Przetargi.pl
Dostawa i montaż sprzętu do jednostek OSP w ramach zadania Wsparcie jednostek ratowniczych z terenu Gminy Oborniki Śląskie.

Gmina Oborniki Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 55120 Oborniki Śląskie, ul. Trzebnicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3103519, 3103536 , fax. 713 102 295
  • Data zamieszczenia: 2017-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Oborniki Śląskie
    ul. Trzebnicka 1
    55120 Oborniki Śląskie, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3103519, 3103536, fax. 713 102 295
    REGON: 93193508100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż sprzętu do jednostek OSP w ramach zadania Wsparcie jednostek ratowniczych z terenu Gminy Oborniki Śląskie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup specjalistycznego sprzętu do prowadzenia akcji ratowniczych i usuwania skutków zjawisk katastrofalnych lub poważnych awarii, dla 3 jednostek Ochotniczej Straży Pożarnej: OSP w Obornikach Śląskich, OSP w Urazie i OSP w Rościsławicach, włączonych do Krajowego Sytemu Ratowniczo-Gaśniczego (KSRG). Zamówienie obejmuje: 1.Dostawę wyposażenia dla OSP w Obornikach Śląskich, w tym zakup: - sani lodowych ze składanymi poręczami, - zestawu hydraulicznego elektrycznego, - zestawu do wyważania drzwi i obcinania pedałów Wskazane produkty muszą być oznaczone tabliczkami informacyjnymi z metalu nierdzewnego z wygrawerowaną wg wzoru określonego w podręczniku dostępnym na stronie : http://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/media/21172/Podrecznika_wnioskodawcy_i_beneficjenta_info_promo_140616.pdf trwale przytwierdzone do urządzeń (treść należy zatwierdzić u Zamawiającego) 2. Dostawę wyposażenia dla OSP w Urazie, w tym zakup: - zestawu do wyważania drzwi HTS90, - uzupełnienia do zestawu PSP R1 wg nowego standardu, - latarki Peli 2460 Z1 Led akumulatorowej, Wskazane produkty muszą być oznaczone tabliczkami informacyjnymi naklejanymi - przypadku latarki i z metalu nierdzewnego z wygrawerowaną wg wzoru określonego w podręczniku dostępnym na stronie : http://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/media/21172/Podrecznika_wnioskodawcy_i_beneficjenta_info_promo_140616.pdf trwale przytwierdzone do urządzeń (treść należy zatwierdzić u Zamawiającego) 3.Dostawę wyposażenia dla OSP w Rościsławicach, w tym zakup: - łodzi płaskodennej aluminiowej, - rozpieracza ramieniowego SP 300E2 akumulatorowego, - baterii li-lon 5 AH do rozpieracza SP 300E2, ładowarki 230 V do baterii Li-lon, zasilacza 230 V/50HZ Wskazane produkty muszą być oznaczone tabliczkami informacyjnymi naklejanymi lub z metalu nierdzewnego z wygrawerowaną wg wzoru określonego w podręczniku dostępnym na stronie : http://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/media/21172/Podrecznika_wnioskodawcy_i_beneficjenta_info_promo_140616.pdf trwale przytwierdzone do urządzeń (treść należy zatwierdzić u Zamawiającego) Przedstawiony wyżej opis ma charakter jedynie informacyjny. Dokładny zakres przedmiotu zamówienia określa załączony do SIWZ Formularz cenowy. Zamawiający będzie żądał zastosowania do realizacji zamówienia towarów w gatunku I, opatrzonych niezbędnymi świadectwami i dopuszczeniami do stosowania. Dokumenty dotyczące wyposażenia, które Wykonawca zamierza zaproponować Zamawiającemu muszą być załączone do oferty na wezwanie Zamawiającego do uzupełnienia ofert. Wszystkie dostawy muszą być zgodne z obowiązującymi przepisami i normami. Odbiór końcowy przedmiotu zamówienia musi być opatrzony niezbędnymi zaświadczeniami. Koszty uzyskania wszystkich zezwoleń, zaświadczeń i innych niezbędnych opracowań pozostają po stronie Wykonawcy. Zadanie jest współfinansowane z projektu unijnego: RPO WD 2014-2020, Oś priorytetowa: 4 Środowisko i zasoby, Działanie: 7.1 4.5 Bezpieczeństwo, Poddziałanie: 4.5.2 Bezpieczeństwo - ZIT WrOF
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35110000-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 000.00 PLN (słownie: trzy tysiące 00/100 PLN).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach