru zabytków prowadzonego przez Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków pod nr A1265/81 w dniu 23.09.1981 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - załącznik nr 4 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia, który stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Uwaga: Przedstawione w wyżej wymienionych dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do art. 31d. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych w wyżej wymienionych dokumentach norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia dla osiągniecia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień w tym zaakceptowania zmian materiałowych przez Projektanta i Zamawiającego. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający – w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach. 3. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę - nie dotyczy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32322000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć: Oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 2 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a Pzp o braku podstaw wykluczenia), Pełnomocnictwo do podpisania oferty, do poświadczania dokumentów za zgodność z oryginałem – w sytuacjach, gdy uprawnienie do podpisania oferty i poświadczania dokumentów nie wynika z zapisu we właściwym rejestrze lub ewidencji, w tym pełnomocnictwo wynikające z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. W przypadku ofert składanych w formie pisemnej: pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. W przypadku ofert składanych w postaci elektronicznej: pełnomocnictwo musi być złożone przez Wykonawcę w formie elektronicznej za pośrednictwem Systemu E-ZP opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby udzielającej pełnomocnictwa, a w przypadku notarialnej kopii – kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza. Powyższe zasady dot. także dokumentu, z którego wynika umocowania do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach