Miejski Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 58-300 Wałbrzych, ul. Kolejowa 4
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 6650061, 8425008 (09) , fax. 074 6650062
- Data zamieszczenia: 2016-01-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o.
ul. Kolejowa 4 4
58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
tel. 074 6650061, 8425008 (09), fax. 074 6650062
REGON: 89132253500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż szafy teleinformatycznej z akcesoriami i instalacją centrali telefonicznej oraz przebudową sieci telefonicznej i komputerowej w Miejskim Zakładzie Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Wałbrzychu - Zadanie nr 1, Dostawa i uruchomienie serwera, sprzętu towarzyszącego i oprogramowania oraz instalację i wdrożenie systemu elektronicznego obiegu dokumentów w Miejskim Zakładzie Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Wałbrzychu - Zadanie nr 2 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie nr 1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż szafy teleinformatycznej RACK 19 42U 600x1000 mm z patchpanelem 48 portowym i 24 portowym wraz z instalacją centrali telefonicznej z 2 telefonami systemowymi oraz przebudowa sieci telefonicznej (przeniesienie 4 linii ISDN do nowego pomieszczenia, instalacja sieci telefonicznej wewnętrznej dla 20 użytkowników z położeniem w istniejących korytkach nowych kabli do nowego pomieszczenia i podłączeniu ich do nowych gniazdek w pokojach MZUK), przebudowa sieci komputerowej, polegająca na położeniu w istniejących korytkach nowych kabli UTP kat. 5e oraz instalacji nowych gniazdek natynkowych RJ-45 kat.5e w pokojach MZUK, w których znajdują się komputery oraz podłączenie 3 punktów dostępowych WiFi (w tym jednego w gabinecie weterynaryjnym na parterze budynku, drugiego w pok. głównej księgowej a trzeciego na korytarzu przy wejściu na piętro) a także usunięciu z korytek starego okablowania telefonicznego i komputerowego oraz starych gniazdek z pokojów. Minimalne wymagania dotyczące szafy teleinformatycznej, urządzeń sieciowych i centrali telefonicznej zawarte są w załączniku nr 7 do SIWZ. Wykaz pomieszczeń, w których instalowane będą gniazdka telefoniczne, komputerowe i punkty dostępowe znajduje się w załączniku nr 8 do SIWZ. Kody CPV 32.54.20.00-4, 32.54.10.00-7, 32.52.20.00-8, 32.52.10.00-1 Zadanie nr 2 Przedmiotem zamówienia jest dostawa i uruchomienie serwera, sprzętu towarzyszącego i oprogramowania oraz instalację i wdrożenie systemu elektronicznego obiegu dokumentów z udzieleniem licencji dla 25 użytkowników w oparciu o posiadane przez Zamawiającego urządzenie wielofunkcyjne Develop ineo+ 224e, obejmującego: - obieg faktur sprzedażowych i kosztowych, zintegrowany z posiadanym przez Zamawiającego programem księgowym Comarch ERP Optima, - obieg umów, - obieg dokumentów przychodzących, - obieg dokumentów wychodzących, - obieg zamówień publicznych wg Regulaminu udzielania zamówień w MZUK wraz z przeprowadzeniem szkolenia w siedzibie MZUK oraz z aktualizacją oprogramowania i serwisem powdrożeniowym. Minimalne wymagania dotyczące serwera i urządzeń towarzyszących zawarte są w załączniku nr 6 do SIWZ a opis wymagań technicznych i funkcjonalnych aplikacji - systemu do odczytu dokumentów oraz ich elektronicznego obiegu znajdują się w załączniku nr 5 do SIWZ. Kody CPV 48.82.00.00-6, 30.23.72.00-1, 48.90.00.00-7, 48.21.72.00-4, 72.51.43.00-4, 30.23.60.00-2 Warunkiem rozpoczęcia wykonania zadania nr 2 jest zakończenie wykonania zadania nr 1. W związku z planowaną nowelizacją ustawy Prawo zamówień publicznych (implementacja dyrektyw unijnych nastąpić ma do dnia 18 kwietnia 2016 r.) wdrożenie systemu elektronicznego obiegu zamówień publicznych nastąpi w ciągu 21 dni od dnia wezwania Wykonawcy do jego wdrożenia i przekazania przez Zamawiającego regulaminu udzielania zamówień publicznych dostosowanego do nowych przepisów (opracowanego na bazie regulaminu obowiązującego), jednakże nie później niż do 15 lipca 2016 r. Zamawiający zapłaci wskazaną w załączniku nr 1 do formularza ofertowego w specyfikacji ilościowo - cenowej kwotę za konfigurację obiegu zamówień publicznych po jego wdrożeniu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 325420004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności faktury
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mzuk-walbrzych.nowybip.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną