Przetargi.pl
Dostawa i montaż systemów wideokonferencyjnych na potrzeby osób z niepełnosprawnością

Akademia Zamojska ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, Pereca 2
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Zamojska
    Pereca 2
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    REGON: 060044114
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.akademiazamojska.edu.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż systemów wideokonferencyjnych na potrzeby osób z niepełnosprawnością
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż systemów wideokonferencyjnych na potrzeby osóbz niepełnosprawnością, z podziałem na części:Część 1 zamówienia: dostawa i montaż zaawansowanego systemu do wideokonferencji;Część 2 zamówienia: dostawa i montaż mobilnych zestawów do wideokonferencjiSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:załącznik nr 1.1 do SWZ dot. części 1 zamówienia;załącznik nr 1.2 do SWZ dot. części 2 zamówienia;Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy stanowiącymzałącznik nr 2 do SWZ.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż systemów wideokonferencyjnych na potrzeby osóbz niepełnosprawnością, z podziałem na części:Część 1 zamówienia: dostawa i montaż zaawansowanego systemu do wideokonferencji;Część 2 zamówienia: dostawa i montaż mobilnych zestawów do wideokonferencjiSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:- załącznik nr 1.1 do SWZ dot. części 1 zamówienia;- załącznik nr 1.2 do SWZ dot. części 2 zamówienia;Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy stanowiącymzałącznik nr 2 do SWZTERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:Część 1 zamówienia:nie dłuższy niż do 49 dni kalendarzowychTermin realizacji liczony będzie od dnia przekazania Wykonawcy informacji o gotowości pomieszczeń do realizacjizamówienia. Stosowna informacja zostanie przekazany Wykonawcy na adres mailowy: …………………(o ile Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, nie zaoferuje skrócenia tego terminu w ramachkryterium oceny ofert)Część 2 zamówienia:nie dłuższy niż do 49 dni kalendarzowych licząc od dnia podpisania umowy(o ile Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, nie zaoferuje skrócenia tego terminu w ramachkryterium oceny ofert)OKRES RĘKOJMI I GWARANCJI NA WYKONANY PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:Minimalny okres rękojmi i gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 24 miesięcy.(o ile Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, nie zaoferuje dłuższego okresu w ramachkryterium oceny ofert).Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż systemów wideokonferencyjnych na potrzeby osóbz niepełnosprawnością, z podziałem na części:Część 1 zamówienia: dostawa i montaż zaawansowanego systemu do wideokonferencji;Część 2 zamówienia: dostawa i montaż mobilnych zestawów do wideokonferencjiSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:załącznik nr 1.1 do SWZ dot. części 1 zamówienia;załącznik nr 1.2 do SWZ dot. części 2 zamówienia;Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy stanowiącymzałącznik nr 2 do SWZ.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż systemów wideokonferencyjnych na potrzeby osóbz niepełnosprawnością, z podziałem na części:Część 1 zamówienia: dostawa i montaż zaawansowanego systemu do wideokonferencji;Część 2 zamówienia: dostawa i montaż mobilnych zestawów do wideokonferencjiSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:- załącznik nr 1.1 do SWZ dot. części 1 zamówienia;- załącznik nr 1.2 do SWZ dot. części 2 zamówienia;Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy stanowiącymzałącznik nr 2 do SWZTERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:Część 1 zamówienia:nie dłuższy niż do 49 dni kalendarzowychTermin realizacji liczony będzie od dnia przekazania Wykonawcy informacji o gotowości pomieszczeń do realizacjizamówienia. Stosowna informacja zostanie przekazany Wykonawcy na adres mailowy: …………………(o ile Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, nie zaoferuje skrócenia tego terminu w ramachkryterium oceny ofert)Część 2 zamówienia:nie dłuższy niż do 49 dni kalendarzowych licząc od dnia podpisania umowy(o ile Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, nie zaoferuje skrócenia tego terminu w ramachkryterium oceny ofert)OKRES RĘKOJMI I GWARANCJI NA WYKONANY PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:Minimalny okres rękojmi i gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 24 miesięcy.(o ile Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, nie zaoferuje dłuższego okresu w ramachkryterium oceny ofert).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32320000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do procedury przetargowej Wykonawca jest obowiązany w terminie składania ofert, określonym w rozdz. XIISWZ, wnieść wadium na cały wymagany okres związania ofertą, w kwocie określonej dla oferowanego przez Wykonawcęczęści zamówienia:1. Część 1 zamówienia: 2 000,00 zł2. Część 2 zamówienia: 1 000,00 złPozostałe informacje zawiera rozdz. V SWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-05

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach