Akademia Zamojska ogłasza przetarg
- Adres: 22-400 Zamość, Pereca 2
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-09-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia Zamojska
Pereca 2
22-400 Zamość, woj. lubelskie
REGON: 060044114 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.akademiazamojska.edu.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż systemów wideokonferencyjnych na potrzeby osób z niepełnosprawnością - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż systemów wideokonferencyjnych na potrzeby osóbz niepełnosprawnością, z podziałem na części:Część 1 zamówienia: dostawa i montaż zaawansowanego systemu do wideokonferencji;Część 2 zamówienia: dostawa i montaż mobilnych zestawów do wideokonferencjiSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:załącznik nr 1.1 do SWZ dot. części 1 zamówienia;załącznik nr 1.2 do SWZ dot. części 2 zamówienia;Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy stanowiącymzałącznik nr 2 do SWZ.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż systemów wideokonferencyjnych na potrzeby osóbz niepełnosprawnością, z podziałem na części:Część 1 zamówienia: dostawa i montaż zaawansowanego systemu do wideokonferencji;Część 2 zamówienia: dostawa i montaż mobilnych zestawów do wideokonferencjiSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:- załącznik nr 1.1 do SWZ dot. części 1 zamówienia;- załącznik nr 1.2 do SWZ dot. części 2 zamówienia;Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy stanowiącymzałącznik nr 2 do SWZTERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:Część 1 zamówienia:nie dłuższy niż do 49 dni kalendarzowychTermin realizacji liczony będzie od dnia przekazania Wykonawcy informacji o gotowości pomieszczeń do realizacjizamówienia. Stosowna informacja zostanie przekazany Wykonawcy na adres mailowy: …………………(o ile Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, nie zaoferuje skrócenia tego terminu w ramachkryterium oceny ofert)Część 2 zamówienia:nie dłuższy niż do 49 dni kalendarzowych licząc od dnia podpisania umowy(o ile Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, nie zaoferuje skrócenia tego terminu w ramachkryterium oceny ofert)OKRES RĘKOJMI I GWARANCJI NA WYKONANY PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:Minimalny okres rękojmi i gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 24 miesięcy.(o ile Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, nie zaoferuje dłuższego okresu w ramachkryterium oceny ofert).Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż systemów wideokonferencyjnych na potrzeby osóbz niepełnosprawnością, z podziałem na części:Część 1 zamówienia: dostawa i montaż zaawansowanego systemu do wideokonferencji;Część 2 zamówienia: dostawa i montaż mobilnych zestawów do wideokonferencjiSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:załącznik nr 1.1 do SWZ dot. części 1 zamówienia;załącznik nr 1.2 do SWZ dot. części 2 zamówienia;Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy stanowiącymzałącznik nr 2 do SWZ.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż systemów wideokonferencyjnych na potrzeby osóbz niepełnosprawnością, z podziałem na części:Część 1 zamówienia: dostawa i montaż zaawansowanego systemu do wideokonferencji;Część 2 zamówienia: dostawa i montaż mobilnych zestawów do wideokonferencjiSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:- załącznik nr 1.1 do SWZ dot. części 1 zamówienia;- załącznik nr 1.2 do SWZ dot. części 2 zamówienia;Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy stanowiącymzałącznik nr 2 do SWZTERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:Część 1 zamówienia:nie dłuższy niż do 49 dni kalendarzowychTermin realizacji liczony będzie od dnia przekazania Wykonawcy informacji o gotowości pomieszczeń do realizacjizamówienia. Stosowna informacja zostanie przekazany Wykonawcy na adres mailowy: …………………(o ile Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, nie zaoferuje skrócenia tego terminu w ramachkryterium oceny ofert)Część 2 zamówienia:nie dłuższy niż do 49 dni kalendarzowych licząc od dnia podpisania umowy(o ile Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, nie zaoferuje skrócenia tego terminu w ramachkryterium oceny ofert)OKRES RĘKOJMI I GWARANCJI NA WYKONANY PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:Minimalny okres rękojmi i gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 24 miesięcy.(o ile Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, nie zaoferuje dłuższego okresu w ramachkryterium oceny ofert). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32320000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do procedury przetargowej Wykonawca jest obowiązany w terminie składania ofert, określonym w rozdz. XIISWZ, wnieść wadium na cały wymagany okres związania ofertą, w kwocie określonej dla oferowanego przez Wykonawcęczęści zamówienia:1. Część 1 zamówienia: 2 000,00 zł2. Część 2 zamówienia: 1 000,00 złPozostałe informacje zawiera rozdz. V SWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-05
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu audiowizualnego oraz drukującego
Dodano: 2021-02-02 - Dostawa sprzętu audiowizualnego
Dodano: 2020-11-17 - Dostawa sprzętu audiowizualnego oraz drukującego
Dodano: 2020-10-27 - Dostawa sprzętu audiowizualnego
Dodano: 2020-05-20 - Dostawa sprzętu audiowizualnego
Dodano: 2020-04-01 - Zakup sprzętu RTV
Dodano: 2019-05-24 - Zakup sprzętu audiowizualnego i oprogramowania
Dodano: 2017-10-31 - Dostawa sprzętu audiowizualnego, fotograficznego i biurowego – Nr 26/17/N.
Dodano: 2017-09-15 - Zakup wraz z dostawą wyposażenia, sprzętu oraz pomocy i materiałów dydaktycznych z zakresu informatyki i multimediów do realizacji projektu pt.: „Fachowcy z Brzeskiej!”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020,Oś Priorytetowa 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie 12.4 Kształcenie zawodowe w podziale na dwie części
Dodano: 2017-07-24