Przetargi.pl
Dostawa i montaż pętli indukcyjnych w ramach projektu Równy Start - projekt modernizacji przestrzeni edukacyjnej, społecznej, architektonicznej i sportowej Uniwersytetu włączającej studentów z niepełnosprawnością

Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II ogłasza przetarg

  • Adres: 20-950 Lublin, Al. Racławickie 14
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (81) 445 41 59 , fax. (81) 445 41 63
  • Data zamieszczenia: 2015-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
    Al. Racławickie 14 14
    20-950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. (81) 445 41 59, fax. (81) 445 41 63
    REGON: 00051406400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kul.lublin.pl/zamowienia-publiczne,16027.html
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż pętli indukcyjnych w ramach projektu Równy Start - projekt modernizacji przestrzeni edukacyjnej, społecznej, architektonicznej i sportowej Uniwersytetu włączającej studentów z niepełnosprawnością
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż pętli indukcyjnych dla osób słabosłyszących w ramach projektu Równy Start - projekt modernizacji przestrzeni edukacyjnej, społecznej, architektonicznej i sportowej Uniwersytetu włączającej studentów z niepełnosprawnością. 2.Szczegółowy opis parametrów technicznych oraz wymagań Zamawiającego dotyczących wymaganych systemów został zawarty w Załączniku nr 1.1 do SIWZ oraz we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. 3.W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wymagane są: -dostawa i montaż urządzeń niezbędnych do działania pętli indukcyjnych zgodnie z załącznikiem nr 1.1 do SIWZ; -wykonanie okablowania (rozmieszczenie przewodów pętli); -montaż korytek, listew montażowych ( listwy do montażu kabli na podłodze muszą być dedykowane przez producenta do takiego zastosowania); -uruchomienie i przetestowanie zamontowanego sprzętu; -dokładne miejsce i sposób instalacji, estetykę materiałów maskujących muszą zaakceptować osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami; -skonfigurowanie sprzętu oraz estetyczne zamaskowanie instalowanych elementów i dostosowanie ich do wystroju sal. 4.Wykonawca jest zobowiązany do przeszkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi sprzętu i jego działania, po uruchomieniu sprzętu. Dostarczony sprzęt będzie kompletny (z pełnym okablowaniem niezbędnym wyposażeniem: baterie, uchwyty, złącza, zasilacze, uchwyty, materiały startowe itp.), gotowy do pracy. 5.Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia instrukcji obsługi w języku polskim przy dostawie sprzętu. 6.Dostawa wraz z wniesieniem przedmiotu zamówienia będzie realizowana transportem własnym Wykonawcy do pomieszczeń Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II zlokalizowanych w Lublinie. 7.Dostarczone produkty mają być wolne od wad, nowe i spełniające obowiązujące wymagania i normy jakościowe zgodnie z wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1.1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331962002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji urządzeń wchodzących w skład przedmiotu zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kul.lublin.pl/zamowienia-publiczne,16027.html.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach